nieuw
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Guest
nieuw
Heren , Dames , ik ben hier nieuw en heb een vraagje , nl:
ik ga binnenkort over een kapitaal beschikken wegens verkoop van m'n huis ,
ik wil natuurlijk het maximum rendement halen uit m'n centen , gezien jullie enorm veel ervaring hebben ga ik ten rade bij jullie , wat en waar kan ik dit kapitaal het beste laten renderen
alle info is welkom .
met dank
ik ga binnenkort over een kapitaal beschikken wegens verkoop van m'n huis ,
ik wil natuurlijk het maximum rendement halen uit m'n centen , gezien jullie enorm veel ervaring hebben ga ik ten rade bij jullie , wat en waar kan ik dit kapitaal het beste laten renderen
met dank
Re: nieuw
Denk dat je nog een 2-tal weken moet wachten om daar duidelijk een antwoord op te krijgen. De meeste banken zijn hun strategie nog aan het ontwikkelen met het nieuwe kb omtrent de spaarboekjes. Ik denk dat de eerste week van januari de meeste banken hun voorwaarden wel op tafel zullen leggen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
+ denk maar eens na of je de som een bepaalde periode kan missen/vastzetten - > misschien zijn binnen 2weken de termijn-producten weer beter
Eventjes de centen ergens "parkeren" en afwachten wat de banken zullen doen is volgens mij de beste stratedie op dit moment.
-
Guest
Op jou vraag is er zowieso niet 1 goed antwoord...
Alles hangt af van wat jij wil. Wil je je geld volledig beschikbaar houden ? Wil je er van leven via een maandelijks inkomen ? Wil je risico nemen of wil je absolute zekerheid ?
Zoals je weet gaat hoog rendement en zekerheid meestal niet hand in hand (zie Kaupting bank...).
Kijk eerst eens goed naar je situatie (totaal vermogen, gezinssituatie, levensstandaard,...) en beslis op basis daarvan wat je wil. Enkel op die basis kan je volgens mij een goeie beslissing nemen.
Succes en prettig eindejaar !
Alles hangt af van wat jij wil. Wil je je geld volledig beschikbaar houden ? Wil je er van leven via een maandelijks inkomen ? Wil je risico nemen of wil je absolute zekerheid ?
Zoals je weet gaat hoog rendement en zekerheid meestal niet hand in hand (zie Kaupting bank...).
Kijk eerst eens goed naar je situatie (totaal vermogen, gezinssituatie, levensstandaard,...) en beslis op basis daarvan wat je wil. Enkel op die basis kan je volgens mij een goeie beslissing nemen.
Succes en prettig eindejaar !