Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nieuwe obligatie kinepolis 5 jaar
Deze ochtend ook ingeschreven op de obligatie via KBC (BE0390267368).
Ik las nadien in het overzicht onder productkenmerken; achtergesteld: neen.
Is dit correct of foutief? Ik dacht dat ze wel achtergesteld waren omdat (bron: KBC)
Ik denk achtergesteld t.o.v. met zekerheden gedekte schuldverplichtingen van de Emittent en niet-achtergesteld t.o.v. met niet door zekerheden gewaarborgde verbintenissen van de Emittent.
Is dit correct of foutief? Ik dacht dat ze wel achtergesteld waren omdat (bron: KBC)
Evenwel staat vermeld onder Statuut van de Obligaties (bron: KBC)De Obligaties zijn structureel achtergesteld aan de huidige en toekomstige door zekerheden gedekte schuldverplichtingen van de Emittent en aan de huidige en toekomstige door zekerheden gedekte en niet door zekerheden gedekte schuldverplichtingen van de dochtervennootschappen van de Emittent en genieten niet van een zekerheid of garantie, wat een impact kan hebben op de mogelijkheid van de Obligatiehouders om volledige of gedeeltelijke terugbetaling te krijgen met betrekking tot de Obligaties en om interestbetalingen onder de Obligaties te ontvangen in insolventiesituaties of gelijkaardige procedures.
Spreekt dit elkaar tegen of niet, zijn ze nu wel of niet achtergesteld?De Obligaties vormen rechtstreekse, onvoorwaardelijke, niet-achtergestelde en (onverminderd de negatieve zekerheid in de voorwaarden van de Obligaties (de “Voorwaarden”)) niet door zekerheden gewaarborgde verbintenissen van de Emittent en zullen te allen tijde pari passu rangschikken, zonder enige voorrang onderling en gelijk met alle andere bestaande en toekomstige niet door zekerheden gewaarborgde en niet-achtergestelde verbintenissen van de Emittent, met uitzondering van die verbintenissen die bevoorrecht kunnen zijn door wettelijke bepalingen die zowel dwingend als algemeen geldend zijn.
Ik denk achtergesteld t.o.v. met zekerheden gedekte schuldverplichtingen van de Emittent en niet-achtergesteld t.o.v. met niet door zekerheden gewaarborgde verbintenissen van de Emittent.
Je was er bij in 2021? Dan liever het warme pluche van een Kinepolis zaal dan staan baggeren in de modder zonder een race te zien en blij zijn dat je auto 4x4 heeft om van die freaking parking te geraken. En veel geld kwijt en gezeur en gemopper op de achterbank met nog een lange rit,voor de boeg.
Ik denk als aandeelhouder dat Kinepolis meer moet inzetten op dgl zaken, ook concerten, ik kijk al uit naar The Cure, naast events tijdens de dal/kantooruren. In Antwerpen doen ze dat erg goed, Gent weet ik niet.
Neen, al meer dan 15 jaar niet meer geweest. Maar ik heb in andere jaren ook in de gietende regen (en in de brandende zon) gestaan hoor. Goeie kledij, vroeg genoeg aanwezig (in feite zijn de vrije oefeningen nog interessanter dan de race zelf), en natuurlijk VIP tickets met toegang tot de paddock -- een leverancier stond erop :-)
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
ze zijn achtergesteld jaSMHenryT schreef: ↑Gisteren 10:40 Deze ochtend ook ingeschreven op de obligatie via KBC (BE0390267368).
Evenwel staat vermeld onder Statuut van de Obligaties (bron: KBC)De Obligaties zijn structureel achtergesteld aan de huidige en toekomstige door zekerheden gedekte schuldverplichtingen van de Emittent en aan de huidige en toekomstige door zekerheden gedekte en niet door zekerheden gedekte schuldverplichtingen van de dochtervennootschappen van de Emittent en genieten niet van een zekerheid of garantie, wat een impact kan hebben op de mogelijkheid van de Obligatiehouders om volledige of gedeeltelijke terugbetaling te krijgen met betrekking tot de Obligaties en om interestbetalingen onder de Obligaties te ontvangen in insolventiesituaties of gelijkaardige procedures.
Spreekt dit elkaar tegen of niet, zijn ze nu wel of niet achtergesteld?De Obligaties vormen rechtstreekse, onvoorwaardelijke, niet-achtergestelde en (onverminderd de negatieve zekerheid in de voorwaarden van de Obligaties (de “Voorwaarden”)) niet door zekerheden gewaarborgde verbintenissen van de Emittent en zullen te allen tijde pari passu rangschikken, zonder enige voorrang onderling en gelijk met alle andere bestaande en toekomstige niet door zekerheden gewaarborgde en niet-achtergestelde verbintenissen van de Emittent, met uitzondering van die verbintenissen die bevoorrecht kunnen zijn door wettelijke bepalingen die zowel dwingend als algemeen geldend zijn.
Dat maakt het er niet beter op. Dan blijf ik er zeker vanaf.boskoo7 schreef: ↑Gisteren 15:18ze zijn achtergesteld jaSMHenryT schreef: ↑Gisteren 10:40 Deze ochtend ook ingeschreven op de obligatie via KBC (BE0390267368).
Evenwel staat vermeld onder Statuut van de Obligaties (bron: KBC)
Spreekt dit elkaar tegen of niet, zijn ze nu wel of niet achtergesteld?
Slim van KBC, ze willen ze geen geld meer lenen omdat het niet zo goed gaat, maar ze willen wel graag dat er geld is om de lopende leningen af te betalen bij KBC als het mis gaat.
Laps... te laat