Nieuwe laptop: kan niet kiezen
Re: Nieuwe laptop: kan niet kiezen
Hier idem. Is wel ´n probleem dat pas later (na >2jaar) opgedoken is, anders was ik wel gaan klagen. De oplossing bestaat eruit op ´probleem oplossen te klikken´. Dan doet ´ie ´n zelfanalyse, moet je opnieuw opstarten, en werkt het weer. Is intussen op ´n jaar tijd misschien ´n keer of 5 gebeurd. (Laptop wordt niet meer zo vaak gebruikt wegens al ´n recentere in huis).
Ik heb die Thinkpad ook een week gehad maar teruggestuurd vanwege de extreme gevoeligheid voor vingers. Dat ding was altijd smerig of je moest telkens voor gebruik netjes je handen met zeep gaan wassen. Ander nadeel was dat ze er maar 1 jaar garantie op gaven maar verder toptoestel.
Intussen omgeruild voor een Ideapad waar ik ook zeer tevreden over ben.(derde Ideapad in huis)
Ik hoor heel veel negatiefs over de klantenservice van Lenovo maar heb er alleen maar heel goede ervaringen mee. Directe respons op vragen en ze nemen direct actie.
Ik heb nu wel €25 bijbetaald zodat ik 3 jaar garantie heb.
Plekken door vingers was ook hier het geval, al is dat na verloop van tijd wel veel minder geworden. Ik maak de laptop (incl. scherm) ook af en toe schoon met een microvezeldoekje gedrenkt in een mengsel van de helft water, de helft azijn.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Ik kreeg maar 1 jaar garantie via Lenovo jij waarschijnlijk twee via aankoop in de winkel ?
Je krijgt altijd 2 jaar wettelijke garantie, ook als je op de site van Lenovo koopt. Die 1 jaar gaat over de fabrieksgarantie.
https://www.test-aankoop.be/familie-pri ... e-garantie
https://www.test-aankoop.be/familie-pri ... e-garantie
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)