Nieuwe kasbon EURO 90 Landbouwkrediet
TIP
Nieuwe kasbon EURO 90 Landbouwkrediet
Als u vóór 16 november 2009* belegt in de kasbon Euro 90, krijgt u per schijf van 5.000 euro een fles Château d’Hugues-Grande Réserve cadeau.
De Euro 90 is een kasbon op 90 maanden (7 jaar en 6 maanden) waarop de intresten om de 15 maanden worden uitbetaald (15% roerende voorheffing).
RENTEVOETEN EURO 90
Euro 90 - distributie
Euro 90 - kapitalisatie
4,90%* (actuarieel rendement: 3,90%)
4,90%* (actuarieel rendement: 3,59%)
Kap. rente 1,25% (actuarieel: 1,00%)
*Rentevoeten op basis 15 maanden. Bruto rentevoeten. Deze rentevoeten zijn louter indicatief en kunnen op elk ogenblik worden aangepast. Alleen de rentevoeten die in uw agentschap beschikbaar zijn, zijn gegarandeerd.
Reglement spaaractie: http://www.landbouwkrediet.be/products/ ... n_2009.cfm
De Euro 90 is een kasbon op 90 maanden (7 jaar en 6 maanden) waarop de intresten om de 15 maanden worden uitbetaald (15% roerende voorheffing).
RENTEVOETEN EURO 90
Euro 90 - distributie
Euro 90 - kapitalisatie
4,90%* (actuarieel rendement: 3,90%)
4,90%* (actuarieel rendement: 3,59%)
Kap. rente 1,25% (actuarieel: 1,00%)
*Rentevoeten op basis 15 maanden. Bruto rentevoeten. Deze rentevoeten zijn louter indicatief en kunnen op elk ogenblik worden aangepast. Alleen de rentevoeten die in uw agentschap beschikbaar zijn, zijn gegarandeerd.
Reglement spaaractie: http://www.landbouwkrediet.be/products/ ... n_2009.cfm
Re: Nieuwe kasbon EURO 90 Landbouwkrediet
Zullen we dit maar klasseren onder misleidende reclame ?
Rentevoeten op basis van 15 maanden ! Een geafficheerde rentevoet moet per definitie op basis van 12 maanden zijn. ING heeft deze truuk ook ooit gedaan met hun Long term account, ik denk dat die toen ook terug gefloten zijn.
Rentevoeten op basis van 15 maanden ! Een geafficheerde rentevoet moet per definitie op basis van 12 maanden zijn. ING heeft deze truuk ook ooit gedaan met hun Long term account, ik denk dat die toen ook terug gefloten zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het is heel verwarrend en gemakkelijk om uit te pakken met hoge percentages waarbij achteraf blijkt dat het gebaseerd is op een periode > 1 jaar... Zo kan een bank op 5 jaar gemakkelijk 20% bieden nu en in kleine lettertjes er achter zetten dat het eigenlijk maar ongeveer 4%/jaar is... Dit soort van reclame zou verboden moeten worden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
ik zou zeker geen kasbon van 7,5 jaar nemen voor een fles wijn, ipv een fleswijn te geven zouden ze beter grotere intresten geven.
grtz
grtz
Volledig mee eens, zulke acties ( argenta doet die soms ook ) vind ik totaal ongepast.orioner schreef: ik zou zeker geen kasbon van 7,5 jaar nemen voor een fles wijn, ipv een fleswijn te geven zouden ze beter grotere intresten geven.
grtz
Bij een bank moet je voor het rendement op je geld zijn, niet om je wijnkelder uit te bouwen.
Mijn argenta kantoordirecteur geeft me die wijn trouwens zo daar hij weet dat ik toch nooit in zo'n actie zal stappen maar er wel een trouwe klant ben.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co