Nieuwe Keytrade Booster campagne
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Nieuwe Keytrade Booster campagne
Idd, bvb voor mij was de berekening:Vike schreef:bestsparen schreef:Ik begrijp niet goed dat er sprake is van 70 of 80 euro intresten. Netto 5,10%. Op 10000 euro lijkt mij dat 510, maar delen door 4 omdat het over 3 maanden gaat. Resultaat lijkt mij dan 127,50. Of zie ik iets over het hoofd?
@bestparen
als je je geld bv op rabobank of op een andere bank laat staan krijg je daar ondertussen interest,zodus nu moet je die drie maand daar aftrekken vandaar 70 of 80 euro,
Rabo = 0.018 dus € 44.38 € rente
Keytrade = 0.051 dus € 125.75 rente
Dus brengt de actie mij 81.37 € op.
Of toch net niet want je moet er ook nog 0.15 zegelrecht op betalen ... zo zie je maar, zelfs de staat verdient er wat aan

ik ben al jaren klant (met partner), maar nog nooit booster campagne ingetekend, dus ik kan niet meedoen?phase schreef:jempi25 schreef:@phase
wat niet zal gaan is beide een rekening + dan nog eens een gezamenlijke rekening, de actie is enkel van toepassing voor nieuwe klanten. Ik open gewoon een gezamenlijke rekening met mijn moeder omdat zij geen klant is, en uiteraard om zelf toegang te hebben tot de rekening.
da da mijn scenario met citibank citi cash transfer naar booster en vice versa

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Zou ik een Booster rekening kunnen openen op naam van mijn minderjarige dochter naast een rekening op mijn naam en één op naam van de vrouw?
Email ontvangen van Keytrade:OpelZafira schreef:Zou ik een Booster rekening kunnen openen op naam van mijn minderjarige dochter naast een rekening op mijn naam en één op naam van de vrouw?
Het is perfect mogelijk om voor uw minderjarige dochter een bankrelatie bij Keytrade te openen en te kunnen genieten van de Booster-promotie.
Het volstaat volgend formulier online in te vullen en vervolgens per post aan ons te bezorgen:
http://www.keytradebank.com/nl/openaccount" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien zij nog geen identiteitskaart heeft, volstaat een kopie van het uittreksel uit de geboorteakte of uit het trouwboekje.
Zij krijgt automatisch een zicht-, spaar- en effectenrekening toegekend met de tijdelijke Booster-rekening. Deze rekeningen zullen enkel maar consulteerbaar zijn voor de ouder(s). Is de ouder reeds klant bij ons, dan kunnen deze rekeningen gezien worden vanuit zijn huidige login en Keytrade ID, zoniet krijgt de ouder / volmachthouder een eigen login en Keytrade ID. Pas op de leeftijd van 18 jaar krijgt ze zelf toegang tot de rekeningen met een eigen Keytrade ID.
Vanaf de leeftijd van 12 jaar is het eveneens mogelijk een bankkaart aan te vragen.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Kan ik nadien ook de "minderjarige" rekening leeghalen en afsluiten? Het zou namelijk ons geld zijn gezien het spaargeld van de dochter al elders vaststaat, en ik bijgevolg vrij over mijn eigen geld zou willen beschikken. Ik weet dat sommige rekeningen geblokkeerd worden tot meerderjarigheid om het kind te beschermen maar in dit geval is het ons geld.
Iemand ervaring?
Iemand ervaring?
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Wat zijn wij Belgen toch helden als het op frauderen aankomt...
Dan verschieten ze ervan dan een bank moeilijk begint te doen als een ouder geld van zijn kinders wil afhalen.
Dan verschieten ze ervan dan een bank moeilijk begint te doen als een ouder geld van zijn kinders wil afhalen.

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Dat is gewoon inventief en gebruik makend van bestaande systemen. Goed huisvadersschap!
Van dit soort handigheidjes gaan banken niet falliet, daar zijn andere bedragen mee gemoeid.

Van dit soort handigheidjes gaan banken niet falliet, daar zijn andere bedragen mee gemoeid.
Een rekening afsluiten moet toch mogelijk zijn en trouwens kan jij geen volmacht op die rekening nemen ?OpelZafira schreef:Kan ik nadien ook de "minderjarige" rekening leeghalen en afsluiten? Het zou namelijk ons geld zijn gezien het spaargeld van de dochter al elders vaststaat, en ik bijgevolg vrij over mijn eigen geld zou willen beschikken. Ik weet dat sommige rekeningen geblokkeerd worden tot meerderjarigheid om het kind te beschermen maar in dit geval is het ons geld.
Iemand ervaring?
Vraag het gewoon via mail aan Keytrade, de mailservice is super bij Keytrade !
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Het is ook een gegeven dat bestaande klanten altijd in de kou staan (Dat wil ik best erkennen). De bank- en telecomwereld zijn de twee beste voorbeelden hiervan.OpelZafira schreef:Dat is gewoon inventief en gebruik makend van bestaande systemen. Goed huisvadersschap!![]()
Ik heb er eens een hobby willen van maken om telenet en belgacom jaarlijks te switchen, maar de administratieve problemen die je dan elke keer op uw nek haalt, werken ontmoedigend.
Toch blijf ik erbij dat, eens er geld staat op kinderen hun naam, dit niet meer mag afgehaald worden, hoogstens worden overgedragen naar een rekening bij een andere bank, eveneens op naam van het kind.
Er zijn ouders genoeg die geld afhalen van de kinders, waarvan de grootouders een aardig bedragje op gestort hebben.
Misbruiken alom en logisch dat er banken zijn die het niet meer toelaten.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Ik kan je redenering goed volgen maar als ik door een handigheidje wat geld extra kan verdienen, laat ik het niet na. Qua loon is van mij alles gekend bij de fiscus - ik kan niets aangeven en verdien teveel om van iets te kunnen genieten.
Ik behoor tot de groep tweeverdieners die altijd opdraaien voor vanalles en nog wat. Dit is de enige manier om iets extra's (eigenlijk ook peanuts) te vangen.
Ik behoor tot de groep tweeverdieners die altijd opdraaien voor vanalles en nog wat. Dit is de enige manier om iets extra's (eigenlijk ook peanuts) te vangen.
- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Wow, reeds antwoord van kieytrade:
"Geachte heer,
U kan deze beheren alsof het u eigen rekening zou zijn.
Bij het invullen van het onlineformulier kan u vervolgens zichzelf opgeven als gevolmachtigde. Dit zal sowieso moeten aangezien het de opening van een bankrelatie voor een minderjarige betreft.
Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ze ons te stellen op het adres info@keytradebank.com."
"Geachte heer,
U kan deze beheren alsof het u eigen rekening zou zijn.
Bij het invullen van het onlineformulier kan u vervolgens zichzelf opgeven als gevolmachtigde. Dit zal sowieso moeten aangezien het de opening van een bankrelatie voor een minderjarige betreft.
Indien u verdere vragen heeft, aarzel dan niet om ze ons te stellen op het adres info@keytradebank.com."
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Dat versta ik ook.Ik behoor tot de groep tweeverdieners die altijd opdraaien voor vanalles en nog wat. Dit is de enige manier om iets extra's (eigenlijk ook peanuts) te vangen.
Wij zijn het eveneens gewoon om altijd uit de boot te vallen. Maar daar kan je zo diep op ingaan, dat het uiteindelijk niks meer met dit topic te maken heeft.
Allé, je kan bij Keytrade op naam van uwe bengel storten en terug afhalen. Succes.

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Wie het kleine niet ....

was dit geen niet gegarandeerde rekening? dus 10.000EUR kwijt indien failliet?!
rekening is WEL gegarandeerd
lees het hier https://www.spaargids.be/sparen/nieuwe- ... maand.html" onclick="window.open(this.href);return false;
uit ons nieuwsartikelDe booster spaarrekening valt onder de Belgische depositogarantie.
lees het hier https://www.spaargids.be/sparen/nieuwe- ... maand.html" onclick="window.open(this.href);return false;