nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Blijkbaar zijn de gepensioneerden nog altijd persona non grata voor deze regering. Er zijn er vele die het ook moeilijk hebben met de energiefactuur en worden zijn geholpen, neen dus.
Zijn gepensioneerden dan uitgesloten van de andere maatregelen?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Tja...over dit relatief weinig of geen blablabla door de bobo's die ons zo snel mogelijk EV's willen opdringen! Het past niet in hun plaatje? Snapt ge?

lekker alles op batterij , en leve de groene maffia

lekker alles op batterij , en leve de groene maffia
Gepensioneerden kunnen ook in aanmerking komen voor de sociale tarieven, hetzij automatisch (in geval van de inkomensgarantie voor ouderen), hetzij via de verhoogde tegemoetkoming (maar dan op aanvraag en enkel als hun inkomen/pensioen lager is dan een bepaald bedrag).
Waar zijn die barema's te vinden?m-peeters schreef: ↑13 oktober 2021, 15:42 Gepensioneerden kunnen ook in aanmerking komen voor de sociale tarieven, hetzij automatisch (in geval van de inkomensgarantie voor ouderen), hetzij via de verhoogde tegemoetkoming (maar dan op aanvraag en enkel als hun inkomen/pensioen lager is dan een bepaald bedrag).
Ik weet niet hoe hoog pensioen mag zijn, maar denk dat er veeeeeel zijn met pensioen kleiner dan 1.500 euro.
https://www.youtube.com/watch?v=Of1X2rEide4
Binnenkort cobalt vrije batterijen dus dat is ook geen reden meer om de vooruitgang tegen te houden.
Binnenkort cobalt vrije batterijen dus dat is ook geen reden meer om de vooruitgang tegen te houden.
Het is niet alleen kobalt he...
Al die ontginning is nogal nefast voor de lokale bevolking, maar daar zitten nu eenmaal geen potentiele kiezers