Morningstar portefeuille
TIP
Morningstar portefeuille
De portefeuille van Morningstar is de laatste tijd steeds minder beschikbaar. Dit deel van de site loopt constant vast.
Ondervinden jullie dit ook?
Ondervinden jullie dit ook?
Re: Morningstar portefeuille
Ja, al weken. Soms krijg je na lang wachten je portefeuille toch te zien. Maar meestal eindigt het met een error.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb indertijd mijn portefeuille-opvolging in Morningstar begonnen omdat je hier ook mutual funds kan toevoegen en bv in Yahoo Finance niet. Maar de site is trager en onbetrouwbaarder aan het blijken...
Kennen jullie nog een andere online app waar je je portfolio kan opvolgen & die ook mutual funds trackt?
Kennen jullie nog een andere online app waar je je portfolio kan opvolgen & die ook mutual funds trackt?
De Nederlandse versie had ruim een maand terug ook veel problemen.
Sinds een aantal weken werkt die weer goed.
Gisteren nog een aantal screenshots gemaakt van mijn Morningstar portefeuille.
Zie deze website: www.vanwent.nl
Sinds een aantal weken werkt die weer goed.
Gisteren nog een aantal screenshots gemaakt van mijn Morningstar portefeuille.
Zie deze website: www.vanwent.nl
Het kan toeval zijn, maar ik merk meer problemen bij Firefox dan bij Chroome. Maar de waslijst van problemen wordt wel langer en langer 
zelfde hier, door al die problemen begin ik het ook minder te gebruiken, jammer.
Al in verschillende browsers en op verschillende computers (en iPhone) geprobeerd. Overal hetzelfde probleem nu ...
Heb het gemeld aan Morningstar en dan krijg je zo een standaard reply.
Ik begon al te denken dat het aan mij ligt, gezien de lange duur van de problemen.
Verschillende OS, verschillende browsers
Zal maar eens op zoek gaan naar een alternatief. Vond het handig om verschillende portefeuilles in te kunnen stellen, en alle verschillende instrumenten (aandeel, ETF, fonds, ...)
Verschillende OS, verschillende browsers
Zal maar eens op zoek gaan naar een alternatief. Vond het handig om verschillende portefeuilles in te kunnen stellen, en alle verschillende instrumenten (aandeel, ETF, fonds, ...)
Het alternatief moet dan al een Belgische site zijn. Want buitenlandse online beleggingsportefeuilles herkennen niet alle fondsen die in België geregistreerd zijn.
Ik gebruik investing.com (zie Watchlist). Mutual funds zitten ook in mijn portefeuille (oa van Belfius). Ik herinner mij dat er oorspronkelijk één niet werd aangeboden (een Belfius - acc-fonds), ik heb toen gevraagd om het betrokken fonds toch te voegen; en tamelijk snel is dit in orde gebracht.
Ik ben zeer tevreden, ook met de info op deze site.
Ze hebben het eindelijk zelf door. Er staat een banner op hun site met melding dat ze er aan werken.
Ik heb enkele jaren geleden eens morningstar uitgeprobeerd.
Bijzondere eenvoudige portefeuille ingegeven:
aankoop 1 aandeel, @x €;
3j laterverkoop @y €
Heel simpel dus. Rendement = (y/x)^1/3 -1
Zou je denken.
Het rendement waar morningstar mee op de proppen kwam, sloeg echt nergens op!
Een goede raad: zoek u iets anders.
De rendementscijfers van morningstar zijn echt rommel.
Los van de traagheid & foutmeldingen etc.
Rendementscijfers morningstar = garbage.
Bijzondere eenvoudige portefeuille ingegeven:
aankoop 1 aandeel, @x €;
3j laterverkoop @y €
Heel simpel dus. Rendement = (y/x)^1/3 -1
Zou je denken.
Het rendement waar morningstar mee op de proppen kwam, sloeg echt nergens op!
Een goede raad: zoek u iets anders.
De rendementscijfers van morningstar zijn echt rommel.
Los van de traagheid & foutmeldingen etc.
Rendementscijfers morningstar = garbage.
In september van vorig jaar kreeg ik mijn laatste dagelijks overzicht van Morningstar BE per email, daarna niets meer.
Als ik inlog krijg ik een error als ik mijn email voorkeuren wil wijzigen. Mijn fondsen zijn zelfs niet meer te zien in mijn overzicht, wel nog in de lijst 'te bewerken'... Werkt totaal niet meer. Jammer, want zo hield ik het dagelijks wat bij. Ik denk dat er iets serieus mis is bij Morningstar België.
Zijn er alternatieven voor dagelijkse opvolging?
Als ik inlog krijg ik een error als ik mijn email voorkeuren wil wijzigen. Mijn fondsen zijn zelfs niet meer te zien in mijn overzicht, wel nog in de lijst 'te bewerken'... Werkt totaal niet meer. Jammer, want zo hield ik het dagelijks wat bij. Ik denk dat er iets serieus mis is bij Morningstar België.
Zijn er alternatieven voor dagelijkse opvolging?
Ik heb ze een mail gestuurd, ze hebben het intern doorgegeven aan het verantwoordelijke team dat hopelijk werkt aan een oplossing. Er is ook een banner die het probleem weergeeft op de hoofdpagina.
Het is niet de eerste keer dat Morningstar kapot is. Grappige is dat Morningstar.nl wel gewoon werkt (hoewel de banner van het probleem er nu ook op staat...), maar daar vind je dan een ander assortiment effecten (waarom dat assortiment effecten anders moet zijn is ook gewoon stom natuurlijk).
Het is niet de eerste keer dat Morningstar kapot is. Grappige is dat Morningstar.nl wel gewoon werkt (hoewel de banner van het probleem er nu ook op staat...), maar daar vind je dan een ander assortiment effecten (waarom dat assortiment effecten anders moet zijn is ook gewoon stom natuurlijk).
Ik kan geen grafieken van een fonds zichtbaar maken. Lukt dat bij jullie ?
,
,