Minimaal bedrag per aankoop
Minimaal bedrag per aankoop
Geachte,
Nu Rabobank verdwijnt voor fondsen, was ik eens bij jullie aan het kijken.
Wat mij opvalt is dat bij heel wat fondsen het minimale bedrag per aankoop niet op 100 euro staat maar op 1.000, 2.500, of zelfs 5.000 euro.
Is dit iets wat nog kan wijzigen (naar beneden) ? Of ga ik er best vanuit dat dit het minimumbedrag is per storting ?
Alvast bedankt,
Annetje
Nu Rabobank verdwijnt voor fondsen, was ik eens bij jullie aan het kijken.
Wat mij opvalt is dat bij heel wat fondsen het minimale bedrag per aankoop niet op 100 euro staat maar op 1.000, 2.500, of zelfs 5.000 euro.
Is dit iets wat nog kan wijzigen (naar beneden) ? Of ga ik er best vanuit dat dit het minimumbedrag is per storting ?
Alvast bedankt,
Annetje
Re: Minimaal bedrag per aankoop
Beste, bij de meeste fondsen staat de instap op €100. Een aantal fondsenhuizen vragen soms een hoger minimumbedrag omdat deze operationeel gezien bijvoorbeeld geen kleine bedragen aanvaarden. Het minimumbedrag geldt per distributeur. Als er al voldoende klanten bij MeDirect in belegd hebben, dan geldt die minimum instap dus niet meer. Als u overweegt om in te tekenen in een fonds waar de instap hoger staat dan het bedrag dat u wens te investeren, is het best dat u ons hierover contacteert. Wij kunnen dit geval per geval nakijken bij het fondsenhuis zelf.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Minimaal bedrag per aankoop
Bedankt !
Als het zover is, horen jullie van me.
Als het zover is, horen jullie van me.