Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
De term ken je al
Nu de invulling ervan nog

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het is al goed Joske van de PVDA, ik vergeef het jou

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Full Member
- Contacteer:
Reactie op CP1234 hierboven:
Probeer ze eens te laten uitleggen hoe ze erin slagen om tegelijkertijd (i) voor alle denkbare homorechten te zijn (ik ook, mijn cultuur heeft de verlichting meegemaakt en is nadien verder geëvolueerd) én (ii) voor het importeren van notoire homohaters (best case wellicht, er zijn er ook bij die geweld gebruiken waardoor homo's op tal van plaatsen in dit land onmogelijk zichzelf kunnen zijn) uit alle windstreken.
Ik vraag mij af wanneer ze bij de VRT deze vraag eens gaan stellen aan Conner, Jeremie, of Frankieboy.
Probeer ze eens te laten uitleggen hoe ze erin slagen om tegelijkertijd (i) voor alle denkbare homorechten te zijn (ik ook, mijn cultuur heeft de verlichting meegemaakt en is nadien verder geëvolueerd) én (ii) voor het importeren van notoire homohaters (best case wellicht, er zijn er ook bij die geweld gebruiken waardoor homo's op tal van plaatsen in dit land onmogelijk zichzelf kunnen zijn) uit alle windstreken.
Ik vraag mij af wanneer ze bij de VRT deze vraag eens gaan stellen aan Conner, Jeremie, of Frankieboy.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Er zijn zo nog wel enkel tegenstrijdigheden te bedenken:Popkwiskampioen schreef: ↑38 minuten geleden Reactie op CP1234 hierboven:
* opkomen voor dierenwelzijn maar onverdoofd slachten door een amateur-slager toestaan (onder het mom van godsdienstvrijheid);
* opkomen voor gelijkheid tussen man en vrouw maar toestaan dat vrouwen in bepaalde culturen als minderwaardig worden beschouwd;
* …
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid