maradonna is dood
Re: maradonna is dood
De ene verkoopt stickers van het Rode Kruis, de andere bouwt scholen in Senegal. In die scholen wordt er les gegeven. Wat wordt er gedaan met de opbrengst van die stickers? Ik heb respect voor die verkopers maar vind ze ook naïef ... 
-
anonymous
Je kunt hier wel afgeven op voetballers die veel geld verdienen maar laat ons eerlijk zijn, ieder van ons zou hetzelfde doen moest hij een of ander talent hebben waar hij veel geld mee zou kunnen verdienen. Je hoeft daarvoor zelfs geen voetballer te zijn. Tennis, wielrennen, golf, boksen, F1 rijden, basketbal, baseball, enz. Of is dat wel ok en is het alleen voor voetballers niet ok?
Uiteraard, je kan het die voetballers an sich niet verwijten dat er dwazekloten zijn die hun zwart geld/maffiageld/duister geld aan hen willen schenken in plaats van er zelf gebruik van te maken, het is de hele industrie erachter en de (ik zal wel tegen een paar schenen schoppen maar soit) domheid van de supporters die ze verafgoden ...anonymous schreef: ↑26 november 2020, 18:47 Je kunt hier wel afgeven op voetballers die veel geld verdienen maar laat ons eerlijk zijn, ieder van ons zou hetzelfde doen moest hij een of ander talent hebben waar hij veel geld mee zou kunnen verdienen. Je hoeft daarvoor zelfs geen voetballer te zijn. Tennis, wielrennen, golf, boksen, F1 rijden. Of is dat wel ok en is het alleen voor voetballers niet ok?
Ondanks het gegeven dat er wellicht weinig voetballers zijn die de bijnaam "de professor" verdienen zijn er echter nogal wat die van zichzelf denken dat ze het wiel hebben uitgevonden, pretentieus en omhooggevallen als ze zijn. Ze hebben het geluk gehad dat moeder natuur hen het talent heeft bezorgd om goed tegen een balletje te knallen maar uiteindelijk is het niet meer dan dat. Er zit een zekere "mentaliteit" (van hoog tot laag niveau) in het voetbal waarmee ik het persoonlijk moeilijk heb, in andere sporten zie ik dat niet of toch veel minder.
Begin al eens met een voetbalclub te behandelen als een normaal bedrijf met normale rechten en plichten.
Normale sociale lasten betalen... Als ze enorme lonen kunnen betalen kunnen ze de sociale lasten ook betalen.
Als alles zo zou gaan was Anderlecht nu failliet.
En hoeveel clubs nog ?
Er zou meer protest komen dan tegen de Corona maatregelen als alles 'eerlijk' zou gaan.
Normale sociale lasten betalen... Als ze enorme lonen kunnen betalen kunnen ze de sociale lasten ook betalen.
Als alles zo zou gaan was Anderlecht nu failliet.
En hoeveel clubs nog ?
Er zou meer protest komen dan tegen de Corona maatregelen als alles 'eerlijk' zou gaan.
Ha geebee, ge kent Socrates ! Well in, lad. Hij was wel geen professor maar wel dokter.
Moest ik zoveel onzin verkopen over obligaties als 'jullie' over voetbal, dan zou ik het na enkele posts toch voor bekeken houden. Maar post gerust verder, en verras me eens (aangenaam).
Moest ik zoveel onzin verkopen over obligaties als 'jullie' over voetbal, dan zou ik het na enkele posts toch voor bekeken houden. Maar post gerust verder, en verras me eens (aangenaam).
https://sporza.be/nl/2020/11/26/vlaming ... cRxHhpAJYI
Hier lees het je eens van 'onze' eigen correspondent.
Hier lees het je eens van 'onze' eigen correspondent.
Ik herinnerde me dat er in de jaren '80 er één rondliep in Brazilië maar kon me de naam niet herinneren, ja, Socrates dat was het "el doctor"
Als een voetballer tegenwoordig zijn middelbaar in het beroeps heeft uitgedaan wordt hij in voetbalmiddens wellicht al aangesproken als "el professor"
-
anonymous9
In het wielrennen werd Laurent Fignon al 'le professeur' genoemd, gewoon omdat hij een bril droeg.
Hij had blijkbaar wel geprobeerd diergeneeskunde te doenMoreOrLess schreef: ↑26 november 2020, 22:40 In het wielrennen werd Laurent Fignon al 'le professeur' genoemd, gewoon omdat hij een bril droeg.
Coureur Guillame Martin "Socrates" heeft filosofie gestudeerd. Tiesj Benoot doet TEW. Denk dat Serge Pauwels sportkot gedaan heeft? Ondertussen zitten er in het wielrennen toch wel redelijk wat denk ik die hogere studies gedaan hebben.
https://www.tzum.info/2020/05/recensie- ... -de-fiets/
-
anonymous9
Dat klopt zeker en vast. In het wielrennen van tegenwoordig gaat dat er niet meer zo aan toe. Het wielrennen wordt liever ook verkozen als beroep dan datgene waarvoor de wielrenners studeren.
Dat zal wellicht bij andere sporten en ook voetbal zo zijn, maar ik volg dat laatste al 20 jaar niet meer. Ik weet het dus niet zeker.
Dat zal wellicht bij andere sporten en ook voetbal zo zijn, maar ik volg dat laatste al 20 jaar niet meer. Ik weet het dus niet zeker.