Mea culpa
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Mea culpa
Dank voor het medeleven.
haelewyn had altijd al problemen met begrijpend lezen, maar zijn kwaal lijkt erger te worden.
Dat hij zelfs maar enige overeenkomst tussen m_peeters, EarthNvstr, Charlesvdw en mezelf meent te ontwaren?
Nu, sommige nickwisselaars zijn van mijlenver te herkennen. Pateeke's nick valt al na twee woorden door de mand, sommige zijn wat moeilijker te achterhalen. Ik vind van mezelf dat ik ze redelijk snel herken, maar moet toch mijn meerdere erkennen in onze Dean. Die heeft daar de fijnste neus voor. Hij was ook de eerste die de nieuwe nick van geebee doorhad. Hulde

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Mea culpa
Ik zie veel gelijkenissen en gemeenschappelijke eigenschappen. Maar ik ga die hier niet opnoemen. Dan wordt het te gemakkelijk om ernaast te schrijven.CarpeNoctem schreef: ↑25 oktober 2022, 19:15 haelewyn had altijd al problemen met begrijpend lezen, maar zijn kwaal lijkt erger te worden.
Dat hij zelfs maar enige overeenkomst tussen m_peeters, EarthNvstr, Charlesvdw en mezelf meent te ontwaren?
Nu, sommige nickwisselaars zijn van mijlenver te herkennen. Pateeke's nick valt al na twee woorden door de mand, sommige zijn wat moeilijker te achterhalen. Ik vind van mezelf dat ik ze redelijk snel herken, maar moet toch mijn meerdere erkennen in onze Dean. Die heeft daar de fijnste neus voor. Hij was ook de eerste die de nieuwe nick van geebee doorhad. Hulde![]()
¨Misschien is CN een andere en al de rest één en dezelfde. Het zou ook nog kunnen.
Is Geebee terug ? Ah ... Tof !
Daar zou ik van denken : Je bent IPHONE gewoon, ga dat niet mengen met ANdroid / Samsung. Hou je bij één systeem.CarpeNoctem schreef: ↑25 oktober 2022, 18:41 Nog aan toe te voegen. Mijn privé-gsm is een Iphone 7, die van het werk een Samsungdinges. Al dikwijls zin gehad om deze tegen de muur te gooien...
Dus zoals je correct stelde: peanuts.
Bier + wijn = venijn ... Zelfde idee.
Niet echt wat aan toe te voegen. On topic ging het over : Mea CulpaEarthNvstr1 schreef: ↑25 oktober 2022, 20:20 Doe hetzelfde nu eens voor bedrijfs/salaris wagens, want daar ging de "discussie" over ...![]()