nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Zouden onze regeringsleiders dit ooit kunnen waarmaken?

- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Ondertussen weer een symbolische mijlpaal genomen. De Belgische staatsschuld heeft de kaap van 500 miljard Euro (500.000.000.000!) gerond.
Belgische Staatsschuldmeter
De staatsschuld van Nederland bedraagt ongeveer de helft van de onze (per capita) en is nog dalend ook!
Hoe wij de jongere generaties ooit nog recht in de ogen gaan moeten kijken is mij een raadsel
De staatsschuld van Nederland bedraagt ongeveer de helft van de onze (per capita) en is nog dalend ook!
Hoe wij de jongere generaties ooit nog recht in de ogen gaan moeten kijken is mij een raadsel
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Waanzinnig.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
jantubaman
- Full Member

- Contacteer:
Het verbaast me niets. Kijk maar eens naar Brussel. Zo een vuile stad.... open vld doet al 20 jaar de begroting daar nog niets veranderd. Laat staan eens alle vzw's controleren op misbruik van subsidies.... zum kotsenCarpeNoctem schreef: ↑8 november 2021, 17:58 Ondertussen weer een symbolische mijlpaal genomen. De Belgische staatsschuld heeft de kaap van 500 miljard Euro (500.000.000.000!) gerond.
Hoe wij de jongere generaties ooit nog recht in de ogen gaan moeten kijken is mij een raadsel![]()
-
anonymous9433
Een gekend Waals politicus zei ooit: “de staatsschuld is er vanzelf gekomen, ze zal ook vanzelf verdwijnen”.CarpeNoctem schreef: ↑8 november 2021, 17:58 Ondertussen weer een symbolische mijlpaal genomen. De Belgische staatsschuld heeft de kaap van 500 miljard Euro (500.000.000.000!) gerond.
Hoe wij de jongere generaties ooit nog recht in de ogen gaan moeten kijken is mij een raadsel![]()
De uitspraak komt van toenmalig federaal minister van Begroting Guy Mathot (PS).
Geen enkele ministerverantwoordelijke ligt er wakker van, als lemmingen verder naar de afgrond. Het interesseert hen gewoon niet, après nous le diluge.
De NBB probeert althans de put ietwat te dempen.
Ik deed enkele maanden geleden een storting aan een bankautomaat. Blijkbaar zat er een gekreukt of gescheurd biljet tussen. De automaat blokkeerde en zette zichzelf buiten werking, het gestorte bedrag was ik ( voorlopig?) kwijt. Ik deed hiervan aangifte in het kantoor. Enkele dagen later vertelde men mij dat het druk was bij de NBB ( remember de overstromingen in Wallonië) en dat ik 3 à 4 maanden geduld moest hebben. Na 5 maanden kwam er 80% van de storting op mijn rekening, om er 3 dagen later terug af te gaan. 'Interne fout, geen verdere communicatie mogelijk'
Ondertussen zijn we weer enkele maanden verder, heb ik via het bankkantoor een klacht ingediend, heb ik nog geen euro terug gezien en blijkbaar gaat dat zo blijven.
Zo is cash geld snel waardeloos en digitaal is het ook met een knip te verwijderen. Zou dit enkel mij overkomen?
Ik deed enkele maanden geleden een storting aan een bankautomaat. Blijkbaar zat er een gekreukt of gescheurd biljet tussen. De automaat blokkeerde en zette zichzelf buiten werking, het gestorte bedrag was ik ( voorlopig?) kwijt. Ik deed hiervan aangifte in het kantoor. Enkele dagen later vertelde men mij dat het druk was bij de NBB ( remember de overstromingen in Wallonië) en dat ik 3 à 4 maanden geduld moest hebben. Na 5 maanden kwam er 80% van de storting op mijn rekening, om er 3 dagen later terug af te gaan. 'Interne fout, geen verdere communicatie mogelijk'
Zo is cash geld snel waardeloos en digitaal is het ook met een knip te verwijderen. Zou dit enkel mij overkomen?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211109_92530093
Bart De Wever haalt bikkelhard uit naar premier Alexander De Croo: “Eén van de minst betrouwbare mensen die ik ooit ben tegengekomen in de Wetstraat”
Wie de doodgravers van België heeft gelezen weet dat Bart overschot van gelijk heeft.
Op 1 dossier kan NVA nog ultiem wraak nemen, de gascentrale van Vilvoorde.
Bart De Wever haalt bikkelhard uit naar premier Alexander De Croo: “Eén van de minst betrouwbare mensen die ik ooit ben tegengekomen in de Wetstraat”
Wie de doodgravers van België heeft gelezen weet dat Bart overschot van gelijk heeft.
Op 1 dossier kan NVA nog ultiem wraak nemen, de gascentrale van Vilvoorde.
-
anonymous9433
En België zakt alsmaar verder weg in de klimaatranking

The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
-
azerty_123
- Jr. Member

- Contacteer:
Waanzin! Horrorscenario wordt werkelijkheid van Vivaldi
De Croo mag op zijn knieën richting het hoofdkwartier van Engie Electrabel in Parijs
Ben je helderziende.? Vilvoorde vergunning geweigerd.Babsana schreef: ↑9 november 2021, 11:41 https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211109_92530093
Op 1 dossier kan NVA nog ultiem wraak nemen, de gascentrale van Vilvoorde.![]()
Doe het licht maar uit
Hij heeft alles al gezien
Hij moet weg uit deze kroeg
Doe het licht maar uit
Nog een laatste glas misschien
Hij wil doodgaan morgenvroeg

Hij heeft alles al gezien
Hij moet weg uit deze kroeg
Doe het licht maar uit
Nog een laatste glas misschien
Hij wil doodgaan morgenvroeg