Nieuwe TV in de solden : Smart TV?
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Nieuwe TV in de solden : Smart TV?
Website Vandenborre in de gaten gehouden voor een type ik zie zitten...
30-06 : 1299
02-07 : 1149
11-07 : 999
Zelf tijdens de solden veranderen ze van prijs
30-06 : 1299
02-07 : 1149
11-07 : 999
Zelf tijdens de solden veranderen ze van prijs

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Mogen we ook weten welk type & merk?
Deze?
Ik stond eerst ook op punt van een Philips te kopen, gezien het toch lagere verbruik tov de concurrenten, enkel de reviews met meldingen dat de smart-functies steeds vastliepen heeft me doen twijfelen. Ook het plop-geluid dat reeds jaren aanhoudt bij Philips is d'er blijkbaar nog niet uit volgens de reviews...
En dan kwam ik onderstaand koopje tegen waar de reviews wel lovend over waren.
) maar m'n prijs vastgelegd via de site. Vorig jaar stond die nog 2.199€. Knappe TV, volledig in de wolken ermee.
Deze?
Ik stond eerst ook op punt van een Philips te kopen, gezien het toch lagere verbruik tov de concurrenten, enkel de reviews met meldingen dat de smart-functies steeds vastliepen heeft me doen twijfelen. Ook het plop-geluid dat reeds jaren aanhoudt bij Philips is d'er blijkbaar nog niet uit volgens de reviews...

En dan kwam ik onderstaand koopje tegen waar de reviews wel lovend over waren.
TNTim schreef:En nu kost hij al weer 1.399€?Brugse Leeuw schreef:Gisteren na lang afwachten de Samsung UE46F8000 bij Vandenborre besteld.
Staat nu aan 1184,21€ genoteerd wat zelfs goedkoper is dan de F7000!
Ik denk dat ik nu op het juiste moment gekocht heb?
Veel kan dit model volgens mij niet meer zakken!
Blijkbaar moet de stock buiten voor de 2014 modellen.
Wachten heeft hier duidelijk geloond!!
http://www.vandenborre.be/lcd-plasma-le ... -ue46f8000" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb mijn UE46F8000SLXXN met de WK-actie aan 999,- gekocht bij EP-shop 'n baanwinkel (Ja Patrickmorse schreef:Mijn advies als electronicus fanaat:
Koop nooit een TV duurder dan 1000 euro want binnen een jaar koop je diezelfde voor 30% minder.

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- Full Member
- Contacteer:
Het betreft deze : http://www.vandenborre.be/lcd-plasma-le ... -ue48h6670" onclick="window.open(this.href);return false;
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Proficiat met je aankoop! 

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Zouden er straks terug acties komen naar het EK toe ?
Een van de beste tv's momenteel zijn de samsung 6400-series, met scherm 48" of 121cm. ingebouwde wifi, schappelijke prijzen.
energieverbruik A+++
energieverbruik A+++
Ik ben bij mijn laatste bezoek aan de Media Markt eens naar de breedbeeld tv's gaan kijken. WAUW. Ze hadden er met een gebogen scherm, prachtig! Maar toch ga ik er geen kopen.
- We hebben thuis nog een klassieke beeldbuis tv die het nog goed doet. Mijn principe is niets te vervangen dat nog goed werkt.
- In de winkel laten ze speciaal gemaakte filmpjes op die tv's afspelen zodat je wauw zegt. Wat ik gezien heb waren onderwaterbeelden van vissen in een tropische zee en beelden van toeristische attracties overal ter wereld. Maar ik vermoed dat als je gewoon naar het nieuws kijkt, dat die wauw-ervaring veel minder zal zijn. Dus dat is een verkooptruc waar ik me niet door laat vangen.
Inderdaad, dit zijn speciaal gemaakte films met zeer hoge resolutie.. Resolutie die normaal niet uitgezonden wordt via kabel.Sommige dvd zijn wel in die hoge resolutie opgenomen, zodat je " soms " toch dit prachtig beeld kunt ervaren.Yaris schreef:Ik ben bij mijn laatste bezoek aan de Media Markt eens naar de breedbeeld tv's gaan kijken. WAUW. Ze hadden er met een gebogen scherm, prachtig! Maar toch ga ik er geen kopen.
- We hebben thuis nog een klassieke beeldbuis tv die het nog goed doet. Mijn principe is niets te vervangen dat nog goed werkt.
- In de winkel laten ze speciaal gemaakte filmpjes op die tv's afspelen zodat je wauw zegt. Wat ik gezien heb waren onderwaterbeelden van vissen in een tropische zee en beelden van toeristische attracties overal ter wereld. Maar ik vermoed dat als je gewoon naar het nieuws kijkt, dat die wauw-ervaring veel minder zal zijn. Dus dat is een verkooptruc waar ik me niet door laat vangen.
Het beeld van de nieuwere generatie tv's zal allezins stukken beter zijn dan de oudere versie tv's met beeldbuis, dat is wel zeker.En het verschil zul je zeker merken,ook bij het nieuws kijken.
Met een gewoon Lcd scherm, zul je al dag en nacht verschil ervaren t,o,v de beeldbuis generatie tv.Voor 400 euro heb je al een degelijk 40 inch ( 102 cm ) Lcd scherm,en zal pakken minder electriciteit verbruiken dan de klassieke beeldbuis.
Echter, hoe groter het beeldscherm,hoe meer verbruik je hebt.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad. Die resolutie haal je thuis niet, bovendien zijn veel van die beelden worden bewerkt, en worden de beelden extra ingekleurd om mooiere resultaten te geven. Niets nieuws echter, we worden zo al decennia belazerd met de ansichtkaarten met azuurblauwe zeeën.
-
- VIP member
- Contacteer:
Het nieuws nog meer gemanipuleerdludo schreef:Het beeld van de nieuwere generatie tv's zal allezins stukken beter zijn dan de oudere versie tv's met beeldbuis, dat is wel zeker.En het verschil zul je zeker merken,ook bij het nieuws kijken.

Het beeld is gemanipuleerd ::::: de inhoud van het nieuws blijft wel hetzelfde...met gelijk welke tvLeemans-broertje schreef:Het nieuws nog meer gemanipuleerdludo schreef:Het beeld van de nieuwere generatie tv's zal allezins stukken beter zijn dan de oudere versie tv's met beeldbuis, dat is wel zeker.En het verschil zul je zeker merken,ook bij het nieuws kijken.
Volgens Wikileaks bespioneert de CIA mensen via hun smart tv. De techniek bestaat erin om het te laten overkomen alsof de tv uit staat terwijl dat in realiteit niet het geval is. Op die manier kunnen gesprekken worden opgenomen en doorgestuurd naar de CIA. Precies hetzelfde als in de roman '1984' van George Orwell.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Mijn grootouders wisten destijds al dat de mensen uit de tv hen konden zien in de huiskamer. 

ergens heb ik iets gelijkaardig gelezen met webcams van computers die afstaan, die zouden ook soms alles kunnen zien.Yaris schreef:Volgens Wikileaks bespioneert de CIA mensen via hun smart tv. De techniek bestaat erin om het te laten overkomen alsof de tv uit staat terwijl dat in realiteit niet het geval is. Op die manier kunnen gesprekken worden opgenomen en doorgestuurd naar de CIA. Precies hetzelfde als in de roman '1984' van George Orwell.
Sommige mensen plakken een sticker op hun webcam
Dat bericht over afluisteren via Smart Tv bestaat al langer. Zelfs ooit gelezen dat het vooral bij Samsung is.
Webcam afplakken is niet voldoende, ze kunnen nog steeds mee luisteren. Trouwens als je je webcam afplakt, plak dan ook maar je camera van je smartphone af. Die kunnen ze ook op afstand activeren, tevens met je microfoon meeluisteren welke aanslagen je aan het voorbereiden bent
Het is al jaren bekend dat Amerikaanse inlichtingendiensten dit doen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Webcam afplakken is niet voldoende, ze kunnen nog steeds mee luisteren. Trouwens als je je webcam afplakt, plak dan ook maar je camera van je smartphone af. Die kunnen ze ook op afstand activeren, tevens met je microfoon meeluisteren welke aanslagen je aan het voorbereiden bent

Het is al jaren bekend dat Amerikaanse inlichtingendiensten dit doen.
Sent from my iPhone using Tapatalk