Mea culpa
Mea culpa
Aan wie het wil lezen.
Blijkbaar wordt er via forum goed opgefokt om commentaar te leveren op de ons omringden.
Me al meermaals opgevallen dat een post hier op forum door (derden journalisten) wordt opgepikt om in de media te gooien.
Dan ontstaan in topics oeverloze discussies, over profiteren, we betalen genoeg.
En in elk topic heeft wel iemand zijn vooroordelen over eender wat.
Wie werkloos is moet in tijd beperkt worden, zijn toch luieriken de algemene teneur.
Wie ziek is, is een profiteur....
Over wat ze mogen betalen is het klagen geen probleem.
Over welke voordelen ze genieten het grote geheim, behoord tot het privé.
Oordelen over een situatie van horen zeggen ......
Zich afvragen stel raak zelf in zo een situatie ...... wat dan.
Is altijd een ander die voor het probleem zorgt......
Verdien te weinig iets aan aan doen om op te lossen.....
Misschien vanaf nu stoppen met mensen te veroordelen om waar ze meestal in terecht komen.
Natuurlijk de big moneys denken dat ze nooit in zo een situatie terecht kunnen komen.
Ken echter mooipraters die na een voorval blij zijn met voordelen van hun werkgever.
Die in een wereld van zorg zijn terecht gekomen met gelukkig bijstand loon via werkgever.
Maar een tegenslag is snel voorgevallen, of de big mond dan nog van toepassing is, of blij zijn dat er een vang net is.
Makkelijke slogan: werkloosheid in tijd beperken.
Geen centen gaat men bij C.A.W aankloppen wie daarvoor opdraait(sst, sst) of men dan minder belastingen gaat betalen?
Slagzin zeker en wie betaald voelt zich gelukkiger. (het idee van minder te moeten bijdragen)
Blijkbaar wordt er via forum goed opgefokt om commentaar te leveren op de ons omringden.
Me al meermaals opgevallen dat een post hier op forum door (derden journalisten) wordt opgepikt om in de media te gooien.
Dan ontstaan in topics oeverloze discussies, over profiteren, we betalen genoeg.
En in elk topic heeft wel iemand zijn vooroordelen over eender wat.
Wie werkloos is moet in tijd beperkt worden, zijn toch luieriken de algemene teneur.
Wie ziek is, is een profiteur....
Over wat ze mogen betalen is het klagen geen probleem.
Over welke voordelen ze genieten het grote geheim, behoord tot het privé.
Oordelen over een situatie van horen zeggen ......
Zich afvragen stel raak zelf in zo een situatie ...... wat dan.
Is altijd een ander die voor het probleem zorgt......
Verdien te weinig iets aan aan doen om op te lossen.....
Misschien vanaf nu stoppen met mensen te veroordelen om waar ze meestal in terecht komen.
Natuurlijk de big moneys denken dat ze nooit in zo een situatie terecht kunnen komen.
Ken echter mooipraters die na een voorval blij zijn met voordelen van hun werkgever.
Die in een wereld van zorg zijn terecht gekomen met gelukkig bijstand loon via werkgever.
Maar een tegenslag is snel voorgevallen, of de big mond dan nog van toepassing is, of blij zijn dat er een vang net is.
Makkelijke slogan: werkloosheid in tijd beperken.
Geen centen gaat men bij C.A.W aankloppen wie daarvoor opdraait(sst, sst) of men dan minder belastingen gaat betalen?
Slagzin zeker en wie betaald voelt zich gelukkiger. (het idee van minder te moeten bijdragen)
Estate Guru believer.
Re: Mea culpa
Je hebt gelijk, platin.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik onthoud dat MSM hier makkelijk en frequent topics komt stelen. Op zich geen ramp natuurlijk mocht 'men' er een neutraal artikel van maken. Ook geen verrassing niet meer natuurlijk, bijna een oud zeer...
Het werkt mss ook andersom: dat hier redelijk wat journalisten/redacteurs een account hebben.
Het werkt mss ook andersom: dat hier redelijk wat journalisten/redacteurs een account hebben.

Nooit geweten dat gij zo erg sociaal begeesterd zou zijn, platin.
Laat de dwazen hun overtuiging ..
Uiteindelijk hebben ze met al hun gezwets niet de helft te betekenen in deze wereld dan wat ze zelf denken.
Over 300 jaar spreken ze over niemand van ons meer.
Ook niet over diegenen die zichzelf een zegen voor deze planeet of maatschappij vinden.
Laat de dwazen hun overtuiging ..
Uiteindelijk hebben ze met al hun gezwets niet de helft te betekenen in deze wereld dan wat ze zelf denken.
Over 300 jaar spreken ze over niemand van ons meer.
Ook niet over diegenen die zichzelf een zegen voor deze planeet of maatschappij vinden.
Laatst gewijzigd door Destereir op 22 oktober 2022, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Gelukkig schrijft een doorsnee journalist een artikel op een iets andere manier dan platin zijn posts op SG. 

Ik zou de wereld van binnen 300 jaar wel eens willen zien. Zelfs die van binnen 30 jaar al en zelfs die van binnen 3 jaar. Alles verandert zo snel - (geo)politiek, economisch, financieel, technologisch en klimatologisch - dat je vandaag onmogelijk voorspellingen kunt maken over de wereld van morgen.
Hoezo onvoorspelbaar? Wat klimaat betreft is daar toch al een paar jaar de consensus dat het met enkele graden gaat opwarmen, daardoor krijgen we warme winters en zijn we minder afhankelijk van Russisch gas. Geo politiek Trump wordt herverkozen en sluit een deal met Poetin, Oekraïne komt niet bij de NAVO en Europa moet opdraaien voor alle schade. Technologisch zal het over 300 jaar nog maar dertig jaar duren eer kernfusie rendabel wordt. Financieel gaan we er allemaal op achteruit, behalve diegene die recht hebben op sociaal tarief. Economisch gaat het volgens het patronaat nog altijd slecht zoals het de voorbije 100 jaar altijd al slecht gegaan heeft.Yaris schreef: ↑22 oktober 2022, 21:30 Ik zou de wereld van binnen 300 jaar wel eens willen zien. Zelfs die van binnen 30 jaar al en zelfs die van binnen 3 jaar. Alles verandert zo snel - (geo)politiek, economisch, financieel, technologisch en klimatologisch - dat je vandaag onmogelijk voorspellingen kunt maken over de wereld van morgen.

Wie is msm ?
Ik zou er toch iets anders uit onthouden.

Als ik zie dat KomaanBeurs hier een tijdelijke ban gekregen heeft en dat m_peeters nog altijd vrij rondloopt, doet me dat denken dat ook de zeer geachte moderator er ene van die kant is (rechts).
Was vortex ooit niet aan een tijdelijke ban ontsnapt ook, eerst. En Haelewijn niet ?
Maar een dag erna was het toch prijs voor allebei..
Misschien leest de moderator niet genoeg op dit forum en bant hij enkel wie door de "verkeerde / populaire kant" aangemeld wordt hiervoor.
Ik ben er vrij zeker van dat we hier geen rechtse moderator hebben.
De rest van je verhaal kan wel kloppen.
En ja, wie is MSM? Ik zal het eerstvolgende voorval direct posten.
De rest van je verhaal kan wel kloppen.
En ja, wie is MSM? Ik zal het eerstvolgende voorval direct posten.

MSM (methylsulfonylmethaan) is organisch gebonden zwavel; de vorm waarin zwavel van nature voorkomt in alle levende organismen en biologisch actief is.
Dat zal het niet geweest zijn..
Dat zal het niet geweest zijn..
De grootste profiteurs zitten in de regering, waar ze dik van ons belastingsgeld profiteren om hun een gigantisch loon en voordelen te laten uitbetalen, zij maken misbruik van dat systeem en zijn dan nog eens parlementair beschermd...
Waarom zouden wij als gewone burgers dan geen misbruik maken van het systeem dat er voor ons is, als wij iets fout doen worden we ontslagen, ontvangen geen uitkeringen ni meer enz; enz.
Waarom zouden wij als gewone burgers dan geen misbruik maken van het systeem dat er voor ons is, als wij iets fout doen worden we ontslagen, ontvangen geen uitkeringen ni meer enz; enz.
Een doorsnee schepen vult ook zijn zakken dik genoeg. Hoeveel lopen er daar van rond in België ?
Misbruik is een breed begrip. Dat is voor interpretatie vatbaar.
Al diegenen die in een bedrijf ten koste van anderen altijd maar meer vragen en willen : ik zou ze de kost niet willen geven.
Misbruik is een breed begrip. Dat is voor interpretatie vatbaar.
Al diegenen die in een bedrijf ten koste van anderen altijd maar meer vragen en willen : ik zou ze de kost niet willen geven.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde meegemaakt na een discussie met m_peeters. Waarna ik ook een tijdelijke ban kreeg en hij niet. En ik ben toch wel een veel rechtsere zak dan hijzelf

Het zal dus wel niet aan de vooringenomenheid van de moderator liggen, maar eerder aan diegene die gaat klikken bij de mods.
En je moet je ten andere niet teveel zorgen maken over een gebande nick van Weverke. Hij heeft ijzers genoeg in het vuur liggen.
Jij hebt ook weer die andere nick van onder het stof gehaald?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 23 oktober 2022, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Wie een bedrijfswagen heeft is ook een profiteur.