Myminfin down?
Re: Myminfin down?
Kan een grap van een bekende zijn.
-
- Verbannen Gebruiker
Misschien betaalt hij al jaren en jaren op de rekening van een oplichter 

Verhaal klopt van geen kanten vooral het feit dat hij 877 € zou hebben moeten betalen aan de politie vooraleer hij de sleutel kreeg.Zosi1 schreef: ↑17 januari 2021, 16:45 Ik heb weet van iemand die 1,5€ belastingsschuld niet betaald had. Bij thuiskomst stak er een ander slot in zijn voordeur, en een bericht van de politie aan zijn deur 'sleutel af te halen op politiekantoor'. Hij kon ter plekke 877€ betalen of hij kreeg de sleutel niet. Intresten, deurwaarders, aanmaningen enz..dat gebeurt dus niet onverwachts van de éne dag op de andere!
-
- Verbannen Gebruiker
Zosi1 kletst er maar op los ... gewoon negeren ...poulidor schreef: ↑18 januari 2021, 16:46Verhaal klopt van geen kanten vooral het feit dat hij 877 € zou hebben moeten betalen aan de politie vooraleer hij de sleutel kreeg.Zosi1 schreef: ↑17 januari 2021, 16:45 Ik heb weet van iemand die 1,5€ belastingsschuld niet betaald had. Bij thuiskomst stak er een ander slot in zijn voordeur, en een bericht van de politie aan zijn deur 'sleutel af te halen op politiekantoor'. Hij kon ter plekke 877€ betalen of hij kreeg de sleutel niet. Intresten, deurwaarders, aanmaningen enz..dat gebeurt dus niet onverwachts van de éne dag op de andere!
-
- Hero Member
- Contacteer:
hmm ik vind dat de documenten in de myminfin nogal lang duren.
Via mail mijn fiscal fiche dienstencheques alsook de 281.10 een paar weken terug ontvangen. maar in mijn documenten staat nog helemaal niets. Terwijl voorgaande jaren alleszinds die dingen in februari er al waren.
Via mail mijn fiscal fiche dienstencheques alsook de 281.10 een paar weken terug ontvangen. maar in mijn documenten staat nog helemaal niets. Terwijl voorgaande jaren alleszinds die dingen in februari er al waren.
1) je leverancier* kan je perfect al bepaalde attestenbezorgen, maar deze simpelweg nog niet hebben bezorgd aan FOD Financien (myminfin).
Er zijn wel deadlines https://financien.belgium.be/nl/E-servi ... -fiches#q1 maarja, die kan de leverancier ook overschrijden uiteraard
2) mogelijk is die fiche al ingediend => maar werd ze nog niet behandeld en/of ontsloten via myminfin om een of andere reden. De FOD moet dat uiteindelijk pas in orde hebben tegen dat Tax-on-web gaat openen...
*sodexo in dit geval dus, voor dienstencheques
Er zijn wel deadlines https://financien.belgium.be/nl/E-servi ... -fiches#q1 maarja, die kan de leverancier ook overschrijden uiteraard
2) mogelijk is die fiche al ingediend => maar werd ze nog niet behandeld en/of ontsloten via myminfin om een of andere reden. De FOD moet dat uiteindelijk pas in orde hebben tegen dat Tax-on-web gaat openen...
*sodexo in dit geval dus, voor dienstencheques
Dat die fiches momenteel al dan niet al in MyMinfin staan maakt niets uit. Je kunt er toch nog niets mee doen. Het kan je enkel een geruststelling geven dat alles in orde is.
-
- Hero Member
- Contacteer:
ok dank 

Intussen:
-werd een goede week geleden het aangifteformulier bekend. Media link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210323_93625962
-zijn sinds vandaag de fiscale fiches voor aanslagjaar 2021 te vinden op myminfin
-is er, voor zover ik kan zien, nog geen geplande openingsdatum tax on web gekend. Ik vermoed: laatste week van april.
-werd een goede week geleden het aangifteformulier bekend. Media link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210323_93625962
-zijn sinds vandaag de fiscale fiches voor aanslagjaar 2021 te vinden op myminfin
-is er, voor zover ik kan zien, nog geen geplande openingsdatum tax on web gekend. Ik vermoed: laatste week van april.
Ik raak er vandaag ook niet op. Geprobeerd met Edge, Google en met mijn telefoon. Noppes.
Ik had ergens gelezen dat taxonweb voor 5 mei was.
Je kan je belastingen wel al berekenen via: https://financien.belgium.be/nl/E-servi ... c/Tax-Calc
Juist ( 19.41 uur ) zonder probleem ingelogd op Tax-On-web
Het lijkt me vandaag nog niet mogelijk om aanslagjaar 2020 in te dienen?
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Aanslagjaar 2020 kan je intussen niet meer indienen.
De normale, tax-on-web aangifteperiode daarvan was:
-opening + persconferentie op 05/05/2020
-uiterste indieningsdatum 16/07/2020
Je bedoeld allicht aanslagjaar 2021? Voor zover de diverse websites correct zijn:
-opening + persconferentie nog onbekend*
-uiterste indieningsdatum 15/07/2020
*er zijn wel allerhande berichten/aanwijzingen dat dit opnieuw 5 mei zou zijn.
De normale, tax-on-web aangifteperiode daarvan was:
-opening + persconferentie op 05/05/2020
-uiterste indieningsdatum 16/07/2020
Je bedoeld allicht aanslagjaar 2021? Voor zover de diverse websites correct zijn:
-opening + persconferentie nog onbekend*
-uiterste indieningsdatum 15/07/2020
*er zijn wel allerhande berichten/aanwijzingen dat dit opnieuw 5 mei zou zijn.