Mag KBC naar mijn vermogen vragen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Mag KBC naar mijn vermogen vragen?
Het kan altijd nog straffer ...vortex schreef: ↑9 december 2023, 13:59Het is inderdaad al heel triestig gesteld met het verstand van sommigen. ...huisjetuintjefiets schreef: ↑9 december 2023, 13:29 ...
Zeker nu PISA heeft uitgewezen dat de Belgen steeds dommer worden,...

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12/20 ... an-rechts/Verschillende gemeenten schrappen de voorrang van rechts op hun grondgebied. Dat wil zeggen dat op elk kruispunt met borden en signalisatie wordt aangegeven wie voorrang moet verlenen.
Wat is eenvoudiger dan een verkeersregel die altijd en overal geldt? Binnenkort kun je als automobilist niet meer op het verkeer letten maar moet je constant zien dat je geen enkel verkeersbord mist.

Laatst gewijzigd door Yaris op 20 december 2023, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, en vervolgens vragen ze zich dan af waarom er zovelen zich niet aan de regel houden ...

Edit: en dan zijn er die bedenken dat nog meer regels/borden/lichten/drempels/éénrichting/snelheidlimieten/edm. de oplossing is

Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 20 december 2023, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Waar een gps met verkeersbord herkenning al niet goed voor is.

30 € aankoop eenmalig long life en dan jaarlijks 13 € dit voor meerdere toestellen.
De updates welke de firma's moeten uitvoeren laten dikwijls heel en heel lang op zich wachten,, dus 100% zekerheid heb je niet ..
Mag KBC naar mijn vermogen vragen?
Ja, ze Magda.
Ja, ze Magda.

Natuurlijk Magda ook.

Laatst gewijzigd door Sammy2 op 23 december 2023, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
CarpeNoctem schreef: ↑20 december 2023, 20:17Deze -ahum- ondernemer is crying all the way to the bank:
Gedeukte keizer van de wegwijzer
Dat lijkt toch zeer op "Dallas".

Ik weet heus wel dat het Victoria Principal en Patrick Duffy zijn. Het was maar om je een beetje te jennen. Iedereen kent dit koppeltje acteurs

Prettige witte Kerst!