Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

met de fiets naar het werk

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
387 berichten
  • Pagina 23 van 26
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Volgende
Timoootjex
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Timoootjex
Verstuur privébericht

Re: met de fiets naar het werk

• Citeer

Bericht door Timoootjex » 17 juli 2021, 17:52

haha nee fietsend zie ik dat niet zitten maar vind het wel gek.

Want het is dubbel aan de ene kant zeggen ze dat ze vergoeden aan 100% openbaar vervoer en daarnast heb je een kilometervergoeding die hoger ligt dan de fietsvergoeding maar daar dan geen limiet aan zit?

zao
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer zao
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zao » 17 juli 2021, 20:24

de fietsvergoeding is in principe onbeperkt en vrijgesteld maar niet verplicht...
Voor de meeste werkgevers is dit vaak een kost die onvoorzien was.
Als er een hoop idioten plots een 1000 km op kosten van de baas gaan fietsen, zal het rap gedaan zijn :-)

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 17 juli 2021, 22:30

zao schreef: ↑17 juli 2021, 20:24 Als er een hoop idioten plots een 1000 km op kosten van de baas gaan fietsen, zal het rap gedaan zijn :-)
Juist of een salarisauto zoveel goedkoper is dan een fietsvergoeding?
Daar zijn er nochtans al jaren honderdduizenden van. Ook niet rap gedaan. Integendeel.
En je moet niet eens zelf moeite doen om de km's bijeen te rijden.

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 18 juli 2021, 08:30

Ik rij nu 4 jaar (bijna) elke dag met de fiets naar kantoor. Door Corona was er wel meer telewerk, maar das echt overmacht. Dus bijna altijd door weer en wind. (topic start 18 juli 2017, 12:02). Ik kan denk ik op 1 hand tellen wanneer ik de bus heb genomen tijdens de 4 jaar. Ik kan het alleen maar aanraden.

Zonder fietsvergoeding zou ik ook naar het werk fietsen. Maar zo heb ik toch al een mooi bedrag bij elkaar. Ik rij zoals gezegd op een goeie 2de hands fiets.

zao
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer zao
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zao » 18 juli 2021, 22:43

David_DeWa schreef: ↑17 juli 2021, 22:30
zao schreef: ↑17 juli 2021, 20:24 Als er een hoop idioten plots een 1000 km op kosten van de baas gaan fietsen, zal het rap gedaan zijn :-)
Juist of een salarisauto zoveel goedkoper is dan een fietsvergoeding?
Daar zijn er nochtans al jaren honderdduizenden van. Ook niet rap gedaan. Integendeel.
En je moet niet eens zelf moeite doen om de km's bijeen te rijden.
het verschil is dat de baas kan kiezen of die een auto geeft, ja of neen, en dat die kost ingecalculeerd is. SOms goedkoper dan loonopslag.
Een werknemer die plots met honderden euro fietsvergoeding afkomt, is vaak niet voorzien.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 19 juli 2021, 09:49

zao schreef: ↑18 juli 2021, 22:43 Een werknemer die plots met honderden euro fietsvergoeding afkomt, is vaak niet voorzien.
De werkgever kan, als er in de sector geen CAO is afgesloten, voor het geven van een fietsvergoeding net zo vrijwillig kiezen als voor een salarisauto.
Het toekennen van een fietsvergoeding en het bedrag is een gunst van de werkgever aan de werknemer, geen verplichting.
Ook het bedrag per km kan de werkgever bepalen. Hij kan eveneens een max. uitgekeerd bedrag per werkdag toekennen.
Dus weinig verrassingen voor de werkgever.
Net zoals een vooruitziende werkgever vooraf kan bepalen dat aan het gebruik van een bepaald type salarisauto per jaar een max. aan afgelegde km's is verbonden kan hij dat dus ook vooruitziend doen voor de fietsvergoeding verbonden aan de specifieke verplaatsing voor woon-werkverkeer.
De enige voorwaarde welke aan de km-vergoeding wordt verbonden is ten laste van de werknemer.
Wordt door de werkgever meer dan 0,24 euro toegekend, dan moet de werknemer het bedrag boven de 0,24 euro aangeven in zijn belastingaangifte.Daaronder is deze vergoeding vrijgesteld van aangifteplicht.
Wanneer er wel een CAO is afgesloten betekent dit nog niet automatisch dat de km-vergoeding onbeperkt is. In PC200 is de fietsvergoeding bv. verplicht maar deze verplichting is beperkt tot 0.10 c€/km en max. 4 € per gewerkte dag. Deze verplichting houdt ook in dat andere cumulaties meestal worden uitgesloten.
Het bedrag van de fietsvergoeding tot 0,24 euro per kilometer mag de werkgever eveneens inbrengen als 100% aftrekbare bedrijfskost. De vergoeding is ook RSZ-vrij.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 19 juli 2021, 10:13

Voor de werkgever is een fietsvergoeding 100% aftrekbaar dacht ik altijd? Hij moet het 'voorschieten' maar het jaar er op kan hij het zelf gaan inbrengen.

Ik rij het hele jaar door met de fiets naar het werk. Regen, wind, storm, sneeuw, ijs, ... Je went er wel aan en het snelheidsvoordeel dat ik heb kan onmogelijk geklopt worden. Ik werk ook in een voetgangerszone waar je sowieso al niet met de auto mag komen.
Ik heb wel een bus en tram voor de deur van het werk die mij eigenlijk op 100m. van mijn huis afzet maar ook hier weer. Ik fiets die voorbij en die bus/tram kan mij nooit meer inhalen.

Vorig jaar wel 2x in glas gereden dat langs de kant van de weg lag. Dan kun je ook niet verder, dan bel ik mijn vrouw die me dan met de auto komt halen. Als je dan niet onmiddellijk een nieuwe band op legt, ben je genoodzaakt om de dag er na een bus/tram te nemen.

Bij ons op het werk krijg je geen kilometervergoeding voor de wagen. Als je met de auto komt (dikke pech dan).

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 19 juli 2021, 10:19

Kevva schreef: ↑1 juli 2021, 22:22 Ik vraag me af wat de fervente fietsers hier doen met hun belastingaangifte.

In fiche 281.10 zie je onder punt 27) Diverse inlichtingen -> a., het aantal gereden kilometers en hoeveel je daarvoor ontvangen hebt.
Ik heb in 2020 bv. 2730km gefietst (naar en van het werk) en heb hiervoor 573,30 euro ontvangen.

Ik vraag me af of jullie dan ook nog de forfait voor woon-werkverkeer aanvragen? Dat is €410 voor het inkomstenjaar 2020.
Nogmaals, je haalt twee verschillende zaken door elkaar.
Je hebt enerzijds de specifieke fietsvergoeding voor woon-werkverkeer waarvoor een km-vergoeding per effectief afgelegde km tussen woonplaats en werkplaats geldt. Deze is vrijgesteld van aangifteplicht tot een bedrag van 24 c€ per gereden km met de fiets tussen woonplaats en werkplaats. Alles daarboven dien je aan te geven als ontvangen salaris.

Anderzijds heb je de forfaitaire werkgeversvergoeding voor 'andere verplaatsingen'.
Deze forfaitaire vergoeding kan nooit beschouwd worden als een fietsvergoeding die vrijgesteld is van belastingen. De forfaitaire vergoeding kan echter worden vrijgesteld tot een maximum bedrag van 410 euro (aanslagjaar 2021, inkomsten 2020).
Als je werkgever je vrijgestelde fietsvergoeding op uw loonfiche 281.10 ingevuld heeft in punt 18, c ('Bijdrage in de reiskosten - Ander vervoermiddel') dan moet je hem vragen dat te verbeteren. Anders zal je belast worden op dat bedrag.
Als je dat zelf invult is het echter je eigen vrije keuze. Weet weet dan wel dat je op dit ingevulde bedrag gewoon belast zal worden.
Dit deel is o.a. eigenlijk voorbehouden voor zij die een bedrijfsfiets krijgen. Het deel woon-werkverkeer tot 24 c€ is dzan vrijgesteld van belastingen en het deel dat je met deze fiets rijdt buiten woon-werkverkeer zal de werkgever vermelden op je loonfiche in de vakken 281.10(20).
Hou er ook rekening mee dat voor eenzelfde verplaatsing de vrijstelling van de terbeschikkingstelling van een bedrijfsfiets of verplaatsing per fiets woon-werkverkeer niet cumuleerbaar met de vrijstelling voor “ander vervoermiddel”. Deze vrijstelling is echter wel cumuleerbaar als het gaat over twee verschillende verplaatsingen.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kevva » 19 juli 2021, 10:29

Het staat onder punt 27.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 19 juli 2021, 10:35

Je kan de werkelijke kosten ook altijd aftrekken van uw belastbaar inkomen.

Als je met de fiets gaat, is een forfait van 24 c€ per afgelegde km voor aanslagjaar 2021 van toepassing voor de woon-werkverplaatsingen.

Dit forfait van 24 c€ per afgelegde km voor aanslagjaar 2021, inkomsten 2020 is van toepassing bij gebrek aan bewijzen voor de werkelijke kosten. Met andere woorden, je moet geen bewijsstukken bewaren, maar je moet wel het werkelijk gebruik van een fiets kunnen aantonen.

Als je dit wenst kan je de werkelijke kosten aftrekken van uw woon-werkverplaatsingen per fiets op basis van de werkelijk gemaakte kosten. Hiervoor moet je niet alleen aan kunnen tonen dat je werkelijk gebruik maakt van een fiets, maar moet je ook bewijzen kunnen leveren van de kosten, die je hebt gemaakt. Zeldzaam zullen de gevallen zijn waarbij de bewijsbare kosten gemaakt aan een fiets hoger zijn dan het forfait van 24 c€ per afgelegde km waarvoor je geen enkel bewijs, buiten de af te leggen afstand en gewerkte dagen, moet leveren.
Als je bovendien kiest voor de werkelijk beroepskosten, moet je de door je werkgever toegekende fietsvergoeding niet aftrekken van het totale bedrag van uw werkelijke beroepskosten, anders verlies je het voordeel van de vrijgestelde vergoeding.
Je moet dus kiezen voor welk systeem je kiest. Niet voor de forfait plus de gemaakte onkosten.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 19 juli 2021, 10:39

Kevva schreef: ↑19 juli 2021, 10:13 Voor de werkgever is een fietsvergoeding 100% aftrekbaar dacht ik altijd? Hij moet het 'voorschieten' maar het jaar er op kan hij het zelf gaan inbrengen.
Het bedrag van de fietsvergoeding tot 24c€ per kilometer kan de werkgever inbrengen als 100% aftrekbare bedrijfskost, Daardoor daalt de bedrijfswinst en de daarop toegepaste vennootschapsbelasting. De vergoeding is eveneens RSZ-vrij.
De werkgever heeft er dus ook een voordeel bij maar dat is iets anders dan het 100% recupereren van de fietsvergoeding of deze voorschieten waarop deze 100% door een ander wordt terugbetaald.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 19 juli 2021, 11:01

Kevva schreef: ↑19 juli 2021, 10:13 Vorig jaar wel 2x in glas gereden dat langs de kant van de weg lag. Dan kun je ook niet verder, dan bel ik mijn vrouw die me dan met de auto komt halen. Als je dan niet onmiddellijk een nieuwe band op legt, ben je genoodzaakt om de dag er na een bus/tram te nemen.
Je zou natuurlijk ook steeds fietsherstellingsmateriaal mee kunnen nemen en bij pech ter plaatse je band herstellen.
Na wat oefenen gaat dat meestal vlugger dan zitten te wachten op oppikvervoer. En je band herstellen moet je sowieso.
Bij heel wat elektrische fietsen is dat evenwel geen voor de hand liggende optie.
Bij ons op het werk krijg je geen kilometervergoeding voor de wagen. Als je met de auto komt (dikke pech dan).
Je mag als werknemer je gemotoriseerd woon-werkvervoer ook bewijzen en aangeven als beroepskosten. Met een auto is het wel moeilijk om het forfaitair toegekende bedrag te overstijgen. Met een motorfiets is het meestal een koud kunstje via de degressieve afschrijving. Wat niet toegestaan is voor een auto, daar geldt al een aantal jaren ook een forfaitaire vergoeding, momenteel 15 c€ per km voor een personenauto. Je kan dit bedrag wel opkrikken door er andere beroepskosten aan toe te voegen => werkruimte thuis, bureel, gebruik computer, bureaumateriaal, bijscholing, vakliteratuur, ...
Vooral nu thuiswerk aan belang wint kan dit weer interessant worden.
Als werknemer ben je alleen verplicht het totaal bedrag van de gemaakte beroepskosten in te vullen.
Maar je kan maar beter als bijlage de bewijzen en/of berekeningen van de kosten toevoegen om eventuele vragen van je controleur voor te zijn.

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 19 juli 2021, 11:12

Kevva schreef: ↑19 juli 2021, 10:13
Ik rij het hele jaar door met de fiets naar het werk. Regen, wind, storm, sneeuw, ijs, ...
Mooi! Wij zitten op hetzelfde niveau :-) met u kan ik klappen. ;D Besparingstip: geen auto - nooit gehad , en de salariswagen steeds afgeketst. Maar vooral: het fietsen is zalig.
Kevva schreef: ↑19 juli 2021, 10:13 Vorig jaar wel 2x in glas gereden dat langs de kant van de weg lag. Dan kun je ook niet verder, dan bel ik mijn vrouw die me dan met de auto komt halen. Als je dan niet onmiddellijk een nieuwe band op legt, ben je genoodzaakt om de dag er na een bus/tram te nemen.

Ik heb mijn reparatiekit mee: 2 binnenbanden, plakgerief, kettingpons (eenmaal nodig gehad) , leathermantool, ... Mocht ik lek rijden steek ik gewoon een nieuwe binnenband en plak ik die band later thuis. Mocht ik teveel lekrijden heb ik nog steeds plakgerief mee (nooit nodig gehad onderweg). Ik ben niet afhankelijk van iemand zo. En het slechte geval heb ik bijstand via de Vlaamse Wielrijdersbond (nog nooit nodig gehad). De VWB premie is zelfs te recuperen via de ziekekas.

Met een ebike of speedpedelec is het natuurlijk weer een ander verhaal.

mythos
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer mythos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mythos » 19 juli 2021, 12:29

Met de fiets naar de kroeg 👍👍😆😆😁

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 19 juli 2021, 17:33

Jamesken schreef: ↑19 juli 2021, 11:12 Besparingstip: geen auto - nooit gehad , en de salariswagen steeds afgeketst. Maar vooral: het fietsen is zalig.
Inzake besparingstips zou ik dan, binnen het gezin, toch kiezen voor een elektrische salarisauto plus fietsvergoeding. ;D
Jamesken schreef: ↑19 juli 2021, 11:12 Ik heb mijn reparatiekit mee: 2 binnenbanden, plakgerief, kettingpons (eenmaal nodig gehad) , leathermantool, ... Mocht ik lek rijden steek ik gewoon een nieuwe binnenband en plak ik die band later thuis. Mocht ik teveel lekrijden heb ik nog steeds plakgerief mee (nooit nodig gehad onderweg). Ik ben niet afhankelijk van iemand zo.
Hier zitten we op dezelfde lijn.
En het slechte geval heb ik bijstand via de Vlaamse Wielrijdersbond (nog nooit nodig gehad). De VWB premie is zelfs te recuperen via de ziekekas.
Je moet dan wel bij een ziekenkas zijn aangesloten welke op dat vlak terugbetalingen doet. Ik bespaar liever op het jaarlijkse lidgeld van een ziekenkas. Voor dat bedrag kan je al heel veel reparatiemateriaal kopen.
Met een ebike of speedpedelec is het natuurlijk weer een ander verhaal.
Onderweg plakken zou nog kunnen, vervangen is meestal, afhankelijk van type motor, remmen en versnelling, een ander verhaal. Je kan preventief ook kiezen voor no puncture banden of banden met verstevigd loopvlak.

Zelf reed ik, toen ik nog woon-werkverkeer deed, buiten droge zonnige dagen, liever met de MTB. Minder kans op stuk rijden banden en valpartijen bij bladval en regenweer.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

387 berichten
  • Pagina 23 van 26
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy