Medirect Bonus voor nieuwe en bestaande klanten tot 28/2
TIP
Re: Medirect Bonus voor nieuwe en bestaande klanten tot 28/2
Toch even mijn felicitaties voor MeDirect, in 3 weken was de transfer rond en ook de kosten werden netjes terugbetaald op mijn geldrekening.
Is er iemand die de bonus al gekregen heeft van MeDirect? Momenteel loopt een nieuwe actie, maar naar mijn weten is er nog geen bonus van februari gestort.
Zo snel gaat dat niet. De uitbetaling van de premie van de huidige actie die tot 15 juni loopt gebeurt pas in de tweede helft van september 2018.
Net overgestapt met de helft van mijn fondsen.
Doe ik er goed aan nog even te wachten met de andere helft (+ evt instap in mixer) tot zich een nieuwe promo aanbiedt, of zien jullie dat niet snel gebeuren?
Doe ik er goed aan nog even te wachten met de andere helft (+ evt instap in mixer) tot zich een nieuwe promo aanbiedt, of zien jullie dat niet snel gebeuren?
Reeds een paar jaar doen ze er 2 per jaar. Wat er in de toekomst zal gebeuren moet ik je wel schuldig blijven. Als ze vinden dat ze genoeg binnen hebben zullen de acties wel uit blijven.
Hangt ervan af hoeveel premie je krijgt. Je moet zelf zien of je meer voordeel doet door twee keer de helft over te dragen of in een keer alles. Indien het geen verschil maakt kun je beter nu alles overdragen, hebben is hebben.
Deel overgedragen naar DB, binnen de week was de premie + kosten gestort.
2 keer de helft houdt voor mij een verdubbeling in. Probleem is dat ik idd geen glazen bol heb.
Om nog maar te zwijgen over eventuele instap in Mixer (die ik nu nog niet heb). Uiteindelijk blijft het gokken.
Of ik wacht en geniet ik net niet mee van stijging van het fonds
Of ik stap in in een fonds dat de maand erna enorm daalt + komt Medirect de maand erna met een nieuwe actie (ook voor bestaande klanten)

Al iemand de bonus gekregen van februari?
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb tot hiertoe ook nog geen bonus gekregen !
Gaan ze nu echt wachten tot vrijdag om die bonus te storten??
Uitbetaling gebeurt in de tweede helft van september.