Myminfin down?
Myminfin down?
Wij kregen deze week een brief in de bus waarin staat dat we 48h de tijd krijgen om een aanslagbiljet te betalen. Anders volgen er deurwaarders.
dat is even schrikken!
we hebben het origineel aanslagbiljet niet ontvangen, van geen van ons beiden. Dus dat is ook een beetje verdacht. Maar aangezien het rekeningnummer dat erop staat wel degelijk overeenkomt met dat van vorige betalingen naar de belastingdienst, zal deze brief wel kloppen.
we wouden echter checken of dat klopt, en blijkbaar krijg je geen copy in je ebox, maar moet je dat opvragen via Myminfin.
Nu wil het lukken dat we dit weekend al een heel weekend niet op Myminfin geraken.
Ik keek even op hun pagina onder Nieuws en Actua, maar daar wordt geen melding gemaakt dat er een probleem is.
Kan er mij iemand bevestigen dat wij niet de enige zijn met login problemen, en hoe het komt dat daar geen meldingen over terug te vinden zijn?
Zijn ze daar allemaal op verlof misschien?
dat is even schrikken!
we hebben het origineel aanslagbiljet niet ontvangen, van geen van ons beiden. Dus dat is ook een beetje verdacht. Maar aangezien het rekeningnummer dat erop staat wel degelijk overeenkomt met dat van vorige betalingen naar de belastingdienst, zal deze brief wel kloppen.
we wouden echter checken of dat klopt, en blijkbaar krijg je geen copy in je ebox, maar moet je dat opvragen via Myminfin.
Nu wil het lukken dat we dit weekend al een heel weekend niet op Myminfin geraken.
Ik keek even op hun pagina onder Nieuws en Actua, maar daar wordt geen melding gemaakt dat er een probleem is.
Kan er mij iemand bevestigen dat wij niet de enige zijn met login problemen, en hoe het komt dat daar geen meldingen over terug te vinden zijn?
Re: Myminfin down?
Hier kan ik er zonder problemen op. Probeer eens via een andere browser?
Maandag zijn die diensten terug open, bel eens naar hen als het tegen dan nog niet lukt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Iets beter zoeken https://financien.belgium.be/nl/Actueel ... 17-januari
Het onderhoud was gepland tot 16u vandaag =>ze zijn dus al eerder klaar want het werkt al opnieuw.
Het onderhoud was gepland tot 16u vandaag =>ze zijn dus al eerder klaar want het werkt al opnieuw.
Wordt hoog tijd dat jullie de e box activeren me dunkt.Joeridoe schreef: ↑17 januari 2021, 11:42 Wij kregen deze week een brief in de bus waarin staat dat we 48h de tijd krijgen om een aanslagbiljet te betalen. Anders volgen er deurwaarders.
dat is even schrikken!
Estate Guru believer.
Nooit internet expl. Gebruiken.
Hopelijk werkt het nu wel.
Hopelijk werkt het nu wel.
Mijn advies is om niet te betalen zonder dat je uitdrukkelijke bevestiging hebt van de FOD Financiën dat je effectief moet betalen.
Of door zelf te gaan zien op Myminfin.be of via de algemene nummer van de FOD Financiën, keuze personenbelasting. 02 572 57 57
Of door zelf te gaan zien op Myminfin.be of via de algemene nummer van de FOD Financiën, keuze personenbelasting. 02 572 57 57
OplichtingJoeridoe schreef: ↑17 januari 2021, 11:42 Wij kregen deze week een brief in de bus waarin staat dat we 48h de tijd krijgen om een aanslagbiljet te betalen. Anders volgen er deurwaarders.
dat is even schrikken!
Estate Guru believer.
dat is raar, want telkens er een document aankomt in mijn ebox, krijg ik een mail met een melding daarvan. misschien is het emailadres niet meer juist, en heb je dus geen melding gekregen..
er wordt van uit gegaan dat iédereen zijn ebox nakijkt, dat is dus geen vergoelijking omdat 'je het niet wist'
er wordt van uit gegaan dat iédereen zijn ebox nakijkt, dat is dus geen vergoelijking omdat 'je het niet wist'
Is fraude ....
Als je van de belasingdienst een brief krijgt dat ze een deurwaarder sturen als je niet binnen 48 uur betaald, zij maar zeker dat dit aangetekende brief is, en niet zomaar in je bus/mail gedropt hoor...
Als je van de belasingdienst een brief krijgt dat ze een deurwaarder sturen als je niet binnen 48 uur betaald, zij maar zeker dat dit aangetekende brief is, en niet zomaar in je bus/mail gedropt hoor...
Ik heb weet van iemand die 1,5€ belastingsschuld niet betaald had. Bij thuiskomst stak er een ander slot in zijn voordeur, en een bericht van de politie aan zijn deur 'sleutel af te halen op politiekantoor'. Hij kon ter plekke 877€ betalen of hij kreeg de sleutel niet. Intresten, deurwaarders, aanmaningen enz..dat gebeurt dus niet onverwachts van de éne dag op de andere!
Zo een dreigement zouden ze bovendien pas sturen na eerdere verwittigingen die geen resultaat hebben gehad.
Bedankt voor de link naar de website waar het onderhoud werd aangekondigd.
Zondagnamiddag was idd alles terug functioneel. Ondertussen ook kunnen verifiëren op Myminfin dat het effectief nog een achterstallige betaling was van het aanslagbiljet. Het was dus een legale brief. Alleen de manier waarop verstaan we niet goed.
Zonder verwittigen slechts 48h de tijd krijgen voor een aardig te betalen bedrag.
Ebox staat bij ons al een tijdje actief maar aangezien we daar allemaal zaken op toekrijgen die we niet vaak bekijken, gaat die Ebox zelden open.
De Ebox geeft trouwens enkel melding dat er iets beschikbaar is. Het document zelf kan je enkel bekijken door eerst in te loggen op Myminfin.
Zondagnamiddag was idd alles terug functioneel. Ondertussen ook kunnen verifiëren op Myminfin dat het effectief nog een achterstallige betaling was van het aanslagbiljet. Het was dus een legale brief. Alleen de manier waarop verstaan we niet goed.
Zonder verwittigen slechts 48h de tijd krijgen voor een aardig te betalen bedrag.
Ebox staat bij ons al een tijdje actief maar aangezien we daar allemaal zaken op toekrijgen die we niet vaak bekijken, gaat die Ebox zelden open.
De Ebox geeft trouwens enkel melding dat er iets beschikbaar is. Het document zelf kan je enkel bekijken door eerst in te loggen op Myminfin.
Estate Guru believer.
Ja, alles was terug normaal in de namiddag. Zie berichtje van Lirec. Was aangekondigd, maar ik vond het niet direct terug op de website.
et
Het eigenaardige is dat de bankrekening waarop hij moet overschrijven correct is. Hij heeft het nagekeken met zijn vorige betalingen !