Mixer-Flexor fondsen
TIP
Re: Mixer-Flexor fondsen
tja als alle vragen hier waarvoor je het antwoordt zo kan vinden op google hier zouden verdwijnen zou het maar een saaie boel zijn.
eens naar die mixers gekeken, niet van mijn stoel gevallen van de resultaten die ze behalen. zag dat een vergelijkbaar fonds van een belgische grootbank hun voorbleef.
ook eens naar medirect gekeken, kan begrijpen dat dit voor een aantal beleggers een goede keuze is, zou het eerder overwegen dan degiro.
eens naar die mixers gekeken, niet van mijn stoel gevallen van de resultaten die ze behalen. zag dat een vergelijkbaar fonds van een belgische grootbank hun voorbleef.
ook eens naar medirect gekeken, kan begrijpen dat dit voor een aantal beleggers een goede keuze is, zou het eerder overwegen dan degiro.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Ik heb een portefeuile bij Medirect. De "mixer" van MijnKapitaal.
Ik krijg nu enkele berichten via medirect dat ik dit in mijn belastingsaangifte moet indienen...
Maar mijn aangifte is al gedaan, wat nu???
Ik krijg nu enkele berichten via medirect dat ik dit in mijn belastingsaangifte moet indienen...
Je hebt normalerwijze recht op één herziening voor de afsluitingsdatum. Zo was het toch in 2015.
Edit: bij tax on web toch. Op papier weet ik het niet.
Edit: bij tax on web toch. Op papier weet ik het niet.
En moest dat nu niet lukken? Wat is het risico/gevolg?
Pek en veren.MeOnline schreef:En moest dat nu niet lukken? Wat is het risico/gevolg?
"Als u vaststelt dat er een fout in uw aangifte is geslopen, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met het belastingkantoor om deze fout recht te zetten."
http://www.belgium.be/nl/belastingen/in ... /op_papier
Ik heb de berichten ook gekregen. Maar dat geldt uiteraard ALLEEN als je in 2015 verrichtingen deed met deze fondsen. Bij mij dateren ze van 2016, dus geen idee waarom ik die berichten krijg behalve dan "gemakshalve" iemand bij MeDirect die een lijstje trekt met iedereen die VANDAAG zo'n fondsen in z'n bezit heeft. (Wat ook niet noodzakelijk klopt, want voor 't zelfde geld had je er in 2015 wél, en heb je ze inmiddels verkocht, dan moet je WEL aangifte doen natuurlijk).MeOnline schreef:Ik heb een portefeuile bij Medirect. De "mixer" van MijnKapitaal.
Aangifte aanpassen is mogelijk.
Zal wel wat werk aan vooraf gaan het intikken van aan en verkoop van die fondsen.
En de uitkomst of men al dat werk daarvoor moet doen.
Alvast al begonnen met aankopen 2016 te ordenen .
Zal wel wat werk aan vooraf gaan het intikken van aan en verkoop van die fondsen.
En de uitkomst of men al dat werk daarvoor moet doen.
Alvast al begonnen met aankopen 2016 te ordenen .
Estate Guru believer.