medirect
Re: medirect
En ja, Yaris heeft weer gelijk gekregen want vanaf 26 juni zakt hun rente op termijnrekeningen.Yaris schreef:Als je zeker bent, teken dan liever vandaag in dan volgende week. Morgen gaat de ECB waarschijnlijk de rente verlagen en dat zal onvermijdelijk gevolgen hebben voor de rentes die de banken aan hun klanten geven.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Niet meer zo interessant om in te stappen tenzij je direct voor 3 jaar gaat.fidinda schreef:En ja, Yaris heeft weer gelijk gekregen want vanaf 26 juni zakt hun rente op termijnrekeningen.Yaris schreef:Als je zeker bent, teken dan liever vandaag in dan volgende week. Morgen gaat de ECB waarschijnlijk de rente verlagen en dat zal onvermijdelijk gevolgen hebben voor de rentes die de banken aan hun klanten geven.
MeDirect zou graag reageren, dus op vraag van MeDirect verplaatst naar de 'vraag het aan... ' rubriek
Wie heeft er ook altijd problemen om in te loggen?? Ik geef al mijn gegevens in,en dan krijg ik steevast de melding Deze pagina kan niet worden weergegeven/Controleer of het webadres juist is... Of ligt dit aan mijne pc?
Na een 4a5keer inloggen lukt het dan meestal wel..
Hier ook eens problemen gehad en contact opgenomen met de helpdesk. Bleek dat zowel mijn Firefox als Chrome wat te oud waren om alles te kunnen doen op hun site. Maar inloggen lukte toen wel nog.
Mijn tip: eens bellen met de helpdesk ! Succes ...
Mijn tip: eens bellen met de helpdesk ! Succes ...
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
fidinda,dit heb ik vorige week es gedaan,vriendelijk geholpen geweest door de persoon aan de andere kant van de lijn. We hebben samen enkele dingen van mijn laptop gecheckt maar er kon niet direct iets abnormaal gevonden worden... Gingen mij op de hoogte houden
Beste, onze klantendienst heeft u vanmorgen proberen te bellen, maar heeft u ondertussen een mailtje gestuurd. U zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen. Aarzel niet ons te contacteren via het forum of via onze klantendienst op het nummer 02 518 0000 als u nog vragen heeft.
Ben idd deze middag opgebeld geweest en ondertss zoals beloofd een mail ontvangen.
Qua ondersteuning en dienstverlening kan ik Medirect alvast naar iedereen aanraden(en ook voor hun hoge rente natuurlijk
)
Qua ondersteuning en dienstverlening kan ik Medirect alvast naar iedereen aanraden(en ook voor hun hoge rente natuurlijk
Met Firefox krijg ik ook regelmatig deze melding."Deze pagina kan niet worden weergegeven" zelfs op De Tijd.
Ik heb het altijd en dan plots werkt je wachtwoord niet meer.redbulke schreef:Wie heeft er ook altijd problemen om in te loggen?? Ik geef al mijn gegevens in,en dan krijg ik steevast de melding Deze pagina kan niet worden weergegeven/Controleer of het webadres juist is... Of ligt dit aan mijne pc?
Maar je wordt wel steeds vriendelijk geholpen, klantenservice is zeer goed vind ik.
inderdaad niets aan te merken op klantenservice.
Wel spijtig dat ik ze al 2 keer heb moeten bellen owv problemen.
1e keer omdat er geen code naar mijn GSM werd gestuurd
2e keer kon ik geen transacties meer doen en moest ik eerst klantendienst bellen. Gelukkig niet omdat ze advies wilden geven want dat had ik niet kunnen appreciëren.
Beide problemen direct en vriendelijk rechtgezet zonder verdere vragen.
Wel spijtig dat ik ze al 2 keer heb moeten bellen owv problemen.
1e keer omdat er geen code naar mijn GSM werd gestuurd
2e keer kon ik geen transacties meer doen en moest ik eerst klantendienst bellen. Gelukkig niet omdat ze advies wilden geven want dat had ik niet kunnen appreciëren.
Beide problemen direct en vriendelijk rechtgezet zonder verdere vragen.
Ik heb nooit problemen gehad met inloggen op MeDirect... Tot vandaag!
Na 3 vergeefse pogingen om in te loggen werden mijn rekeningen geblokkeerd.
Ik werk nochtans met paswoordsafe Keypass2 die het (lange) wachtwoord automatisch en correct invult.
Er werd gemeld dat ik contact kon opnemen met MeDirect.
Na het klikken op de link voor het contactformulier kreeg ik een "OEPS, deze pagina is niet beschikbaar."
Na opnieuw openen van de website lukte het om een bericht te versturen.
Waarom is dat inloggen zo gecompliceerd?
Gebruikersnaam, naam, paswoord, dan nog een vraag beantwoorden
en tenslotte het zoveelste en zoveelste cijfer van de pincode ingeven.
Een samenraapsel van beveiligingsmaatregelen noem ik dit!
Waarom niet eenvoudig een gebruikersnaam en stevig (100-bits) paswoord of een Digipass?
TIP voor MeDirect: De mogelijkheid bieden om het paswoord en antwoord op de vraag zichtbaar te maken!
Ik ben al van in het begin wantrouwig tegenover Medirect.
Dankzij het onderzoek van Test Aankoop waagde ik het erop om een termijnrekening te openen.
Om de rekening te activeren moet je een bedrag storten, ik had niet door dat dit het volledige bedrag moest zijn
en stortte veiligheidshalve een klein bedrag.
Na een mail naar MeDirect mocht ik het resterende bedrag alsnog op de zichtrekening plaatsen.
Medirect zou ervoor zorgen dat dit bedrag toch nog op de termijnrekening werd bijgestort.
Uiteindelijk kreeg ik een bericht dat het niet mogelijk was en dat ik dan maar een tweede termijnrekening moest openen.
Ik liet hen weten dat ik het resterende bedrag dan wel terug naar de zichtrekening van mijn bank zou overschrijven...
Toen ik later inlogde om het geld weg te halen hadden ze het gauw op de termijnrekening geplaatst!
Waarom ging het toen ineens wel???
Nog een laatste bedenking:
Waarom moet MeDirect bij het aanvragen van een rekening weten hoeveel je verdient en waar je inkomsten vandaan komen??
Om geld te LENEN is dit normaal, maar om te SPAREN???
Blijkbaar vinden andere mensen het normaal dat men onnodig in je privacy zit te neuzen?
Ik wou vandaag een bedrag storten op mijn nieuwe Express spaarrekening, maar zie er nu definitief vanaf.
Ik heb geen vertrouwen meer in MeDirect!
Na 3 vergeefse pogingen om in te loggen werden mijn rekeningen geblokkeerd.
Ik werk nochtans met paswoordsafe Keypass2 die het (lange) wachtwoord automatisch en correct invult.
Er werd gemeld dat ik contact kon opnemen met MeDirect.
Na het klikken op de link voor het contactformulier kreeg ik een "OEPS, deze pagina is niet beschikbaar."
Na opnieuw openen van de website lukte het om een bericht te versturen.
Waarom is dat inloggen zo gecompliceerd?
Gebruikersnaam, naam, paswoord, dan nog een vraag beantwoorden
en tenslotte het zoveelste en zoveelste cijfer van de pincode ingeven.
Een samenraapsel van beveiligingsmaatregelen noem ik dit!
Waarom niet eenvoudig een gebruikersnaam en stevig (100-bits) paswoord of een Digipass?
TIP voor MeDirect: De mogelijkheid bieden om het paswoord en antwoord op de vraag zichtbaar te maken!
Ik ben al van in het begin wantrouwig tegenover Medirect.
Dankzij het onderzoek van Test Aankoop waagde ik het erop om een termijnrekening te openen.
Om de rekening te activeren moet je een bedrag storten, ik had niet door dat dit het volledige bedrag moest zijn
en stortte veiligheidshalve een klein bedrag.
Na een mail naar MeDirect mocht ik het resterende bedrag alsnog op de zichtrekening plaatsen.
Medirect zou ervoor zorgen dat dit bedrag toch nog op de termijnrekening werd bijgestort.
Uiteindelijk kreeg ik een bericht dat het niet mogelijk was en dat ik dan maar een tweede termijnrekening moest openen.
Ik liet hen weten dat ik het resterende bedrag dan wel terug naar de zichtrekening van mijn bank zou overschrijven...
Toen ik later inlogde om het geld weg te halen hadden ze het gauw op de termijnrekening geplaatst!
Waarom ging het toen ineens wel???
Nog een laatste bedenking:
Waarom moet MeDirect bij het aanvragen van een rekening weten hoeveel je verdient en waar je inkomsten vandaan komen??
Om geld te LENEN is dit normaal, maar om te SPAREN???
Blijkbaar vinden andere mensen het normaal dat men onnodig in je privacy zit te neuzen?
Ik wou vandaag een bedrag storten op mijn nieuwe Express spaarrekening, maar zie er nu definitief vanaf.
Ik heb geen vertrouwen meer in MeDirect!
als het je allemaal zoveel zorgen baart dan moet je het niet doen.
Ik kan alleen zeggen dat ik al redelijk wat banken heb gehad om een spaarrekening te openen en ik kan niet zeggen dat ME direct er negatief uitspringt qua aanvraag en beveiligingsprocedure.
Ik kan alleen zeggen dat ik al redelijk wat banken heb gehad om een spaarrekening te openen en ik kan niet zeggen dat ME direct er negatief uitspringt qua aanvraag en beveiligingsprocedure.
Ieder zijn mening...dave1976 schreef:als het je allemaal zoveel zorgen baart dan moet je het niet doen.
Ik heb ook spaarrekeningen lopen op redelijk wat banken, maar heb dit nog niet meegemaakt.
Ik heb nog nooit problemen gehad met het inloggen bij MeDirect.
En ook voor mij was het in het begin wennen aan de nogal speciale manier van online bankieren: maar na enkele keren uitzoeken, werkt dit 'als een fluitje van een cent'.
Alleen helemaal in het begin heb ik eens beroep gedaan op hun klantendienst, omdat het gebruik van de geldrekening mij niet duidelijk was. Daar ben ik op een zeer vriendelijke en professionele manier door geholpen geweest.
Wat betreft de vragen die door forumgebruiker "RichardDP" als een schending van de privacy beschouwd worden: dit zijn gewoon algemene vragen, zoals bij de meeste financiële instellingen. Er worden écht geen details over je inkomen gevraagd. Daar hoeft men dus niet paranoïde om te worden.
En ook voor mij was het in het begin wennen aan de nogal speciale manier van online bankieren: maar na enkele keren uitzoeken, werkt dit 'als een fluitje van een cent'.
Alleen helemaal in het begin heb ik eens beroep gedaan op hun klantendienst, omdat het gebruik van de geldrekening mij niet duidelijk was. Daar ben ik op een zeer vriendelijke en professionele manier door geholpen geweest.
Wat betreft de vragen die door forumgebruiker "RichardDP" als een schending van de privacy beschouwd worden: dit zijn gewoon algemene vragen, zoals bij de meeste financiële instellingen. Er worden écht geen details over je inkomen gevraagd. Daar hoeft men dus niet paranoïde om te worden.