nieuwe site online bankieren ING
nieuwe site online bankieren ING
Bij ING kost geld voor instant overschrijvingen?
ING heeft een nieuwe site voor online Bankieren, het lijkt me slechter dan de vorige.
Ik heb een overschrijving zoals altijd gedaan maar daarna heb ik gezien dat een instant overschrijving was. Ook voor het eerste keer in mijn leven.Nergens stond dat de klant kon kiezen of niet voor een instant overschrijving.
Ik ben van mening dat ING me een instant overschrijving opgedrongen heeft daardoor wil ik niet betalen voor de mogelijke onkosten. graag bijkomende info van kenners.
In het recente verleden als ik wilde inloggen heeft ING me lastig gevallen met publiciteit voor Business Bank, ik moest 3 keer proberen voor voordat ik kon inloggen.
Ook als ik wil een klacht indienen moet ik eerst slechte foto's van 'zebrapaden, bruggen...' intikken om te bewijzen dat ik geen robot ben.
Ik ben van mening dat ING weinig respect voor de klant toont.
ING heeft een nieuwe site voor online Bankieren, het lijkt me slechter dan de vorige.
Ik heb een overschrijving zoals altijd gedaan maar daarna heb ik gezien dat een instant overschrijving was. Ook voor het eerste keer in mijn leven.Nergens stond dat de klant kon kiezen of niet voor een instant overschrijving.
Ik ben van mening dat ING me een instant overschrijving opgedrongen heeft daardoor wil ik niet betalen voor de mogelijke onkosten. graag bijkomende info van kenners.
In het recente verleden als ik wilde inloggen heeft ING me lastig gevallen met publiciteit voor Business Bank, ik moest 3 keer proberen voor voordat ik kon inloggen.
Ook als ik wil een klacht indienen moet ik eerst slechte foto's van 'zebrapaden, bruggen...' intikken om te bewijzen dat ik geen robot ben.
Re: nieuwe site online bankieren ING
Business rekening... Staat toch in de tarieven dat een instant overschrijving dan betalend is ?
Was het standaard aangevinkt ?
Voor particulieren is het altijd gratis. Instant overschrijving via Business bank kost 5 euro.
Een overschrijving binnen dezelfde bank is altijd instant en gratis. ING heeft nog wat andere nummers dan de klassieke 300 lijn. Ze hebben ook die 600 reeks nog van Record Bank.
Was het standaard aangevinkt ?
Voor particulieren is het altijd gratis. Instant overschrijving via Business bank kost 5 euro.
Een overschrijving binnen dezelfde bank is altijd instant en gratis. ING heeft nog wat andere nummers dan de klassieke 300 lijn. Ze hebben ook die 600 reeks nog van Record Bank.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb juist ingelogd via pc, maar ik zie niks van fotos van zebrapaden en bruggen enz. enz. in de nieuwe versiejanu schreef: ↑24 mei 2020, 20:58 Bij ING kost geld voor instant overschrijvingen?
Misschien met de smartphone of itsme het anders is..
Je kan altijd terug naar je vorige online versie. .
Links bovenaan op " bankieren " klikken
ik heb geen business bank, ik heb geschreven dat ING me zeer moeilijk gemaakt heeft als ik probeerde in te loggen door mijn scherm volledig te bedekken. Ik moest 3 keer beginnen voordat ik kon inloggen.
'de zebrapaden en bruggen' verschijnen als de klant een klacht wil sturen.
het was een overschrijving naar BNP paribas, het verscheen geen 'standaard' mogelijkheid. Bedankt voor antwoord ,als gratis is is goed.Maar is het eerste keer dat ik het meemaakt.
het was een overschrijving naar BNP paribas, het verscheen geen 'standaard' mogelijkheid. Bedankt voor antwoord ,als gratis is is goed.Maar is het eerste keer dat ik het meemaakt.
Ik heb een gewone klassieke groene rekening, dus ook geen buisiness bank.janu schreef: ↑24 mei 2020, 23:53 ik heb geen business bank, ik heb geschreven dat ING me zeer moeilijk gemaakt heeft als ik probeerde in te loggen door mijn scherm volledig te bedekken. Ik moest 3 keer beginnen voordat ik kon inloggen.
Inloggen was de eerste keer gelukt.
ING is niet gratis hoor, kost je 44 euro/jaar.
En bij indienen van een klacht kan het inderdaad zijn dat je zoiets als bruggen enz. krijgt,, maar heb geen klagen over ING..
De groene rekening is niet gratis. De oranje rekening wel.
Instant betalingen vanop de oranje rekening zijn gratis.
Een overschrijving vanop een oranje rekening naar een deelnemende bank is altijd instant en gratis.
Veel voordelen zijn er niet aan de groene rekening. De enige die ik kan bedenken is dat je je rekeningnummer behoudt.
Het nieuwe webbankieren is overigens nog niet voor iedereen beschikbaar. Men voert het gefaseerd in.
Ik zou er bericht van krijgen maar dat is nog niet gebeurd.
Dit onderwerp zou in een ander topic beter passen .... Niet in de kroeg.
Instant betalingen vanop de oranje rekening zijn gratis.
Een overschrijving vanop een oranje rekening naar een deelnemende bank is altijd instant en gratis.
Veel voordelen zijn er niet aan de groene rekening. De enige die ik kan bedenken is dat je je rekeningnummer behoudt.
Het nieuwe webbankieren is overigens nog niet voor iedereen beschikbaar. Men voert het gefaseerd in.
Ik zou er bericht van krijgen maar dat is nog niet gebeurd.
Dit onderwerp zou in een ander topic beter passen .... Niet in de kroeg.
bedankt voor antwoorden en info,ik zie dat veel verwarring bestaat over rekeningen van ING,
Ik ben sinds ongeveer 5 jaar klant en heb een ING groen Boekje en ING tempo sparen en ze zijn gratis.
Ik was gewoon verrast met instant overschrijving(eerste keer) en was bezorgd dat kosten zou hebben
Ik ben sinds ongeveer 5 jaar klant en heb een ING groen Boekje en ING tempo sparen en ze zijn gratis.
Ik was gewoon verrast met instant overschrijving(eerste keer) en was bezorgd dat kosten zou hebben
De Lion account rekening is ook gratisjanu schreef: ↑25 mei 2020, 10:30 bedankt voor antwoorden en info,ik zie dat veel verwarring bestaat over rekeningen van ING,