niet tevreden na uitvoering maatkast
niet tevreden na uitvoering maatkast
Hallo
Ik heb een maatkast in gang laten plaatsen.
Nog voor deze afgewerkt was kreeg ik factuur in brievenbus, waarvoor ik onmiddellijk een mail gestuurd heb.
Er werden 1 à 2 legplanken op factuur vermeld (was ook zo op offerte), die niet er niet waren.
Ondertussen is er 1 legplank gelegd. In principe zijn de werken dus gedaan, maar de kast is zo 'onvakkundig' afgewerkt. Houtblokjes, gelijmd als ondersteuning legplank (grijze lijm kwam er bij het drogen van tussen en zichtbaar vermits plank boven hoogoogte ligt), legplank buigt door, legplank in 2 delen aan elkaar gelijmd, kast niet afgewerkt met doorzichtige silicone onderaan, ... te veel om op te noemen.
Ik ben nu een mail aan het voorbereiden om te sturen, gestaafd met tekst en foto's.
Ik heb echt geen zin meer om hem nog de kans te geven hier te komen om nog iets te veranderen aan de afwerking, want het zal nog erger worden vrees ik. Hij heeft bijna alles gelijmd, dus in mijn ogen is dat ook onomkeerbaar.
Wat schrijf ik best als voorstel ? Mag ik bijvoorbeeld melden dat hij niets meer moet komen aanpassen, maar dat ik een percentage van de factuur niet zal betalen? En indien ja, hoeveel? Alle suggesties zijn welkom, zolang ik hem maar niet meer over de vloer moet laten komen.
Ik heb een maatkast in gang laten plaatsen.
Nog voor deze afgewerkt was kreeg ik factuur in brievenbus, waarvoor ik onmiddellijk een mail gestuurd heb.
Er werden 1 à 2 legplanken op factuur vermeld (was ook zo op offerte), die niet er niet waren.
Ondertussen is er 1 legplank gelegd. In principe zijn de werken dus gedaan, maar de kast is zo 'onvakkundig' afgewerkt. Houtblokjes, gelijmd als ondersteuning legplank (grijze lijm kwam er bij het drogen van tussen en zichtbaar vermits plank boven hoogoogte ligt), legplank buigt door, legplank in 2 delen aan elkaar gelijmd, kast niet afgewerkt met doorzichtige silicone onderaan, ... te veel om op te noemen.
Ik ben nu een mail aan het voorbereiden om te sturen, gestaafd met tekst en foto's.
Ik heb echt geen zin meer om hem nog de kans te geven hier te komen om nog iets te veranderen aan de afwerking, want het zal nog erger worden vrees ik. Hij heeft bijna alles gelijmd, dus in mijn ogen is dat ook onomkeerbaar.
Wat schrijf ik best als voorstel ? Mag ik bijvoorbeeld melden dat hij niets meer moet komen aanpassen, maar dat ik een percentage van de factuur niet zal betalen? En indien ja, hoeveel? Alle suggesties zijn welkom, zolang ik hem maar niet meer over de vloer moet laten komen.
Re: niet tevreden na uitvoering maatkast
Zwier die nep-vakman op smoelenboek! Zal wel anders piepen dan ...
Euh nee, toch maar niet doen. Slecht advies.
Euh nee, toch maar niet doen. Slecht advies.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hij zal voorstellen om nog eens langs te komen. Dan moet je een goede reden hebben om hem dat te weigeren.
-
jorisvanhoute
- Newbie

Nog zo ene die zich heeft laten vangen door 'marokkaan plaats spotgoejkoop maatkassen in jouw wonning'
eigen schuld dikken bult
eigen schuld dikken bult
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Gij moet niet spreken, gij koopt uw horloges op alibaba en ondersteunt de dictatuur China ! 
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
jorisvanhoute
- Newbie

heb je al OOIT eens gehoord dat chinese criminelen hier een oud vrouwtje gekeeld hebben? of chinees krapuul dat hier de boel leegsteelt?
nee
geef mij maar de chinese dictatuur, dat produceert tenminste brave mensen
nee
geef mij maar de chinese dictatuur, dat produceert tenminste brave mensen