Nieuwe tarieven op zichtrekeningen bij Dexia
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Nieuwe tarieven op zichtrekeningen bij Dexia
Een verhoging van 0,16 euro, en daar zo'n probleem over maken. 
Iedereen weet dat Dexia, Fortis, KBC, ING, Axa,... geen volledige "gratis"-banken zijn. Dus snap ik het probleem niet. Als je werkelijk niets wilt betalen ga dan naar een volledige gratis bank, maar er zijn immers mensen die wel tevreden zijn met hun service en niet inzitten om jaarlijks een kleine 28 euro te betalen.

Iedereen weet dat Dexia, Fortis, KBC, ING, Axa,... geen volledige "gratis"-banken zijn. Dus snap ik het probleem niet. Als je werkelijk niets wilt betalen ga dan naar een volledige gratis bank, maar er zijn immers mensen die wel tevreden zijn met hun service en niet inzitten om jaarlijks een kleine 28 euro te betalen.
Een kameraad van mij die bij Dexia werkt heeft me eens verteld dat dit magische bedrag bij hun op €125 000 lagVaganzza schreef: Ik heb ook al gehoord dat wanneer je een bepaalde portefeuille (weet het bedrag niet) hebt bij Dexia, alles gratis is qua zichtrekening en kaarten. Dit omdat je dan als goede klant beloond wordt.

Bedankt voor de info. Nog een beetje doorsparen dusRaVen schreef:Een kameraad van mij die bij Dexia werkt heeft me eens verteld dat dit magische bedrag bij hun op €125 000 lagVaganzza schreef: Ik heb ook al gehoord dat wanneer je een bepaalde portefeuille (weet het bedrag niet) hebt bij Dexia, alles gratis is qua zichtrekening en kaarten. Dit omdat je dan als goede klant beloond wordt.![]()

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Hallo
Een personeelslid van Dexia heeft mij net aan de telefoon gezegd dat men 20 % korting krijgt op de kosten van een zichtrekening indien minstens 20.000 euro op de zichtrekening staat.
Een personeelslid van Dexia heeft mij net aan de telefoon gezegd dat men 20 % korting krijgt op de kosten van een zichtrekening indien minstens 20.000 euro op de zichtrekening staat.
Sorry, 20.000 euro op de spaarrekening. 

Wat een gulle bank zeg. Er zijn zelfs banken waar men totaal niets hoeft te betalen.rfc724a schreef: Hallo
De Dexia kan moeilijk gratis een zichtrekening geven, en Jean-Luc zijn 'onkostenvergoeding' van 800 000,00 euro per jaar betalen.
Laat ons eerlijk zijn. Hoeveel mensen die klant zijn bij de grootbanken hebben door dat ze 50 of 60 euro per jaar dienen te betalen voor hun zichtrekening? Het staat wel op de uittreksels! En als ze het weten, dan denken ze: och, laat ons daar maar blijven, want die hele administratie om dat over te zetten naar een gratis rekening is teveel geregel. Of denken: zou die gratis bank wel goed zijn, betrouwbaar? Terwijl het allemaal veel gemakkelijker gaat dan men zou denken.
Typische grootbankmentaliteit: we geven enkel grote vissen gratis rekeningen en kaarten want aan kleinere verdienen we anders niet genoeg.RaVen schreef:Een kameraad van mij die bij Dexia werkt heeft me eens verteld dat dit magische bedrag bij hun op €125 000 lagVaganzza schreef: Ik heb ook al gehoord dat wanneer je een bepaalde portefeuille (weet het bedrag niet) hebt bij Dexia, alles gratis is qua zichtrekening en kaarten. Dit omdat je dan als goede klant beloond wordt.![]()