Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Nieuwe betalende rekening(en) bij Argenta

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
42 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
SMGGM
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer SMGGM
Verstuur privébericht

Nieuwe betalende rekening(en) bij Argenta

• Citeer

Bericht door SMGGM » 14 augustus 2020, 07:28

Met deze mail die ik vanochtend kreeg stapt ook Argenta is de trend van het aanbieden van niet gratis rekeningen. Op het eerste zicht lijkt er (nog) geen impact in de mogelijkheden van het huidige gratis aanbod (alhoewel, was het wijzigen van je VISA limiet al mogelijk bij de gratis rekening? ah nee, dat is nu €40/jaar) maar dat neemt niet weg dat in de toekomst bepaalde opties uit de gratis variant vallen om enkel nog te worden aangeboden in het betalend pakket.

Het is uiteraard speculeren, maar met het wegvallen van veel van de betaalautomaten van Argenta (door de plofkraken en hackers) valt een groot inkomen weg van de bank (niet Argenta klanten die deze automaten gebruiken zijn inkomens voor Argenta en het wegvallen van de automaten zorgt dat bestaande klanten meer naar andere automaten moeten gaan).

Een nieuwe bron van inkomen zoeken lijkt me dan logisch voor Argenta en een logische stap zou op termijn opties verhuizen zodat je meer gedwongen wordt te betalen voor je rekening (volgend op de trend van de nadere banken).
Beste meneer

Hoe doe jij je dagelijkse betalingen? Betaal je alles digitaal of ga je liever naar een kantoor? En welke limiet wil je voor je kredietkaart? Bij Argenta gaan we in de toekomst nog meer rekening houden met je persoonlijke voorkeuren.

Een pakket op jouw maat
Begin 2021 vernieuwen we ons aanbod en lanceren we voor particulieren drie pakketten voor dagelijks bankieren: één gratis pakket en twee betalende pakketten. Jij zult zelf kunnen kiezen welk pakket of welke pakketten je wilt. Voor niet-natuurlijke personen voorzien we een apart betalend pakket.

Uitgebreide gratis diensten
  • Ons gratis pakket blijft het meest uitgebreide gratis aanbod dagelijks bankieren op de markt, zoals je dat van ons gewoon bent. Denk hierbij aan een gratis kredietkaart, een debetkaart, de Argenta-app en internetbankieren.
  • Wil je extra diensten, zoals een hogere limiet op je kredietkaart? Dan betaal je daarvoor een kleine bijdrage. En ook met een betalend pakket mag je gerust zijn: we doen er alles aan om je de beste prijs te bieden, zonder verdoken kosten.
  • Bovendien kun je, ongeacht het pakket dat je kiest, nog altijd gratis instantoverschrijvingen uitvoeren en gratis geld afhalen aan de geldautomaten van andere banken. Ons uitgebreid kantorennetwerk blijft natuurlijk voor iedereen beschikbaar voor advies op maat.
Wat moet je doen? Voorlopig niets.
We werken op dit moment nog volop aan de exacte invulling en prijs van de pakketten. Dat doen we samen met onze kantoren en een klantenpanel. We willen er namelijk zeker van zijn dat we je de beste prijs in de markt kunnen bieden, én dat ons aanbod beantwoordt aan jouw wensen. We vertrekken hierbij zoals altijd vanuit onze Argenta-waarden: eenvoudig, transparant en prijsbewust.

We houden je op de hoogte
In het najaar krijg je alle nodige informatie over de inhoud van de pakketten en welk pakket het best bij jou past. Je krijgt dan ruim de tijd om je eigen pakket te kiezen. En zoals altijd kun je ook dan terecht bij je Argenta-kantoor voor persoonlijk advies.

Met vriendelijke groeten
Inge Ampe
Chief Commercial Officer

Nyts91
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Nyts91
Verstuur privébericht

Re: Nieuwe betalende rekening(en) bij Argenta

• Citeer

Bericht door Nyts91 » 14 augustus 2020, 09:18

Wegvallen van inkomen uit ATM's zal niet het grote verschil maken (Bovendien worden de kosten van het ATM-park binnenkort geoptimaliseerd door die joint venture die ze hebben opgericht samen met Axa Crelan VDK...). Het is eerder de laagblijvende en dalende rentemarge waar een traditionele spaarbank als Argenta extra gevoelig aan is die hen ertoe aan zet om nieuwe inkomstenbronnen aan te boren. Ze proberen dit al een tijdje vrij succesvol door beleggingen te verkopen maar allicht zitten ze daar nu dichtbij hun natuurlijk marktaandeel.

Komt daar nog bij de wens bij van meer en meer klanten voor digitale snufjes zoals Apple pay of Google play die voor banken niets meer of minder dan een verliespost zijn, terwijl traditionele bank- en kredietkaarten een bescheiden omzet genereren door de fee die men krijgt van Worldline/MasterCard.
Apple bijvoorbeeld vraagt per transactie die met Apple pay wordt uitgevoerd een vergoeding aan de bank + het uitgeven van een bepaald marketingbudget, maar de klanten gaan wel bij de bank klagen en niet bij Apple als het niet aangeboden wordt, zo groot is de macht van de big tech ondertussen. Op termijn worden die diensten het nieuwe normaal en prijs je jezelf de markt uit als je ze niet hebt. Die dan gratis aanbieden is quasi onmogelijk.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door platin » 14 augustus 2020, 09:28

Die ex Kbc man he die een tijd terug aan boord is genomen begint zijn stempel te drukken.
En extra diensten is geld uit de portemonnee proberen halen.
Kbc heeft zo heden ook al extra's makkelijk hoor een treinkaartje,bus ticket kopen aan duurste tarief.
Of we als spaargidser (centenbijter ) daar zitten op te wachten ?
Estate Guru believer.

Nyts91
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Nyts91
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nyts91 » 14 augustus 2020, 09:33

platin schreef: ↑14 augustus 2020, 09:28 Die ex Kbc man he die een tijd terug aan boord is genomen begint zijn stempel te drukken.
En extra diensten is geld uit de portemonnee proberen halen.
Kbc heeft zo heden ook al extra's makkelijk hoor een treinkaartje,bus ticket kopen aan duurste tarief.
Ex-belfius, niet KBC.
In een interview in de tijd zeggen ze expliciet niet die weg te willen opgaan maar het houden bij bancaire diensten (rekeningen, leningen, verzekeringen, beleggingen).

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 14 augustus 2020, 10:00

platin schreef: ↑14 augustus 2020, 09:28 Kbc heeft zo heden ook al extra's makkelijk hoor een treinkaartje,bus ticket kopen aan duurste tarief.
Hoeveel kost een busticketje dan wel via de kbc app? Via De Lijn app is het toch eenvoudig om er te kopen (best per 10)... wat is de toegevoegde waarde dan van KBC? Mogelijks toch gemakkelijk voor KBC klanten?

Indien je met hellobank de maandelijkse 5 mobile viking punten scoort, en je gebruikt een MV prepaid dan kan je zo ook busticketjes via (veel te dure!!!) sms kopen, indirect op kosten van hellobank.

link toegevoegd:
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... rvoer.html

prijzen lijken mij op het eerst zicht hetzelfde?
Laatst gewijzigd door Jamesken op 14 augustus 2020, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 augustus 2020, 10:07

De Tijd schreef er deze ochtend over :

"""De Antwerpse spaarbank Argenta pakt volgend jaar voor het eerst uit met drie rekeningformules waar klanten voor moeten betalen. Dat gebeurt met frisse tegenzin, want de bank beseft als geen ander hoe ‘gratis’ een toverwoord is voor het gros van haar klanten."""

Als banken als Argenta van de gratis piste afstappen, wil ik wel eens zien wat dat gaat worden bij de rest.
Ik vermoed dat ik over enkele jaren bij veel banken geen klant meer ga zijn wegens 'niet meer gratis'. ;D
Laatst gewijzigd door haelewyn op 14 augustus 2020, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Timoootjex
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Timoootjex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Timoootjex » 14 augustus 2020, 10:09

James

Het voordeel is gewoon dat het direct kan zonder een extra stapje.

En het is idd zelfde prijs. Ik koop vaak mijn go pass 1 met die NMBS app van kbc en dan handig. Maar kan ook via de nmbs zelf ofc.

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 14 augustus 2020, 10:12

haelewyn schreef: ↑14 augustus 2020, 10:07 De Tijd schreef er deze ochtend over :

"""De Antwerpse spaarbank Argenta pakt volgend jaar voor het eerst uit met drie rekeningformules waar klanten voor moeten betalen. Dat gebeurt met frisse tegenzin, want de bank beseft als geen ander hoe ‘gratis’ een toverwoord is voor het gros van haar klanten."""

Als banken als Argenta van de gratis piste afstappen, wil ik wel eens zien wat dat gaat worden bij de rest.
Ik vermoed dat ik over enkele jaren bij veel banken geen klant meer ga zijn wegens 'niet meer gratis'. ;D
In dat artikel stond er ook:
"Uit een rondvraag bij onze klanten bleek ook dat een deel van hen bereid is te betalen voor die bijkomende diensten.’" ;D ;D ;D Dan hebben ze toch geen spaargidsklanten gecontacteerd denk ik.

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 14 augustus 2020, 10:16

tnx Timootje voor de info!

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 augustus 2020, 10:22

Ik kan nooit geloven dat dat Argenta klanten waren.
Argenta heeft gratis als bestaansreden.
Ik zie zelfs een doorsnee Belfius of KBC klant zich niet bereid verklaren om te betalen voor de weinige dingen die nu gratis zijn. Als je een gratis rekening hebt, waarom zou je dan ervoor willen betalen ?

Het is een neponderzoek zoals ooit Proximus beweerde dat hun klanten willen dat de telefoon minder lang belt en dan al naar de voicemail doorgaat.
Ik heb enkel klanten ontmoet die de telefoon langer wilden laten bellen. Niet korter.

Bankapps waar je niet bancaire diensten kan gebruiken : geen boodschap aan !

Argenta : heeft iemand andere redenen om daar klant te zijn dan dat het gratis is en meer gratis dan elders naargelang de producten die men afneemt of hoe goed men de concurrentie kent.

Timoootjex
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Timoootjex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Timoootjex » 14 augustus 2020, 10:24

Kbc is gewoon eigenlijk aan het proberen 1 platform waarmee je alles kan doen.

Maar of dat zal slagen is een andere zaak.

Het enige wat ik opmerkte is dat cambio fors meer kost bij kbc tenzij je een korte rit doet. Geen abbonementskostzn wel hogere uur en kilometerkosten.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 14 augustus 2020, 10:26

Jamesken schreef: ↑14 augustus 2020, 10:00
platin schreef: ↑14 augustus 2020, 09:28 Kbc heeft zo heden ook al extra's makkelijk hoor een treinkaartje,bus ticket kopen aan duurste tarief.
Hoeveel kost een busticketje dan wel via de kbc app? Via De Lijn app is het toch eenvoudig om er te kopen (best per 10)... wat is de toegevoegde waarde dan van KBC? Mogelijks toch gemakkelijk voor KBC klanten?

Indien je met hellobank de maandelijkse 5 mobile viking punten scoort, en je gebruikt een MV prepaid dan kan je zo ook busticketjes via (veel te dure!!!) sms kopen, indirect op kosten van hellobank.

link toegevoegd:
https://www.kbc.be/particulieren/nl/pro ... rvoer.html

prijzen lijken mij op het eerst zicht hetzelfde?
Haha zo deed ik het vroeger ook toen ik nog MV was. Via smsticketje tramticket kopen.
1 of 2x per jaar als ik aan de zee was. Ook steunakties van MFL ofzo deed ik aan mee om het geld op te krijgen.

Nu echter alleen nog gsm van het werk en ik durf niet goed smsje's te kopen hiermee.
Staat niets van in de voorwaarden, maar toch.

Dus is de KBCapp voor mij heel leuk. Nog nooit gebruikt, maar het is wel fijn om te weten dat ik het kan gebruiken.
Dusja als ik het ooit nodig zou hebben weet ik deze wel te vinden, top.

Treinkaartje vind ik nog wat jammer dat je geen apart ticket kan kopen voor bijvoorbeeld de hond of waarom niet toeslag 1e klasse als er teveel volk zit in 2e klasse. Wel leuk als je moet hollen voor de trein en er nog net kan opspringen. Je gaat zitten opent app en koopt een ticketje.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 14 augustus 2020, 10:28

haelewyn schreef: ↑14 augustus 2020, 10:22

Argenta : heeft iemand andere redenen om daar klant te zijn dan dat het gratis is en meer gratis dan elders naargelang de producten die men afneemt of hoe goed men de concurrentie kent.
Heb daar mijn pensioenspaarfonds.
Kan mij voorstellen als er een kantoor bij u op de hoek is dat je voor 12 euro per jaar ofzo niet gaat veranderen.
En oh ja, oudere mensen zijn enorm honkvast! Die willen niet wisselen al moeten ze 12 euro per maand betalen.
Ik ken er zo genoeg (ouders en grootouders)

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 14 augustus 2020, 10:30

Timoootjex schreef: ↑14 augustus 2020, 10:24 Het enige wat ik opmerkte is dat cambio fors meer kost bij kbc tenzij je een korte rit doet. Geen abbonementskostzn wel hogere uur en kilometerkosten.
Ja via de kbc app is het wel fors duurder, maar mogelijks kan het voor iemand interesant zijn. Voor mij niet.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 14 augustus 2020, 10:37

De oudere medeburger zal niet gauw veranderen als nu de rest van de banken ook op 1 2 3 als reactie nog duurder wordt dan voorheen. Per 1 januari bv. Er is nog tijd genoeg.

Het zou me niet verbazen als bij sommige grootbanken de gratis rekening verleden tijd wordt.

Er blijft wel degelijk nog een gratis pakket bestaan.
De kostprijs van 3 of 5 euro per maand (nog niets zeker) is toch niet min.

Ik ben eens nieuwsgierig of ze dan nog voorwaarden zullen stellen om meer producten te openen als je klant wil worden. Een vos verliest zijn streken niet..

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

42 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy