Mozzeno
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Mozzeno
Voor mij was die risicoklasse een indicatie maar geen leidraad. Ik bekijk steeds de bijgevoegde pdf vooraleer ik investeer. Zoals met alles waar ik in investeer. Er zomaar vanuit gaan dat de uitgever het steeds bij het rechte eind heeft is geen goed idee. Anders zouden er geen slechte investeringen zijn. 
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Update Mozzeno:
Biedt sinds enige tijd geen BeeBonds notes meer aan omdat ze focussen op hun eigen professionele leningen.
Nochthans zijn die "professionele" leningen van een heel ander kaliber dan de BeeBonds projecten volgens mij.
Dit bovenop de afschaffing van risicoklasse voor notes met verzekering, waardoor de return een stukje lager is.
Update BeeBonds:
Tegenwoordig is de minimale investering (meestal/atlijd ?) slechts 1.000 EUR ipv 5.000 EUR geworden blijkbaar.
Ook hier weinig transparantie als je niet geregistreerd bent. Is dat beter als je wel geregistreerd bent ?
Update Look&Fin:
Het aantal leningen stijgt wel wat heb ik het gevoel.
Het is echter niet duidelijk hoe de 3 "producten" A/B/C of Secured/Balanced/Dynamic verdeeld worden over de Premium opsplitsing "verzekerd" versus "niet-verzekerd".
Resultaat:
- nog altijd niet gestart met Look&Fin of BeeBonds
- Mozzeno bouw ik verder af voorlopig
Biedt sinds enige tijd geen BeeBonds notes meer aan omdat ze focussen op hun eigen professionele leningen.
Nochthans zijn die "professionele" leningen van een heel ander kaliber dan de BeeBonds projecten volgens mij.
Dit bovenop de afschaffing van risicoklasse voor notes met verzekering, waardoor de return een stukje lager is.
Update BeeBonds:
Tegenwoordig is de minimale investering (meestal/atlijd ?) slechts 1.000 EUR ipv 5.000 EUR geworden blijkbaar.
Ook hier weinig transparantie als je niet geregistreerd bent. Is dat beter als je wel geregistreerd bent ?
Update Look&Fin:
Het aantal leningen stijgt wel wat heb ik het gevoel.
Het is echter niet duidelijk hoe de 3 "producten" A/B/C of Secured/Balanced/Dynamic verdeeld worden over de Premium opsplitsing "verzekerd" versus "niet-verzekerd".
Resultaat:
- nog altijd niet gestart met Look&Fin of BeeBonds
- Mozzeno bouw ik verder af voorlopig
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Vandaag nog eens een schijf laten terugbetalen door Mozzeno.
Heb daarmee nu 10% van mijn piek investering terug afgebouwd.
Ondertussen staat het bedrag "beschikbaar voor investeerders" al enige weken boven 800.000 EUR.
Ik vraag me af wanneer ze gaan inzien dat hun recente wijzigingen misschien toch eens herbekeken moeten worden.
Heb daarmee nu 10% van mijn piek investering terug afgebouwd.
Ondertussen staat het bedrag "beschikbaar voor investeerders" al enige weken boven 800.000 EUR.
Ik vraag me af wanneer ze gaan inzien dat hun recente wijzigingen misschien toch eens herbekeken moeten worden.
Als ik het goed begrijp is momenteel de vraag om te investeren groter dan het aanbod.EarthNvstr1 schreef: ↑21 februari 2021, 20:18
Is het dan nu onmogelijk te starten met investeren op mozzeno?
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Mijn post was al van een tijdje geleden.
Eerst nog even meegeven dat ik 2 zo'n weken geleden 25% van mijn piekinvestering had afgebouwd en ik sindsdien terug investeer in leningen met verzekering.
Dat wil dus zeggen dat er voldoende aanbod is (of "zou moeten zijn") aan leningen om in te investeren.
In het algemeen, want afhankelijk van waarin je juist wil investeren (en voor welke bedragen) kan dat "voldoende aanbod" wat meer of minder zijn.
Eerst nog even meegeven dat ik 2 zo'n weken geleden 25% van mijn piekinvestering had afgebouwd en ik sindsdien terug investeer in leningen met verzekering.
Vandaag de dag is er nog altijd 800.000 EUR "beschikbaar voor investeerders".
Dat wil dus zeggen dat er voldoende aanbod is (of "zou moeten zijn") aan leningen om in te investeren.
In het algemeen, want afhankelijk van waarin je juist wil investeren (en voor welke bedragen) kan dat "voldoende aanbod" wat meer of minder zijn.
mozzeno
Wat te denken van " MOZZENO" ?
Re: mozzeno
Ik heb deze middag ook de email gekregen.
Hier staat er al wat over: p2p-lending-t30101-90.html?hilit=mozzeno#p526020
Hier staat er al wat over: p2p-lending-t30101-90.html?hilit=mozzeno#p526020
Kruimels ....
Over de grenzen 6 % bruto en meer.
Maar ja dat is niet veilig.
Of zouden onze noorder en oosterburen zuider buren allemaal dom zijn.
Maar ja er wordt gebabbeld over kapitaal garantie wat dat voorstelt en wanneer van toepassing, als er maar kapitaal garantie staat.
Och ja ook makkelijk als er roerende voorheffing dient betaald te worden dat gaat automatisch.
Bij buitenlandse och ja rekening aangeven bij Cap + de ontvangen rente optellen en op aangifte invullen allemaal te veel werk.
Dat netto rentes van 7% of meer mogelijk zijn als ik dat werk maar niet moet doen.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Dat er al een topic bestaat: mozzeno-t26750.html?hilit=mozzeno#p399863
dank voor de reactie
Mozzeno platform is op dit moment buiten dienst blijkbaar