Mijn kapitaal Mixer portefeuille gedaan?
TIP
Re: Mijn kapitaal Mixer portefeuille gedaan?
Als ik op de site kijk dan zien ik nog altijd mixerfonds als modelportefeuille!
Portefeuille: IWDA, cash
Gisteren nog mail van mijn kapitaal ontvangen. (robo )
Dus verdwenen ?
Wat die klacht betreft , toch maar eens de kleine lettertjes lezen bij Me me dunkt.
Dus verdwenen ?
Wat die klacht betreft , toch maar eens de kleine lettertjes lezen bij Me me dunkt.
Estate Guru believer.
Sta jij in contact met robokat?
Daarnaast schreef je hierboven dat iets over mk op het forum was verschenen. Wat bedoelde je precies en waar dus? heb je link? Zie niks in medirect subforum over mk.
PS. suggestie aan mod van deze thread toe te voegen aan de hoofdthread "zwak resultaat mijnkapitaal mixer".. we kunnen zo duizend threads hebben daarover. Anyway, lijkt me RIP mk want robo en alfonds naar ik hier lees laten niks meer weten.
Quality growth investor
Begrijpend lezen toch zo moeilijk , mail ontvangen van Mijn Kapitaal ( robo ) of staat er iets anders ?sortino schreef: ↑5 februari 2019, 18:08Sta jij in contact met robokat?
Daarnaast schreef je hierboven dat iets over mk op het forum was verschenen. Wat bedoelde je precies en waar dus? heb je link? Zie niks in medirect subforum over mk.
PS. suggestie aan mod van deze thread toe te voegen aan de hoofdthread "zwak resultaat mijnkapitaal mixer".. we kunnen zo duizend threads hebben daarover. Anyway, lijkt me RIP mk want robo en alfonds naar ik hier lees laten niks meer weten.
Estate Guru believer.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Mijn kapitaal Mixer portefeuille ?
Het is wat ik al eerder aan gaf in 2014, 2015 tot in 2017.NTO schreef: ↑4 februari 2019, 19:32De GOGI scores zijn nergens op gebaseerd. De jongens van MijnKapitaal dachten alleen dat het wel handig zou kunnen zijn en hebben zomaar iets uit hun mouw geschud.
Vorig jaar bleek dan duidelijk dat de GOGI scores fundamenteel fout zaten, toen bleek dat er een koop-signaal was, toen het absoluut een stop moest zijn.
Ze hebben dan gewoon hun formule veranderd en er ergens een minteken in gezet, om dat op te lossen. Dus gewoon wat geknutsel.
Het is allemaal niets meer dan geknoei en gepruts, maar dan verpakt in een pseudo-wetenschappelijk sausje. Nu blijkt dat het allemaal los zand is, zijn de 2 sloebers met de noorderzon verdwenen en wie erin geloofde, zit met de gebakken peren.
...
Hun formule deugde niet... vele malen aangekaart hier, altijd de ganse meute over mij... de strijd gestaakt.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Op MijnKapitaal is ook de reklame van MeDirect weg. En als er ergens in een artikel nog staat dat je bij MeDirect de fondsen van de modelportefeuille kunt kopen, met een link naar MeDirect, dan is die link niet meer geldig.
Het is duidelijk dat MeDirect niet meer geassocieerd wil worden met MijnKapitaal.
Hallo Paul Jambers?
toch nog een 'vergeten' verwijzing:

Toen ik gisteren beleggingen bekeek, stond er nog steeds Mijnkapitaal mixer en flexer.
Twijfel om ze weg te doen, staan beide op zo een 3%
Twijfel om ze weg te doen, staan beide op zo een 3%
Eerst gaat ge centjes in fondsen steken.
En nu die fondsen verkopen ( twijfel ).
Vanwaar de twijfel , is nu niet om dat het mijn kapitaal wegvalt het plots niks meer waard is.
En wat is uw alternatief dan na verkoop etf , spaar boekje ?
Estate Guru believer.
Beleggen in espe en koas.
Platin, zit jouw geld nog steeds in de mijnkapitaal flexer of wat precies? Er zijn hier al genoeg betere alternieven voorgesteld dan mijnkapitaal. Zelf leren beleggen in aandelen of ETFs lijkt mij nog altijd het beste. Heb zowiezo weinig vertrouwen in al die mixfondsbeheerders en hun ronduit slechte resultaten zeggen ondertussen genoeg.
Quality growth investor
sortino schreef: ↑7 februari 2019, 10:42Deel van mijn centjes zitten in de dynamic.platin schreef: ↑7 februari 2019, 08:59
Platin, zit jouw geld nog steeds in de mijnkapitaal flexer of wat precies? Er zijn hier al genoeg betere alternieven voorgesteld dan mijnkapitaal. Zelf leren beleggen in aandelen of ETFs lijkt mij nog altijd het beste. Heb zowiezo weinig vertrouwen in al die mixfondsbeheerders en hun ronduit slechte resultaten zeggen ondertussen genoeg.
En van de door sommigen voorgestelde etf's al een tijd aan het opvolgen .
Maar of dat de heilige graal is ?
aankoop 14.997,84 (2.171,93) (+14,48%)
aankoop 19.943,00 (-1.852,62) (-9,29%)
als vb hierboven de omega etf's.
Blijft nog wil de vraagsteller in het verhaal mee.
Estate Guru believer.
Heb hier nog wat cijfers uit het verleden van bij Kbc fondsen.platin schreef: ↑7 februari 2019, 11:44
Deel van mijn centjes zitten in de dynamic.
En van de door sommigen voorgestelde etf's al een tijd aan het opvolgen .
Maar of dat de heilige graal is ?
aankoop 14.997,84 (2.171,93) (+14,48%)
aankoop 19.943,00 (-1.852,62) (-9,29%)
als vb hierboven de omega etf's.
Blijft nog wil de vraagsteller in het verhaal mee.
Als ik dat dan vergelijk met wijlen Mijn Kapitaal , is de conclusie voor mij heel duidelijk.
Bvb al geen instap en uitstap kosten , instap , uitstap
Zijn voor kbc ook beschikbaar , maar vallen me niet meer lastig.
Iets op papier is moeilijk te ontkennen zeker.
Estate Guru believer.