nieuwe bankkaart zichtrekening Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- Full Member
nieuwe bankkaart zichtrekening Argenta
Kreeg gisteren per post een nieuwe bankkaart van Argenta toegestuurd die gekoppeld is aan mijn zichtrekening. Heel verwarrend is evenwel de gelijkenis met de mastercard van Argenta : lijkt er als 2 druppels water op!!
Oppassen dus bij gebruik...
Oppassen dus bij gebruik...
Re: nieuwe bankkaart zichtrekening Argenta
Is er een bepaalde reden waarom Argenta een nieuwe bankkaart toestuurde (vervallen, verloren, beschadigd), of worden alle kaarten vervangen ?
Sinds ik een Mastercard kreeg ipv mijn oude Visakaart, heb ik die 2 ook wel eens verward : bvb kredietkaart in kaartlezer steken en dan niet kunnen inloggen
Sinds ik een Mastercard kreeg ipv mijn oude Visakaart, heb ik die 2 ook wel eens verward : bvb kredietkaart in kaartlezer steken en dan niet kunnen inloggen

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
dag Nefertari,
als antwoord op je vraag : mijn bankkaart was vervallen : gaat dus niet om systhematische omruiling van alle kaarten.
als antwoord op je vraag : mijn bankkaart was vervallen : gaat dus niet om systhematische omruiling van alle kaarten.
OK : in dat geval zal mijn nieuwe bankkaart in principe pas voor volgend jaar zijn.
En de mijne kreeg ik gisteren 

Ik heb toevallig ook een nieuwe kaart gekregen vorige week...
Elke bank geeft bankkaarten uit met een limietdatum. Niets bijzonders hier aan de gang!