Mandaat of niet
TIP
Mandaat of niet
Ik ben bezig met rondje banken voor een woonkrediet, vandaag kreeg ik te horen dat een hypothecair mandaat in mijn geval geld zou kosten i.p.v. te besparen. Kan dit ?
Ik zou 140.000,00 lenen ...
Ik zou 140.000,00 lenen ...
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Mandaat of niet
Ja, dat kan.
https://www.google.com/search?q=hypothe ... f+niet+%3F
Een mandaat is zinvol in bv. het geval van een overbruggingskrediet, voor een normaal hypothecair krediet is dat vaak niet zinvol.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik krijg ook de kans een goed stuk in mandaat te nemen en dat zou mij geld besparen.
Alleen vraag ik mij af of ik later zonder problemen evt een herfinanciering of een wederopname kan laten doen indien het geleend bedrag niet volledig is ingeschreven als hypotheek?
Alleen vraag ik mij af of ik later zonder problemen evt een herfinanciering of een wederopname kan laten doen indien het geleend bedrag niet volledig is ingeschreven als hypotheek?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zie: heropname-lening-hoe-werkt-het-t30809.h ... me#p535932Sara_ta schreef: ↑6 april 2022, 06:50 Ik krijg ook de kans een goed stuk in mandaat te nemen en dat zou mij geld besparen.
Hopelijk beantwoord dat je vraag