Nationale Bank
TIP
Re: Nationale Bank
Je zou ook kunnen zeggen: gelet op de bevoegdheden die de provincies nog resten, is zo'n selectieprocedure complete overkill. Als je ergens mensen wilt parkeren om politieke- en genderevenwichten aan te houden is het daar wel.
Uiteraard schaf je de provincies best van al nog gewoon af, maar daar is alvast CD&V mordicus tegen.
De Tijd: "Open Vld-voorzitster Gwendolyn Rutten wil in 2019 evenveel vrouwen als mannen op ministerposten zien."
Waar gaan ze toch al die vrouwen halen? Dat ze gewoon iedereen die in de politiek wil gaan, dat laten doen en dan daaruit kiezen wie als minister in aanmerking komt. We gaan nog eindigen met vrouwen die minister benoemd zijn enkel maar om tot een evenwichtig aantal te komen.
Waar gaan ze toch al die vrouwen halen? Dat ze gewoon iedereen die in de politiek wil gaan, dat laten doen en dan daaruit kiezen wie als minister in aanmerking komt. We gaan nog eindigen met vrouwen die minister benoemd zijn enkel maar om tot een evenwichtig aantal te komen.
Open Vld-voorzitster Gwendolyn Rutten wil in 2019 evenveel vrouwen als mannen op ministerposten zien
Dat ze een aantal figuren als Conchita Wurst in de regering opnemen, dan kan iedereen voor zich uitmaken of het een man of een vrouw is.

Ik zou ook nog evenveel homo's als hetero's willen en evenveel migranten als autochtonen. Evenwicht voor alles.
Ik zou ook nog evenveel homo's als hetero's willen en evenveel migranten als autochtonen. Evenwicht voor alles.
Dat zou pas echte gelijkheid zijn. De dag dat ook compleet incompetente vrouwen al fluitend de top bereiken.Yaris schreef: ↑11 november 2018, 15:49 De Tijd: "Open Vld-voorzitster Gwendolyn Rutten wil in 2019 evenveel vrouwen als mannen op ministerposten zien."
Want laten we eerlijk zijn: in de momenteel door mannen gedomineerde top van de politiek en bedrijfsleven is competentie ook absoluut geen vereiste.
ik vind dat er evenveel vrouwelijke sinterklazen en zwarte pieten als mannen moeten zijn
(en dat de zwarte pieten niet meer zwart mogen zijn
en dat de kerstmarkten, wintermarkten moeten zijn )
en dat de mannen ook moeten bevallen
(en dat de zwarte pieten niet meer zwart mogen zijn
en dat de kerstmarkten, wintermarkten moeten zijn )
en dat de mannen ook moeten bevallen
De oplossing voor de pietendiscussie: een vrouwelijke Piet, half blank en half zwart. De voorstanders van Zwarte Piet gaan links van haar staan, de politiek correcten rechts.

Laatst gewijzigd door Yaris op 11 november 2018, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
nu nog die piet langs de ene kant een vrouw en de andere kant een man
ik vind het wel een hele schone pietin
Piet Huizentruidt
ik vind het wel een hele schone pietin
Piet Huizentruidt
Help, ik kan hier geen bestand meer toevoegen ??
Vrouwelijke pieten heb ik al op de lagere school meegemaakt. Er waren niet genoeg mannen vrij op school beschikbaar, dus werden een paar van de secretaresses Piet. Niemand die er iets van zei, de kinderen nog het minst van al. Snoepjes uit een vrouwenhand zijn even zoet.
En waarom idd niet gewoon de helft van de pieten wit laten? Die zijn dan pakjes gaan brengen in een gezin met een warmtepomp; de arme pieten die bij een gezin met houtkachel langsgingen zien daarentegen zwart. Iedereen gelukkig, en het verhaal klopt dan eindelijk weer.
HLN:
Awel, waar zijn de politiek correcten nu? Waar blijven ze met hun protesten? Moet er niet altijd en overal een evenwicht zijn tussen mannen en vrouwen?Girlpower in ‘The Voice Kids’: geen enkele jongen in de finale
De finalisten van ‘The Voice Kids’ zijn bekend. Acht kinderen strijden vanaf volgende week tegen elkaar voor de titel. Opvallend: geen enkele jongen wist zich te plaatsen voor de finale. ‘The Voice Kids’ krijgt dus voor het tweede jaar op rij een winnares.
Dat de poco's maar eens van hun oren gaan maken in het Midden-Oosten in plaats van hier over de Nationale Bank.
Foto: de eerste Vrouwenraad in Saudi-Arabië. Alleen maar mannen. De leden van die raad denken bij zichzelf wat linksboven staat: "Dit is het begin van het einde".

Foto: de eerste Vrouwenraad in Saudi-Arabië. Alleen maar mannen. De leden van die raad denken bij zichzelf wat linksboven staat: "Dit is het begin van het einde".

Het verhaal dat arme (zwarte) pieten bij arme mensen met een houtkachel langsgaan en dat rijke (witte) pieten bij rijke mensen met een warmtepomp langsgaan?dw schreef: ↑11 november 2018, 20:55 En waarom idd niet gewoon de helft van de pieten wit laten? Die zijn dan pakjes gaan brengen in een gezin met een warmtepomp; de arme pieten die bij een gezin met houtkachel langsgingen zien daarentegen zwart. Iedereen gelukkig, en het verhaal klopt dan eindelijk weer.