Nieuw: meest complete zichtrekening simulator van het land
Re: Nieuw: meest complete zichtrekening simulator van het land
Dan zouden dat meer banken moeten doenpool schreef: Volgens mij hebben ze bij Axa de simulator ook gebruik ... en hebben gemerkt dat ze nogal duur zijn. En hebben ze er dadelijk een mouw aan gepast met hun nieuwe rekening: Axa click bonus. Wie weet volgende er nog andere banken. Met dank aan Spaargids ;-)

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Voor de grootbanken zal er geen nood zijn hier een mouw aan te passen, volk genoeg om uit te melken. Heb onlangs mijn grootbank hierover eens aangeschreven en ze mogen binnenkort op een melkkoe minder rekenen.
nice tool!!!
De grootbanken zijn inderdaad duur maar als je een bepaald bedrag gemiddeld over gans het jaar hebt krijg je flinke kortingen.
Let wel ik ben ook geen voorstander van grootbanken.
De grootbanken zijn inderdaad duur maar als je een bepaald bedrag gemiddeld over gans het jaar hebt krijg je flinke kortingen.
Ik ben zeker geen voorstander van grootbanken. Maar spijtig genoeg is de kleinbank van vandaag, de grootbank van morgen.Frafradr schreef: nice tool!!!
Kijken we maar naar argenta.
Toen vorig jaar de crisis in volle gang was bij de grootbanken, gingen er heel veel spaarders met hun geld bij de grootbanken weg en naar kleinere banken als argenta. Die kenden zo'n groei dat sommige, als argenta, nu ook bij de semi-grootbanken vallen.
En wat zien we, minder intrest, een enorme uitbreiding van hun fondsenaanbod en andere beleggingen, de grootbank-mentaliteit begint duidelijk op te komen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Je merkt inderdaad het verschil maar ach, dat ze maar reclame maken, als het voo iets is dat me geen bal kan schelen teken ik toch niet in.
En zolang ze hun basisdiensten maar goed houden. Gratis rekeningen en kaartjes en in ruil zal ik er wel wat spaargeld parkeren.
En zolang ze hun basisdiensten maar goed houden. Gratis rekeningen en kaartjes en in ruil zal ik er wel wat spaargeld parkeren.