nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Ale, het is weer zover
Iemand die constant praat over N-VA zonder aanleiding , net aangemaakte account
We weten al wie het is zeker?
Iemand die constant praat over N-VA zonder aanleiding , net aangemaakte account
We weten al wie het is zeker?

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Posts zijn gemeld. In ander topic ook. Het is maar te hopen dat moderator/beheerder niet gewoon topic(s) sluit.
Dat laatste heeft trouwens weinig zin, want dan komt het gewoon terug in andere/nieuwe topics...
Dat was voor mij vorige week al duidelijk. Niet op basis van de onderstaande reactie maar op basis van andere reacties (zowel naar inhoud als naar taalgebruik). De prinses is duidelijk geen prinses maar een internettrol (bantsee/amturingas/Weverke/...)

m-peeters schreef: ↑9 september 2021, 20:22Welkom terug, bantseeprinsesoperwt schreef: ↑9 september 2021, 17:02 Denemarken heft alle corona maatregelen op. Eindelijk terug naar normale maatschappij.![]()
-
- Verbannen Gebruiker
Zo kennen we de ingesteldheid van de vaccin-censuur.
Vrije meningsuiting, jawel, zolang het hun mening is.
En kappen op Vivaldi, Groen, OpenVLD, Vlaams Belang, CD&V, Vooruit, ... mag.
Kappen op NVA: mag niet.
Dat doet pijn, vinden de NVA fans. Het is niet eerlijk.
NVA die zopas een U-bocht gemaakt heeft, namelijk: covid-passen mogen nu wel terwijl ze dit altijd tegengehouden hebben, is nochtans een goede reden om nu iets te zeggen over NVA.
Maar NVA, en al hun fans hier, zien dit anders.
80% van de Vlamingen gaan de volgende keer niet voor NVA stemmen, maar dit verandert niets aan de mening van NVA: op andere partijen wordt gekapt, op NVA niet. NVA beslist of we een pasjesmaatschappij worden of niet.
En zoals De Wever dit weekend zei: hij wil met PS een deal sluiten in 2024. Hij wil Vlaanderen verpatsen om iets te krijgen wat Vlaanderen al sinds 1830 had moeten krijgen.
Gelukkig zal Vlaams Belang daar in 2024 een ferme stok voor steken.
Oei, wat een taalgebruik voor een prinses. Zo spreekt of schrijft een dame toch niet, en al zeker niet een prinsesprinsesoperwt schreef: ↑14 september 2021, 12:25Zo kennen we de ingesteldheid van de vaccin-censuur.
Vrije meningsuiting, jawel, zolang het hun mening is.
En kappen op Vivaldi, Groen, OpenVLD, Vlaams Belang, CD&V, Vooruit, ... mag.
Kappen op NVA: mag niet.
Dat doet pijn, vinden de NVA fans. Het is niet eerlijk.
NVA die zopas een U-bocht gemaakt heeft, namelijk: covid-passen mogen nu wel terwijl ze dit altijd tegengehouden hebben, is nochtans een goede reden om nu iets te zeggen over NVA.
Maar NVA, en al hun fans hier, zien dit anders.
80% van de Vlamingen gaan de volgende keer niet voor NVA stemmen, maar dit verandert niets aan de mening van NVA: op andere partijen wordt gekapt, op NVA niet. NVA beslist of we een pasjesmaatschappij worden of niet.
En zoals De Wever dit weekend zei: hij wil met PS een deal sluiten in 2024. Hij wil Vlaanderen verpatsen om iets te krijgen wat Vlaanderen al sinds 1830 had moeten krijgen.
Gelukkig zal Vlaams Belang daar in 2024 een ferme stok voor steken.

- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ook dit bericht gemeld.
Het probleem is niet uw mening. Het probleem is uw gespam en bekladding van het forum. (edit: aanhoudend)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 14 september 2021, 14:40, 4 keer totaal gewijzigd.
Probleem (tijdelijk??) opgelost ...EarthNvstr1 schreef: ↑14 september 2021, 12:30Ook dit bericht gemeld.
Het probleem is niet uw mening. Het probleem is uw gespam en bekladding van het forum. (edit: aanhoudend)
Edit: en volgend bericht vervolgens ook gemeld (lasterlijke reacties erbovenop)
Terug on topic: de spagaat van Groen tussen sluiten van kerncentrales en de vervanging ervan door gascentrales te bouwen en elektriciteit aan te kopen bij de Duitse steenkoolcentrales is verschrikkelijk. De CO2-inspanningen van de laatste jaren zullen helemaal verloren gaan. Denken die groene jongens nooit verder dan hun neus lang is?
Onlangs was er ook zoiets met pellets, pelletkachels en biocentrales: bepaalde groene jongens vonden dit fantastisch ... tot bleek dat veel pellets niet komen van gerecycleerd hout maar gewoon van hout uit de bomenkap van de Russische toendra en/of Braziliaanse Amazonewoud. Of hoe Groen schadelijker kan zijn voor het milieu dan traditionele partijen.
Groene energie is gewoon een illusie.
En 100% hernieuwbaar is ook een illusie.
De enige échte waarheid is dat we gewoon met teveel mensen op deze aardbol leven. En dat de aarde dit niet kan volhouden. Op meerdere vlakken, milieuvervuiling, voedselproductie, ...
Mensheid, begeeft zich gewoon traag maar gestaag richting exit.
Het enigste wat dit zou kunnen omkeren is geboortebeperking. Een eerste logische stap zou zijn: Degressief afbouwen van kindergeld bij meerdere kinderen. Voor mijn part: Enkel maar kindergeld bij 2 kinderen. Een derde / vierde / ... kind mag, maar krijg je geen kindergeld meer voor.
De enige échte waarheid is dat we gewoon met teveel mensen op deze aardbol leven. En dat de aarde dit niet kan volhouden. Op meerdere vlakken, milieuvervuiling, voedselproductie, ...
Het enigste wat dit zou kunnen omkeren is geboortebeperking. Een eerste logische stap zou zijn: Degressief afbouwen van kindergeld bij meerdere kinderen. Voor mijn part: Enkel maar kindergeld bij 2 kinderen. Een derde / vierde / ... kind mag, maar krijg je geen kindergeld meer voor.
Misschien zijn hun kiezers het zelfs niet eens met de partij daar.
In mijn eerste jaar van mijn studies had ik een vak "milieuaspecten van het ingenieursberoep"
En die prof was ook een groene jongen (ik geloof dat hij zelfs op de lokale lijst stond).
Maar de energiemix kwam toen ook aan bod, en hij was duidelijk wel akkoord dat nucleaire energie een plaats had.
Dat van dat kindergeld: ECHT waar, gisteren of eergisteren maakte ik me ook die bedenking: kindergeld beperken tot 2 kinderen.Nu, misschien werkt dit ook niet helemaal, familie's met 5 kinderen hebben de neiging zich niet te veel aan te trekken van hun financiele situatie (en ze doen dan maar beroep op onze solidariteit, of die van het OCMW)
En ik maakte me toen de bedenking dat als je zoiets doet (op europees niveau dan) je een soort van scheeftrekking krijgt tussen de continenten.
Hoe we geboortebeperking in Afrika gaan uitleggen, ik weet het niet...
In mijn eerste jaar van mijn studies had ik een vak "milieuaspecten van het ingenieursberoep"
En die prof was ook een groene jongen (ik geloof dat hij zelfs op de lokale lijst stond).
Maar de energiemix kwam toen ook aan bod, en hij was duidelijk wel akkoord dat nucleaire energie een plaats had.
Dat van dat kindergeld: ECHT waar, gisteren of eergisteren maakte ik me ook die bedenking: kindergeld beperken tot 2 kinderen.Nu, misschien werkt dit ook niet helemaal, familie's met 5 kinderen hebben de neiging zich niet te veel aan te trekken van hun financiele situatie (en ze doen dan maar beroep op onze solidariteit, of die van het OCMW)
En ik maakte me toen de bedenking dat als je zoiets doet (op europees niveau dan) je een soort van scheeftrekking krijgt tussen de continenten.
Hoe we geboortebeperking in Afrika gaan uitleggen, ik weet het niet...
Dit zeg ik al jaren, geboortebeperking is enige redding van planeet.Predah schreef: ↑14 september 2021, 14:18 Groene energie is gewoon een illusie.
Partij die grote gezinnen promoot kan groen programma direct beter weggooien.
Elke mens extra is toekomstige vervuiling die je nooit kan compenseren.
Maar dat is geen populair standpunt.
En afrika, als men stopt met ontwikkelingshulp en migratie naar westen toe te staan lost dit zichzelf ook wel op,
nu is Pukkelpop aan de beurt: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210915_97278445
zouden ze de subsidies niet beter aanschaffen en vervangen door renteloze leningen?
zouden ze de subsidies niet beter aanschaffen en vervangen door renteloze leningen?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
El Kaouakibi heeft blijkbaar een nieuw doktersbriefje ingediend... we zijn weer vertrokken voor een episode onzin... 
Voor mij moeten volksvertegenwoordigers net zeker *niet* gelijkgeschakeld worden met werknemers!
Een volksvertegenwoordiger moet het volk vetegenwoordigen (of toch een deel), dat is iets helemaal anders dan de verantwoordelijkheid van een werknemer n.m.i.

Voor mij moeten volksvertegenwoordigers net zeker *niet* gelijkgeschakeld worden met werknemers!
Een volksvertegenwoordiger moet het volk vetegenwoordigen (of toch een deel), dat is iets helemaal anders dan de verantwoordelijkheid van een werknemer n.m.i.
Ze was voordien ook bijna nooit aanwezig, dat er niet zoiets bestaat als minimumaanwezigheid in dat parlement voor dat ruime loon is eigenlijk wraakroepend.
Wat staat eigenlijk tegenover dat loon?
En politici die op de lijst staan zonder enig ogmerk om ook echt te gaan zetelen als ze verkozen worden moesten ook afgestraft worden.
Wat staat eigenlijk tegenover dat loon?
En politici die op de lijst staan zonder enig ogmerk om ook echt te gaan zetelen als ze verkozen worden moesten ook afgestraft worden.
-
- VIP member
- Contacteer:
Lol een volksvertegenwoordiger stemt zo goed als altijd naar het standpunt van de partij…. Sinds wanneer wordt de kiezer nog vertegenwoordigd in België / Vlaanderen / Wallonië?EarthNvstr1 schreef: ↑17 september 2021, 00:20 El Kaouakibi heeft blijkbaar een nieuw doktersbriefje ingediend... we zijn weer vertrokken voor een episode onzin...
Met alle strafonderzoeken naar haar moest ze al lang in voorhechtenis zitten maar ja dan kan je de losse eindjes niet opkuisen. Het gepeupel vliegt voor véél minder in voorhechtenis, zelfs als hun schuld niet vast staat.