NASPERS
TIP
Re: NASPERS
Dit is een shorters aandeel met altijd maar dalende toppen. Zit in fase 4 van weinstein onder het 200 daags gemiddelde. Het 200 daags is nog stijgend en de stocastics staat laag. Ik wens voor jullie dat er nog een bounce komt.
Hopelijk kan je dit nog verkopen aan de groene weerstandslijn die ik getekend heb.
Blijf toch uit die aandelen die onder het 200 daags gemiddelde noteren.
Hopelijk kan je dit nog verkopen aan de groene weerstandslijn die ik getekend heb.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dirk2 schreef: ↑27 juni 2018, 00:39 Dit is een shorters aandeel met altijd maar dalende toppen. Zit in fase 4 van weinstein onder het 200 daags gemiddelde. Het 200 daags is nog stijgend en de stocastics staat laag. Ik wens voor jullie dat er nog een bounce komt.
Hier zit je er duidelijk naast.
https://www.naspers.com/home/news/movil ... larges-(1)
Zo de bounce is er geweest na die lage oververkochte stochastics waarde van maar 18.
Er was een mooie kans om dit aandeel kwijt te geraken op 9 juli door 1) koers kwam eventjes testen op het 200 daags gemiddelde met een mooie doji op het 200 daags (rode lijn is 200 daags).
2) De stochastics, zie onderaan grafiek is op een hoog niveau van 95 geweest op 9 juli.
Of je kon ook op die weerstandlijn verkocht hebben, nu is duidelijk dat het 200 daags de officiële weerstand geworden is.
De shorters hadden dus op 9 juli terug een mooi instappunt om een short te doen. Natuurlijk met bescherming van een stoploss want een bedrijf kan met goede resultaten komen of met ander goed nieuws, maar de kans op daling is het grootst.
Op de lage stochastics waarde (stochastics kwam op een uitbodeming aan een dal) nemen ze dan hun winst
Verder zie je dat de koers 3 keer geprobeerd heeft om boven het 200 daags gemiddelde te geraken.
Officieel zitten we hier nog steeds in de dalende fase 4 van Weinstein.
En zo volatiel dat dit aandeel is.
Er was een mooie kans om dit aandeel kwijt te geraken op 9 juli door 1) koers kwam eventjes testen op het 200 daags gemiddelde met een mooie doji op het 200 daags (rode lijn is 200 daags).
2) De stochastics, zie onderaan grafiek is op een hoog niveau van 95 geweest op 9 juli.
Of je kon ook op die weerstandlijn verkocht hebben, nu is duidelijk dat het 200 daags de officiële weerstand geworden is.
De shorters hadden dus op 9 juli terug een mooi instappunt om een short te doen. Natuurlijk met bescherming van een stoploss want een bedrijf kan met goede resultaten komen of met ander goed nieuws, maar de kans op daling is het grootst.
Op de lage stochastics waarde (stochastics kwam op een uitbodeming aan een dal) nemen ze dan hun winst
Verder zie je dat de koers 3 keer geprobeerd heeft om boven het 200 daags gemiddelde te geraken.
Officieel zitten we hier nog steeds in de dalende fase 4 van Weinstein.
En zo volatiel dat dit aandeel is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Weinstein? Was dat niet de #metoo man?
Jup dat is hem.
Blijkbaar tekent die ook willekeurige lijnen op grafieken om dan tot nostradamus achtige toestanden te komen!
Blijkbaar tekent die ook willekeurige lijnen op grafieken om dan tot nostradamus achtige toestanden te komen!
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
De koers heeft helemaal niets "getest". Jij hebt gewoon achteraf een lijntje getrokken op een niveau dat je zelf hebt kunnen kiezen.
Ik stap niet blind in aandelen, maar ik heb wel de bescheidenheid om toe te geven dat ik de keors niet kan voorspellen.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Als ik de posts van Dirk2 lees voel ik me analfabeet
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
zappiduppi
Ik denk dat Dirk2 geen mens is, maar een computerprogramma, dat geprogrammeerd is om willekeurige zinnen te genereren met high brow terminologie.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

zappiduppi schreef: ↑24 juli 2018, 10:12 Ik denk dat Dirk2 geen mens is, maar een computerprogramma, dat geprogrammeerd is om willekeurige zinnen te genereren met high brow terminologie.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.