Nieuwe nederlandse internetbank: Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Nieuwe nederlandse internetbank: Moneyou
Je bent wat laat. Zie:
https://www.spaargids.be/sparen/moneyou ... markt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en
vraag-het-aan-moneyou-f54.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/moneyou ... markt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en
vraag-het-aan-moneyou-f54.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- hendrik.gelap
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb mij tot mijn spijt ook ingechreven bij Moneyoubank ,maar reeds 10 dagen zijn voorbij en nog steeds melden ze mij dat ze mij dat niet alles in orde is . Nochtans hebben ze mij bevestigd dat ze mijn copy van passen hebben ontvangen . Ik begin dit zaakje niet te betrouwen. Ik heb voorlopig 10 € gestort als probatie,dus kan ik maar 10 € kwijt zijn . Telefonisch zijn ze niet bereikbaar , altijd een bezettoon. Weer een bank met grote intresten ,maar MET EEN REUKJE AAN
???
U bent gewaarschuwd . Nu nog trachten mijn 10 € terug te krijgen .

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Hendrik, kan je wat meer info geven?
Heb je een gezamelijke rekening geopend? Heb je je eerste overschrijving van je opgegeven tegenrekening gedaan?
Misschien kan je je vraag hier op het forum nog eens stellen aan de woordvoerder van MoneYou: vraag-het-aan-moneyou-f54.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Neem zeker ook de reeds bestaande topics eens door.
Heb je een gezamelijke rekening geopend? Heb je je eerste overschrijving van je opgegeven tegenrekening gedaan?
Misschien kan je je vraag hier op het forum nog eens stellen aan de woordvoerder van MoneYou: vraag-het-aan-moneyou-f54.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Blijkbaar allemaal ni zo goed bij da bankske. Waren al wat problemen ook met verkeerde namen en adressen op uittreksels ofzo ... Nou moe...moneyou ,,, als da maar goed komt... Zou da bankske zo toch maar ni vertrouwen.
Sorry hoor Ludo maar jouw reactie vind ik wat overdreven hier ging alles heel vlot in ieder geval.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het ging inderdaad vlot bij de eersten. Intussen hebben die toch ook al gemerkt dat er nog 'n pak problemen zijn.
Ik noem het 'n serieuze valse start.
Voor mij hangt hun systeem maar met haken en ogen aan elkaar. Jammer.
Ik noem het 'n serieuze valse start.

Voor mij hangt hun systeem maar met haken en ogen aan elkaar. Jammer.
10dagen geleden?? Ze zijn nog maar 8 dagen actiefhendrik.gelap schreef:Ik heb mij tot mijn spijt ook ingechreven bij Moneyoubank ,maar reeds 10 dagen zijn voorbij en nog steeds melden ze mij dat ze mij dat niet alles in orde is . Nochtans hebben ze mij bevestigd dat ze mijn copy van passen hebben ontvangen . Ik begin dit zaakje niet te betrouwen. Ik heb voorlopig 10 € gestort als probatie,dus kan ik maar 10 € kwijt zijn . Telefonisch zijn ze niet bereikbaar , altijd een bezettoon. Weer een bank met grote intresten ,maar MET EEN REUKJE AAN???

Sowieso kan je je geld niet kwijt zijn want een bank moet ook volgens de regels werken
- hendrik.gelap
- Newbie
- Contacteer:
Antwoord:Vaganzza schreef:Hendrik, kan je wat meer info geven?
Heb per e-mail bevestiging gekregen dat alles perfect ingevuld was en de copys vande passen zijn aangekomen ;Raar dat er altijd een bezettoon is bij het bellen .Kan mijn geld niet terugopvragen daar ik wel een nummer heb maar nog niet aan mijn rekening geraakt ,het is gelukkig maar 10 € .
RAARvan die telefoon ? Bij RABObank was er een perfecte comminicatie en direct bereikbaar .
- hendrik.gelap
- Newbie
- Contacteer:
gideon schreef:Sorry hoor Ludo maar jouw reactie vind ik wat overdreven hier ging alles heel vlot in ieder geval.
antwoord :
Heb je al geprobeerd Uw geld terug te vragen naar uw opgegeven lopende rek.

Aangezien ze telefonisch moeilijk te bereiken zijn heb ik daarbij mijn vragen ...

- hendrik.gelap
- Newbie
- Contacteer:
Ik heb al een ganse week geprobeerd mijn geld ( 10 €) terug te storten naar mijn lopende rekening maar zonder resultaat , aangezien ik mijn rekening niet kan aktiveren . Ik blijf op mijn statuspagina staan waar ze nog steeds vragen achter een copy van onze passen.
Deze werden reeds 3x doorgemaild en heb daarvan een bevestiging gekregen . Telefonisch krijg ik altijd hetzefde te horen , " WE ZULLEN ER IETS AAN DOEN " . Gelukkig heb ik ,maar 10 € gestort om te proberen !!!! Wat zou er gebeurd zijn moest ik 10.000 € gestort hebben
?? Dat is nu al bezig van 6 September . Daar moet er toch iets mis zijn met MONEYOU .
Deze werden reeds 3x doorgemaild en heb daarvan een bevestiging gekregen . Telefonisch krijg ik altijd hetzefde te horen , " WE ZULLEN ER IETS AAN DOEN " . Gelukkig heb ik ,maar 10 € gestort om te proberen !!!! Wat zou er gebeurd zijn moest ik 10.000 € gestort hebben

Post je vraag anders eens in het "Vraag het aan MoneYou" forum?
Of stuur je probleem eens in een PM aan die moderator.
Lijkt me inderdaad iets bizars.
Of stuur je probleem eens in een PM aan die moderator.
Lijkt me inderdaad iets bizars.
- hendrik.gelap
- Newbie
- Contacteer:
Is nu eindelijk in orde gekomen na 14dagen . Reden was : mijn voornaam werd verwisseld met mijn familienaam .
VEEEEL te lang geduurd naar mijn mening . Mischien zitten er teveel mensen zonder ervaring .
Ik heb mijn 10 € van eerste storting terug gevraagd . Zal nu zien of het word terug gestort ?
Ik hou jullie op de hoogte .
VEEEEL te lang geduurd naar mijn mening . Mischien zitten er teveel mensen zonder ervaring .
Ik heb mijn 10 € van eerste storting terug gevraagd . Zal nu zien of het word terug gestort ?
Ik hou jullie op de hoogte .
Ik heb mij gisteren (20 september) ingeschreven bij MoneYou en er meteen €1 gestort
Vandaag staat die Euro inderdaad al op mijn zichtrekening bij MoneYou, maar verder kan ik nog geen actie ondernemen.
Ze zeggen dat je 2 dagen geduld moet hebben, dus verwacht ik na het weekend dat het in orde zal zijn (maandag of dinsdag).
We zullen zien

Vandaag staat die Euro inderdaad al op mijn zichtrekening bij MoneYou, maar verder kan ik nog geen actie ondernemen.
Ze zeggen dat je 2 dagen geduld moet hebben, dus verwacht ik na het weekend dat het in orde zal zijn (maandag of dinsdag).
We zullen zien

Vandaag (24 september) is mijn rekening bij MoneYou sinds deze middag volledig actief en kon ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen. Dat ging dus vlot aangezien er toch een weekend tussen zat.Tot hier dus zeker geen klagen over MoneYou 
Ik heb nu net mijn Euro terug naar mijn vaste tegenrekening terug gestort en ben benieuwd wanneer hij zal "arriveren"

Ik heb nu net mijn Euro terug naar mijn vaste tegenrekening terug gestort en ben benieuwd wanneer hij zal "arriveren"

Vandaag (25 september) na de middag is mijn Euro terug aangekomen op mijn tegenrekening (BNP-Paribas Fortis).
Sneller kan bijna niet, denk ik
dus voor mij krijgt MoneYou qua transactie snelheid al een pluim 
Sneller kan bijna niet, denk ik