Nieuwe poll : wie staat nog achter Trump
Nieuwe poll : wie staat nog achter Trump
Voila mannen, een nieuwe poll met duidelijkere vragen.
Er gaat altijd wel iemand zijn die er nog wat anders aan willen toevoegen maar dan had je ook zelf een poll kunnen starten.
Als je heel snel bent kan ik wel nog iets toevoegen. Daarna niet meer omdat alle stemmen dan vervallen en het boeltje opnieuw start.
Succes and have fun !
Make Spaargids FUN again (als het dat ooit is geweest).
Noot voor de mod : Waarom deze poll ? De vorige poll was een beetje onduidelijk inzake de vragen en toonde niet hoeveel leden er wel of niet achter Trump staan. Er is een vraag naar een duidelijkere peiling in de Kroeg geweest.
Er gaat altijd wel iemand zijn die er nog wat anders aan willen toevoegen maar dan had je ook zelf een poll kunnen starten.
Als je heel snel bent kan ik wel nog iets toevoegen. Daarna niet meer omdat alle stemmen dan vervallen en het boeltje opnieuw start.
Succes and have fun !
Make Spaargids FUN again (als het dat ooit is geweest).

Noot voor de mod : Waarom deze poll ? De vorige poll was een beetje onduidelijk inzake de vragen en toonde niet hoeveel leden er wel of niet achter Trump staan. Er is een vraag naar een duidelijkere peiling in de Kroeg geweest.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Re: Nieuwe poll : wie staat nog achter Trump
Weinig animo blijkbaar of zou Trump aan hun centen zitten.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik ben een voorstander van Trump omdat hij met zijn politiek de US op alle gebieden zwakker maakt, en de rest van de wereld dus sterker.
- economie van de US: chaos en onzekerheid bij de Amerikaanse bedrijven. Ze weten dus niet wat ze moeten doen om goed te doen, en doen dus vooral niets. Het allerslechtste voor een bedrijf
- parlement: buiten spel gezet door Trump. Trump kan dus ongestoord (*) zijn gang gaan
- het gerecht: buiten spel gezet door Trump. Trump kan dus ongestoord zijn gang gaan
- republikeinse partij: doodsbang van Trump. Trump kan dus ongestoord zijn gang aan
- buitenlanders: omdat elke buitenlander, ook toeristen, zomaar aan de grens opgepakt en opgesloten kunnen worden: minder bezoekers in de VS ==> ze gaan dus elders
- meer en meer wereldwijde boycot van Amerikaanse producten ==> ze kopen dus alternatieven
De Amerikaanse bevolking is het eerste slachtoffer. Maar ze hebben gekozen voor een president die constant leugens vertelt (die overduidelijk zijn maar die ze negeren) en die op voorhand heeft gezegd wat hij zou doen.
(*) Trump zelf is gestoord
. Hij is dus ongestoord gestoord 
Ik stond niet achter Trump maar nu wel
- economie van de US: chaos en onzekerheid bij de Amerikaanse bedrijven. Ze weten dus niet wat ze moeten doen om goed te doen, en doen dus vooral niets. Het allerslechtste voor een bedrijf
- parlement: buiten spel gezet door Trump. Trump kan dus ongestoord (*) zijn gang gaan
- het gerecht: buiten spel gezet door Trump. Trump kan dus ongestoord zijn gang gaan
- republikeinse partij: doodsbang van Trump. Trump kan dus ongestoord zijn gang aan
- buitenlanders: omdat elke buitenlander, ook toeristen, zomaar aan de grens opgepakt en opgesloten kunnen worden: minder bezoekers in de VS ==> ze gaan dus elders
- meer en meer wereldwijde boycot van Amerikaanse producten ==> ze kopen dus alternatieven
De Amerikaanse bevolking is het eerste slachtoffer. Maar ze hebben gekozen voor een president die constant leugens vertelt (die overduidelijk zijn maar die ze negeren) en die op voorhand heeft gezegd wat hij zou doen.
(*) Trump zelf is gestoord

Ik stond niet achter Trump maar nu wel

Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
By the way en voor wie het weten wil ,:
Ik stem zelf maar 1 keer !

Ik stem zelf maar 1 keer !

Ik neem aan dat een groot deel van de inwoners van de VS nog steeds achter Trump staan. Uiteindelijk doet hij min of meer wat hij tijdens de verkiezingscampagne had aangekondigd. Vanuit het perspectief van de amerikanen is hij er in geslaagd om de Europese leiders zover te krijgen dat ze (eindelijk) gaan investeren in defensie, en ik vermoed dat de nogal sterk gemediatiseerde deportatie van die venezolaanse bendeleden ook niet direct in slechte aarde zal vallen bij de doorsnee burger.
Wat is in vredesnaam de zin van dit soort polls? Verveling?
Net als de zin van jouw reactie : nobody knows.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ze kunnen hun liefde voor Trump gewoon niet genoeg uiten, Trump hier, Trump daar; is precies dat ze nog maar één ding kennen; triestig maar ja, trouwens als je twintig accounts moet maken op een forum om tegen je eigen te praten, should I say more ...

Make Spaargids " Great Again ! "
De forse invoerheffingen die Donald Trump vorige week heeft afgekondigd, hebben ook een aangenaam effect voor onze portemonnee. Morgen daalt de maximumprijs voor benzine 95 (E10) naar 1,616 euro per liter. Dat is de laagste prijs sinds september vorig jaar. (Hln)
Triestig, maar ja..
Ja man... get over it.
“Het leven is wat er gebeurt terwijl je andere plannen maakt.” – John Lennon
“Het leven is kort, de kunst is lang, de gelegenheid vluchtig, de ervaring bedrieglijk, het oordeel moeilijk.” – Hippocrates
“Geluk is niet iets kant-en-klaars. Het komt voort uit je eigen daden.” – Dalai Lama
Ik ken hier maar ene die Trump als avatar heeft.voorheenCP1234 schreef: ↑8 april 2025, 19:15
Ze kunnen hun liefde voor Trump gewoon niet genoeg uiten, Trump hier, Trump daar; is precies dat ze nog maar één ding kennen; triestig maar ja,
Triestig, maar ja..
Nicks van Carpe, CharlesvDW, VincentVega, finny en nog wat anderen ?voorheenCP1234 schreef: ↑8 april 2025, 19:15 trouwens als je twintig accounts moet maken op een forum om tegen je eigen te praten, should I say more ...![]()
![]()
Ja man... get over it.
“Het leven is te belangrijk om serieus te nemen.” – Oscar Wilde
“Het leven is wat er gebeurt terwijl je andere plannen maakt.” – John Lennon
“Het leven is kort, de kunst is lang, de gelegenheid vluchtig, de ervaring bedrieglijk, het oordeel moeilijk.” – Hippocrates
“Geluk is niet iets kant-en-klaars. Het komt voort uit je eigen daden.” – Dalai Lama
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De poll op zich speelt niet veel rol. Maar we hebben dan een extra topic* waar we weer wat kunnen redetwisten over elke dagelijkse copy/paste die Weverke hier plaatst over het dagelijkse MSM-artikel over de dagelijkse scheet van Donald Trump. En dat voor nog 4 lange jaren.

Indien iedereen eerlijk zou antwoorden en de posters met meerdere nicks zich zouden beperken tot één stem kun je er wel uit afleiden hoeveel procent van de kroegtijgers op Spaargids zich beperken tot de gesubsidieerde media.
Eigenlijk zijn er maar twee stemmen mogelijk, optie 1 en 3. Trump kan vele gebreken hebben maar niet die van de onduidelijkheid, alles was aangekondigd. En ofwel was je ervoor ofwel tegen.
Al de andere stemmers hebben niet goed opgelet.
* voor het geval dat hij weer helemaal over the top gaat en een topic gesloten krijgt

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Een ander topic , een andere vraag, de zaak van een andere kant bekeken..CarpeNoctem schreef: ↑8 april 2025, 22:05 De poll op zich speelt niet veel rol. Maar we hebben dan een extra topic* waar we weer wat kunnen redetwisten over elke dagelijkse copy/paste die Weverke hier plaatst over het dagelijkse MSM-artikel over de dagelijkse scheet van Donald Trump.
Finny en CP zijn voor de verschraling van het debat.

Iedereen die goed opgelet heeft, weet dat jij meer gelooft in wat Twitteraar X of Y vertelt.
Maar waaruit zou je dan afleiden dat die het bij een rechter eind hebben dan eender welk MSM product. Omdat ze vertellen wat je wil lezen ?
Opinions are like assholes, remember ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het is duidelijk dat je het concept niet snapt. Het is niet Twitteraar X of Y die de waarheid in pacht heeft. Maar als Twitteraar X of Y daar fake news verspreidt staan er honderden miljoenen anderen klaar om deze te logenstraffen. Bij de MSM is het wachten op Godot. Of drie weken later in een rechtzetting op bladzijde elfendertig. Daarin schuilt de sterkte van Twitter.
Waarom denk je dat je geliefde MVR er 24/7 zit te schelden en mensen te blokkeren?

Ik zou zeggen: probeer het eens, en kies wat interessante mensen met een verschillende achtergrond uit. Het ergste dat er kan gebeuren is dat de schellen van je ogen vallen over nogal wat zaken. No real harm done.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 9 april 2025, 10:16, 2 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ik kies voor de luie weg en wacht wel tot ik een samenvatting lees van jou.
Er is op dit moment geen onderwerp waar ik veel wil over lezen of waarover ik een mening nodig heb van eender wie om de mijne te vormen.
De MSM voldoen nog altijd voor mij
Als je dat met een korrel zout neemt, is dat wel te verteren.
Alleszins al dank aan iedereen die in de poll gestemd heeft. Dit geeft een ander beeld dan we hadden 'gevreesd'. Dat de meerderheid van SG blind achter Trump zou staan (voor zover dat belang heeft) wordt hiermee mogelijk ontkracht.
Er is op dit moment geen onderwerp waar ik veel wil over lezen of waarover ik een mening nodig heb van eender wie om de mijne te vormen.
De MSM voldoen nog altijd voor mij

Als je dat met een korrel zout neemt, is dat wel te verteren.
Alleszins al dank aan iedereen die in de poll gestemd heeft. Dit geeft een ander beeld dan we hadden 'gevreesd'. Dat de meerderheid van SG blind achter Trump zou staan (voor zover dat belang heeft) wordt hiermee mogelijk ontkracht.
- PaperbackWriter
- Full Member
- Contacteer:
Omdat de optie "hoort thuis in de psychiatrie" er niet bij staat koos ik voor optie "gevangenis". Hoewel ik dit overdreven vind. Ofwel moeten we dat met veel andere staatsleiders ook doen.