Medirect, kan niet meer aan mijn centen.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Medirect, kan niet meer aan mijn centen.
Zins Medirect een nieuwe website heeft kan ik niet meer aan mijn centen.
U moet een nieuwe login aanmaken en alles lukt tot na het opgeven van nieuw wachtwoord, daarna volgende bericht.
"Geachte klant,
Er wordt momenteel gewerkt aan uw platform voor internetbankieren. Gedurende deze periode is uw beveiligde website niet toegankelijk. Dank u voor uw geduld en uw begrip.
Mocht u vragen hebben of informatie wensen, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst op 02 518 00 00 (onze lijnen zijn geopend van ma-vrij 9.00 u.- 20.00 u. / za 9.00 u. – 14.00 u.).
Uw MeDirect team"
Geprobeerd met 3 verschillende browsers, verschillende tijdstippen , altijd het zelfde.
Kan gewoon niet meer aan mijn centen.
Duur al weken, dus niet van gisteren.
Mail naar helpdesk, geen antwoord.
Telefoneren, dan kan u in de lijn staan op uw kosten.
Nadeel van die internet banken, u loop met uw kop tegen de muur.
Kan ik de bank in gebreken stellen en bij wie moet ik de klacht indienen ?
U moet een nieuwe login aanmaken en alles lukt tot na het opgeven van nieuw wachtwoord, daarna volgende bericht.
"Geachte klant,
Er wordt momenteel gewerkt aan uw platform voor internetbankieren. Gedurende deze periode is uw beveiligde website niet toegankelijk. Dank u voor uw geduld en uw begrip.
Mocht u vragen hebben of informatie wensen, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst op 02 518 00 00 (onze lijnen zijn geopend van ma-vrij 9.00 u.- 20.00 u. / za 9.00 u. – 14.00 u.).
Uw MeDirect team"
Geprobeerd met 3 verschillende browsers, verschillende tijdstippen , altijd het zelfde.
Re: Medirect, kan niet meer aan mijn centen.
Gelukkig heeft de SPa hiervoor een noodplan opgesteld. U kunt à volonte contanten afhalen op het gemeentehuis van Lommel. Partijkaart meebrengen aub.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Kijk eens na of er geen pop up alles blokkeert (rechts bovenaan)
Betaal voor een telefoontje naar Me 5 cent de minuut.nico131 schreef: ↑27 juni 2018, 12:57 Zins Medirect een nieuwe website heeft kan ik niet meer aan mijn centen.
"Geachte klant,
Uw MeDirect team"
En moet eigenlijk nog meemaken dat men iets niet kan oplossen.
Zou alvast al eens beginnen met oude paswoorden , coockies te verwijderen uit uw browsers.
Zal waarschijnlijk de oplossing zijn.
Hoe anders de website moet weten hoe aan te loggen ?
Niet roepen tegen Me als de fout bij u aanwezig is.
Lukte bij mij op deze manier zonder problemen.
Estate Guru believer.