Middenstanders Antwerpen krijgen koopjesweekeinde door de neus geboord
Re: Middenstanders Antwerpen krijgen koopjesweekeinde door de neus geboord
Ach ja, ik kan ook andere voorbeelden geven:
Mijn TV-toestel 10 jaar geleden gekocht. In de kleinhandel was de prijs 799 euro. Ikzelf heb bij een keten 649 euro betaald. Nog nooit problemen gehad en dus nog nooit beroep moeten doen op service-na-verkoop.
Gerealiseerde besparing door aankoop bij keten: 150 euro.
Mijn TV-toestel 10 jaar geleden gekocht. In de kleinhandel was de prijs 799 euro. Ikzelf heb bij een keten 649 euro betaald. Nog nooit problemen gehad en dus nog nooit beroep moeten doen op service-na-verkoop.
Gerealiseerde besparing door aankoop bij keten: 150 euro.
Microgolf gekocht bij bol.com. Was van een leverancier ergens in Nederland. Na 2 jaar en drie dagen geeft het de geest. Draait nog maar warmt niet meer. Garantie= 2 jaar. Ik dacht, ik kan fluiten naar een vergoeding gelet op het verstrijken van de garantietermijn maar ik heb toch een mail gestuurd. Na 1uur had ik antwoord dat men mij ging terugbetalen en 2 dagen later stond het geld op mijn rekening.
Iemand een microgolf nodig om aan te prutsen? Waarschijnlijk is het wel te herstellen voor een handige doe het zelver.
Ik heb er nu een nieuwe gekocht in de Aldi.
Iemand een microgolf nodig om aan te prutsen? Waarschijnlijk is het wel te herstellen voor een handige doe het zelver.
Ik heb er nu een nieuwe gekocht in de Aldi.
Denk dat bovenstaande gevallen zowel bij online als offline kunnen voorkomen is maar net met welke partij je te doen hebt.
Ik koop die laptop van 899. Ik ga hem zelf halen, installeer hem zelf en bij problemen los ik het zelf op.
Maar ik begrijp je hoor.