nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Hallo,
Sorry om een vraag te stellen hier die volledig off-topic is:
- Is het mogelijk om berichten van bepaalde gebruikers te verbergen in een forumthread?
Ik ben in een aantal topics zeer geinteresseerd ook al ik post ik zelf bijna niets maar er is een forumgebruiker die zijn posts telkens herhaalt. Om carpal tunnel te vermijden door hier telkens te moeten overscrollen had ik graag geweten of ik die posts kan verbergen.
hartelijk dank bij voorbaat
Sorry om een vraag te stellen hier die volledig off-topic is:
- Is het mogelijk om berichten van bepaalde gebruikers te verbergen in een forumthread?
Ik ben in een aantal topics zeer geinteresseerd ook al ik post ik zelf bijna niets maar er is een forumgebruiker die zijn posts telkens herhaalt. Om carpal tunnel te vermijden door hier telkens te moeten overscrollen had ik graag geweten of ik die posts kan verbergen.
hartelijk dank bij voorbaat
-
anonymous
Je moet gewoon Inquirer toevoegen aan je lijst van vijanden. In het gebruikerspaneel van je profiel, onder "Beheer vrienden en vijanden".
Eventuele vervolgreacties van u zal ik niet meer zien maar bij deze, hartelijk dank Weverke.
En de auteur kan moeilijk verdacht worden van rechtse sympathie.centiem schreef: ↑17 november 2020, 08:55 https://www.tijd.be/opinie/column/een-z ... 65388.html
Alweer een 'fait divers' in Brussel.
Ik ben benieuwd wat de reactie van de kersverse minister van Binnenlandse Zaken is.
Als vrouw, juriste en Vlaming zou het kot te klein moeten zijn. Edoch.
Het wordt echt tijd dat de etterbuil eens barst.
En dan heb ik het niet zozeer over de politie, maar over de straffeloosheid van ´bepaalde groepen´ waardoor het ook voor de politie frustrerend is.
Het zal dus waarschijnlijk compleet verzonnen zijn
Zoals elke kritische opmerking die de hoera-stemming rond het "verbindende progressieve" linkse project van de federale regering met feiten ondergraaft.
Nog zo'n schitterend commentaarstuk over de waanzin van dat paars-groene project dat ons land momenteel teistert is dit opiniërend schrijfwerkje van M. Boudry, deze keer over de groene fetisj rond de sluiting van de kerncentrales.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/vroe ... 65255.html
Zoals u kunt zien komt het opnieuw uit zeer verdachte hoek volgens u, deze keer niet De Tijd en Bruzz, maar uit Knack, dat de regering De Croo vorige week reeds het predicaat "belastingregering" gaf! En dat na amper 7 weken beleid !
-
anonymous
Hugo Schiltz heeft ooit een brug willen opblazen, om een vergadering van Belgicisten te verhinderen.
En Schiltz heeft een grote rol gespeeld in de federalisering van Belgie. Dat was toch een mooie verwezenlijking?
Ik denk dat De Wever het niet erg vindt, om de nieuwe Hugo Schiltz genoemd te worden. De Wever vindt dat we stap per stap moeten gaan, en niet radicaal zoals Vlaams Belang.
-
anonymous
Terugvallen op 10% is niet noodzakelijk slecht.SparSpaar schreef: ↑16 november 2020, 11:58 @Inquirer
Zoals ik al dacht. Er moet iets broeden. Komt er dus op aan salonfähig te blijven ...
En de kiezers kunnen oprotten. Toch maar opletten denk ik. Moet je daarvoor toelaten dat je partij verder gedecimeerd wordt ? Als de N-VA op 10 % valt, dan worden ze door de mini's opnieuw bij de bok gezet. Zie het al gebeuren.
Vive la Belgique !
Il faut reculer pour mieux sauter.
-
BeireBierblik
- Newbie

- Contacteer:
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
En dan vragen de vakbonden nu een loonsverhoging... Ze hebben ook al bloed geroken. Deze sinterklaas regering begint nu al mijn strot uit te hangen en ze zijn nog geen twee maanden bezig
Grootste crisis sinds wo 2 en ze denken het op te lossen met geld wat ze niet hebben uit te delen. Wel raar dat ik zelf nog geen cent gezien heb....
-
anonymous
De meningen hierover zijn verdeeld
Misschien een poll organiseren.
Deze regering is:
- een belastingregering
- een sinterklaasregering
- een belastingregering en een sinterklaasregering
- noch een belastingregering, noch een sinterklaasregering
Maarten Boudry over de hallucinaties van onze Belgicistische pers:
"Een journalist van La Libre Belgique belt me voor mijn mening over nieuwe regering. Wanneer ik de tekst nalees, staan er meerdere pro-Belgische simplismen in die ik NOOIT heb uitgesproken: "La Belgique a encore de beaux jours devant elle... Pourquoi se séparer, on est déjà si petit?" (alsof de landsgrootte iets te maken heeft met de efficiëntie van het bestuursniveau). De journalist heeft duidelijk vooral opgeschreven wat hij graag wou horen ("Kijk, een Vlaming die de lof zingt van België!") Dus ik stuur mijn correcties door. Geen antwoord. Een week later nog eens mail. Antwoord: "Aanpassingen zijn verwerkt". Nu ik de de gepubliceerde versie lees, val ik van mijn stoel: er zijn nog talloze wijzigingen doorgevoerd, en er staan NIEUWE verzonnen pro-Belgische frasen in die ik nooit heb uitgesproken, en zeker niet heb goedgekeurd.
De journalist verzint bijvoorbeeld NA correctie deze uitspraak over de federale regering: "On perçoit comme une force tranquille capable de soulever des montagnes…" Met verheven Bijbelse metaforen en al! Nooit uitgesproken. En verder nog wat Belgicistische slogans: "La richesse de la Belgique, c’est l’addition du Nord et du Sud, plus le centre. ... Il nous faut du temps et de la réflexion, des denrées rares aujourd’hui. Si cela marche, c’est bingo…" Niets van dit alles heb ik uitgesproken.
Het gebeurt wel vaker dat een journalist mij belt omdat hij graag iets WIL van me horen. Soms moet ik hem teleurstellen. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de journalist het dan maar gewoon verzint en me in de mond legt. Ik ga wellicht een klacht indienen bij het Conseil de déontologie journalistique. "
"Een journalist van La Libre Belgique belt me voor mijn mening over nieuwe regering. Wanneer ik de tekst nalees, staan er meerdere pro-Belgische simplismen in die ik NOOIT heb uitgesproken: "La Belgique a encore de beaux jours devant elle... Pourquoi se séparer, on est déjà si petit?" (alsof de landsgrootte iets te maken heeft met de efficiëntie van het bestuursniveau). De journalist heeft duidelijk vooral opgeschreven wat hij graag wou horen ("Kijk, een Vlaming die de lof zingt van België!") Dus ik stuur mijn correcties door. Geen antwoord. Een week later nog eens mail. Antwoord: "Aanpassingen zijn verwerkt". Nu ik de de gepubliceerde versie lees, val ik van mijn stoel: er zijn nog talloze wijzigingen doorgevoerd, en er staan NIEUWE verzonnen pro-Belgische frasen in die ik nooit heb uitgesproken, en zeker niet heb goedgekeurd.
De journalist verzint bijvoorbeeld NA correctie deze uitspraak over de federale regering: "On perçoit comme une force tranquille capable de soulever des montagnes…" Met verheven Bijbelse metaforen en al! Nooit uitgesproken. En verder nog wat Belgicistische slogans: "La richesse de la Belgique, c’est l’addition du Nord et du Sud, plus le centre. ... Il nous faut du temps et de la réflexion, des denrées rares aujourd’hui. Si cela marche, c’est bingo…" Niets van dit alles heb ik uitgesproken.
Het gebeurt wel vaker dat een journalist mij belt omdat hij graag iets WIL van me horen. Soms moet ik hem teleurstellen. Maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de journalist het dan maar gewoon verzint en me in de mond legt. Ik ga wellicht een klacht indienen bij het Conseil de déontologie journalistique. "
-
anonymous
Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) moet vandaag alle zeilen bijzetten om het Vlaamse zorgpersoneel tegemoet te komen. Daarmee versterkt hij opnieuw het beeld van een Vlaamse regering die achter de feiten aanholt. Na de zomervakantie leek de ploeg Jambon I nochtans klaar om een doorstart te maken. Dat is intussen alweer verleden tijd.
De Vlaamse regering kampt voor het zorgpersoneel met een dubbele knoeiboel. Niet alleen zijn de onderhandelingen over de beloofde loonsverhoging de voorbije weken helemaal vastgelopen. Jambon I is nu ook nog eens op achtervolgen aangewezen nadat het federaal zorgpersoneel, dat vooral in de ziekenhuizen werkt, een extra eindejaarspremie krijgt. De Vlaamse collega’s in onder meer de woon-zorgcentra en gehandicaptenzorg krijgen die premie niet.
De Vlaamse regering kampt voor het zorgpersoneel met een dubbele knoeiboel. Niet alleen zijn de onderhandelingen over de beloofde loonsverhoging de voorbije weken helemaal vastgelopen. Jambon I is nu ook nog eens op achtervolgen aangewezen nadat het federaal zorgpersoneel, dat vooral in de ziekenhuizen werkt, een extra eindejaarspremie krijgt. De Vlaamse collega’s in onder meer de woon-zorgcentra en gehandicaptenzorg krijgen die premie niet.
-
anonymous
Het Vlaams Belang (VB) verdringt de N-VA als populairste partij bij de Vlaamse jeugd. N-VA zakt van de eerste naar de derde plaats en moet Groen laten voorbijgaan.
(sceptr.net)
(sceptr.net)
-
anonymous9
-
anonymous
https://sceptr.net/2020/09/vlaams-belan ... -jongeren/MoreOrLess schreef: ↑17 november 2020, 18:36Kun je de concrete link eens geven?
Ik vind het niet terug.