Nieuwe uitgifte bedrijfsobligatie LEASEPLAN 4,75% 2016
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Nieuwe uitgifte bedrijfsobligatie LEASEPLAN 4,75% 2016
De leasingmaatschappij en beheerder van wagenparken Leaseplan Corporation komt vandaag, woensdag, op de primaire markt met een nieuwe obligatie op 5 jaar.
De uitgifteprijs van de obligatie werd vastgesteld op 102% van de nominale waarde. Rekening houdend met de jaarlijkse vaste coupon van 4,75% en de maturiteit op 22 december 2016, bedraagt het rendement bij uitgifte 4,297%;
De inschrijvingsperiode loopt van 24 november 2011 tot uiterlijk 16 december 2011. Vervroegde afsluiting is immers mogelijk in geval van overinschrijving. De obligaties zullen genoteerd worden op de beurs van Luxemburg. Op de vervaldatum van de obligatie garandeert Leaseplan Corporation de terugbetaling tegen 100% van de nominale waarde.
De groep wil minimaal 50 miljoen euro ophalen in coupures van 1.000 euro
De uitgifteprijs van de obligatie werd vastgesteld op 102% van de nominale waarde. Rekening houdend met de jaarlijkse vaste coupon van 4,75% en de maturiteit op 22 december 2016, bedraagt het rendement bij uitgifte 4,297%;
De inschrijvingsperiode loopt van 24 november 2011 tot uiterlijk 16 december 2011. Vervroegde afsluiting is immers mogelijk in geval van overinschrijving. De obligaties zullen genoteerd worden op de beurs van Luxemburg. Op de vervaldatum van de obligatie garandeert Leaseplan Corporation de terugbetaling tegen 100% van de nominale waarde.
De groep wil minimaal 50 miljoen euro ophalen in coupures van 1.000 euro
Re: Nieuwe uitgifte bedrijfsobligatie LEASEPLAN 4,75% 2016
Dat is dan ook nog eens het bruto rendement, moet nog 15 procent af, ik vind dit absoluut niet interessant eigenlijk...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tomasz schreef:Dat is dan ook nog eens het bruto rendement, moet nog 15 procent af, ik vind dit absoluut niet interessant eigenlijk...
of misschien 22% of 25%
De staatsbons die terzelfdertijd door rabobank.be worden aangeprezen doen het zelfs nog beter : 3.5% 3jaar en 4% 5jaar tot 4.20% 8jaar
telkens MINSTENS 15% roerende voorheffing. De definitieve taks die je hebt afgedragen weet je pas bij afloop van de staatsbon.
Wie van de Spaargidser gaat daar nu op intekenen ?
telkens MINSTENS 15% roerende voorheffing. De definitieve taks die je hebt afgedragen weet je pas bij afloop van de staatsbon.
Wie van de Spaargidser gaat daar nu op intekenen ?
Ik heb ingetekend bij AXA aan 4,25 voor 10 jaar.
Slim of dom, wie zal het weten.
Slim of dom, wie zal het weten.
Goede keuze, Lukske. Je kunt het maar hebben.
Ik vind dat 4,20% hier nogal gemakkelijk wordt weggelachen. Als de rente de komende jaren laag blijft of nog verder daalt zullen het de mensen die vandaag hebben ingetekend zijn die lachen.
Ik vind dat 4,20% hier nogal gemakkelijk wordt weggelachen. Als de rente de komende jaren laag blijft of nog verder daalt zullen het de mensen die vandaag hebben ingetekend zijn die lachen.
... tsja, als je vandaag vlotjes 5,5% kan krijgen op een oude staatslening en morgen misschien 6%, dan klinken alle rendementen onder 5% nogal mager.
Zie topic over de staatslening.
Zie topic over de staatslening.