Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Nieuwe Vlaamse regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1113 berichten
  • Pagina 70 van 75
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • …
  • 75
  • Volgende
VincentVega
Hero Member
Hero Member

Re: Nieuwe Vlaamse regering

• Citeer

Bericht door VincentVega » 30 september 2025, 21:38

KV schreef: ↑30 september 2025, 15:31
haelewyn schreef: ↑30 september 2025, 14:29
Iets anders :

"""""Achter de duizenden poetshulpen in Vlaanderen schuilt een indrukwekkende subsidiestroom. HLN dook in de cijfers en ontdekte dat de Vlaamse overheid recordbedragen verdeelt onder een klein groepje poetsbedrijven. Vier grote spelers palmen stilaan de hele markt van de dienstencheques in. “Het loopt uit de hand”, zucht econoom Ive Marx (UAntwerpen). Waar gaat al het geld naartoe? En is het zinvol om poetsbedrijven zo royaal te subsidiëren? “Geen enkele politicus durft de geldstroom te stoppen.”""" (HLN)

Men spreekt over 500 miljoen euro voor de 4 grootste bedrijven.
Dat was nog eens een oplossing voor de werkloosheid, ooit. ;D

https://www.hln.be/binnenland/exclusief ... ~a5c816f9/
Over die zaken zal je VEGA-VORTEX nog niet te vlug horen .... :D

Als je bovenstaande leest , en zeker de cijfers :o , je kan je er wel iets bij voorstellen hoe het zou uitdraaien als de VDAB ook zal geprivatiseerd worden zeker ?
Privatisering, subsidiëring … blijkbaar moeilijke begrippen voor een linkse roeptoeter :D

Maar goed, ik zal je ook eens positief proberen te verrassen: voor mijn part mogen dienstencheques - net zoals kindergeld en mogelijk nog andere subsidies - beperkt worden tot hen die het echt nodig hebben, de lagere inkomens (of sociaal zwakkeren als je dat liever hoort).

Ik zie niet in waarom hoge inkomens (pakweg dokters, advocaten, kaderleden, …) een subsidie moeten krijgen voor het inhuren van een kuisvrouw, tuinman enz … Idem voor kindergeld voor kinderen. Ik denk niet dat bij de hogere inkomens het wegvallen van de subsidie zou leiden tot het niet naar school kunnen gaan van de kinderen of het niet inhuren van de; poetsvrouw.
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt

voorheenCP1234
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door voorheenCP1234 » 30 september 2025, 22:08

VincentVega schreef: ↑30 september 2025, 21:38
KV schreef: ↑30 september 2025, 15:31

Over die zaken zal je VEGA-VORTEX nog niet te vlug horen .... :D

Als je bovenstaande leest , en zeker de cijfers :o , je kan je er wel iets bij voorstellen hoe het zou uitdraaien als de VDAB ook zal geprivatiseerd worden zeker ?
Privatisering, subsidiëring … blijkbaar moeilijke begrippen voor een linkse roeptoeter :D

Maar goed, ik zal je ook eens positief proberen te verrassen: voor mijn part mogen dienstencheques - net zoals kindergeld en mogelijk nog andere subsidies - beperkt worden tot hen die het echt nodig hebben, de lagere inkomens (of sociaal zwakkeren als je dat liever hoort).

Ik zie niet in waarom hoge inkomens (pakweg dokters, advocaten, kaderleden, …) een subsidie moeten krijgen voor het inhuren van een kuisvrouw, tuinman enz … Idem voor kindergeld voor kinderen. Ik denk niet dat bij de hogere inkomens het wegvallen van de subsidie zou leiden tot het niet naar school kunnen gaan van de kinderen of het niet inhuren van de; poetsvrouw.
Geloof het of niet Vincent maar bij deze ben ik het 100% met je eens met de uitzondering dat ik voor het volledig afschaffen van het kindergeld ben en school ( kleuter, lager en middelbaar volledig gratis wil inclusief schoolmaaltijd ) gratis wil. Dit laatste zal de kinderen uit arme gezinnen alvast ten goede komen en de rijken zullen er ook geen boterham om laten.
Make Spaargids " Great Again ! "

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 30 september 2025, 22:13

voorheenCP1234 schreef: ↑30 september 2025, 22:08

Geloof het of niet Vincent maar bij deze ben ik het 100% met je eens met de uitzondering dat ik voor het volledig afschaffen van het kindergeld ben en school ( kleuter, lager en middelbaar volledig gratis wil inclusief schoolmaaltijd ) gratis wil. Dit laatste zal de kinderen uit arme gezinnen alvast ten goede komen en de rijken zullen er ook geen boterham om laten.
… want de hogere inkomens kunnen het schoolgeld en de maaltijden van hun schoolgaande kinderen niet zelf betalen ::)

Mijn standpunt is: enkel subsidies geven aan diegenen die het nodig hebben en zelf niet kunnen betalen. Daar verschillen we dan blijkbaar toch nog van mening. :D

mondeo17
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer mondeo17
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mondeo17 » 1 oktober 2025, 08:25

voorheenCP1234 schreef: ↑30 september 2025, 22:08

Dit dus. Verminder de belastingen op arbeid drastisch. Schaf alle subsidies af en gratis onderwijs. Alle kinderen gelijke kansen en werken wordt lonend.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:22

VincentVega schreef: ↑29 september 2025, 18:25 Daarin heb je groot gelijk :D
Ik heb snel even het eerste bericht opgezocht waarbij iemand meteen op zijn paard zat. ;D
JustSpike schreef: ↑29 september 2025, 13:45
Dit is plat racisme.
Bedankt voor je moedige bekentenis. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid :P
Dat was een zakelijke, feitelijke en volstrekt emotieloos neergeschreven stelling. Niet alleen zat ik niet op mijn paard, er viel in de verste verte nog geen Shetlandpony te bespeuren. De rode kleur heb je overigens zelf toegevoegd.
Bron: het internet.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 1 oktober 2025, 09:23

mondeo17 schreef: ↑1 oktober 2025, 08:25 Dit dus. Verminder de belastingen op arbeid drastisch. Schaf alle subsidies af en gratis onderwijs. Alle kinderen gelijke kansen en werken wordt lonend.
Klein probleempje, als die belasting hervorming, die er al lang had moeten zijn, al kosten neutraal zou zijn, dan nog lost dat het tekort van 16 of meer miljard niet op. En nog een probleempje, belastingen op arbeid is federaal terwijl onderwijs en talrijke subsidies op Vlaams niveau zitten.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:28

voorheenCP1234 schreef: ↑29 september 2025, 18:56 Nu je over planten begint, ik vind dat altijd grappig dat onze "linkse groene" jongens uitheemse planten altijd tot de wortel willen vernietigen want die horen hier niet thuis en doen schade aan de omgeving ...
Do I need to say more ... Hypocriet en groen-links, een huwelijk dat je niet kan ontbinden ...
Misschien dat mensen niet zomaar met planten te vergelijken zijn?
Overigens ben je zef het resultaat van kruisbestuiving.

Overigens ga je volledig voorbij aan een veel groter dilemma bij "groen-links". Ze willen tegelijkertijd progressief zijn op vlak van bepaalde ethische thema's (bvb recht op abortus, voorbehoedsmiddelen, homo-rechten, vrouwenrechten), en tegelijkertijd willen ze openstaan voor diversiteit en multiculturaliteit (sterker nog: ze willen allochtonen als kiesvee), terwijl dit net de meest conservatieve groep van de samenleving is (tegen homorechten, tegen vrouwenrechten,...).

Allochtonen zouden zelf 't liefst op vlaams belang stemmen mochten die niet tegen migratie zijn.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:29

VincentVega schreef: ↑29 september 2025, 22:19 Er zijn zo nog wel enkele “tegenstrijdigheden” te bedenken:
* opkomen voor dierenwelzijn maar onverdoofd slachten door een amateur-slager toestaan (onder het mom van godsdienstvrijheid);
* opkomen voor gelijkheid tussen man en vrouw maar toestaan dat vrouwen in bepaalde culturen als minderwaardig worden beschouwd;
* …
Precies.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:30

platin schreef: ↑30 september 2025, 10:06 Ik ken vele Vlaamse vrouw die slaag krijgen van hunne Vlaamse man.
Als dat ook maar enigzins waar is (wat ik betwijfel), stap dan onmiddellijk naar de politie en ga die Vlaamse man aangeven.
platin schreef: ↑30 september 2025, 10:06 Huiselijk geweld is voor u blijkbaar onbekende materie.
Gelukkig wel ja. Ik ken werkelijk geen enkele vrouw die slaag krijgt van haar man.
Laatst gewijzigd door JustSpike op 1 oktober 2025, 10:19, 2 keer totaal gewijzigd.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:32

Een nieuwe dag, een nieuwe belasting.
Vooruit wilt een "echte" miljonairstaks. In tegenstelling tot de bestaande miljonairstaks op effectenrekeningen wilt men deze keer ook andere financiele producten meenemen. Crypto, spaarrekeningen, cash, verzekeringsproducten,...
Ooh ja, en men wilt de belasting verhogen, uiteraard.

CarpeNoctem
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » 1 oktober 2025, 09:40

VincentVega schreef: ↑29 september 2025, 22:19
Popkwiskampioen schreef: ↑29 september 2025, 21:57 Reactie op CP1234 hierboven:

Probeer ze eens te laten uitleggen hoe ze erin slagen om tegelijkertijd (i) voor alle denkbare homorechten te zijn (ik ook, mijn cultuur heeft de verlichting meegemaakt en is nadien verder geëvolueerd) én (ii) voor het importeren van notoire homohaters (best case wellicht, er zijn er ook bij die geweld gebruiken waardoor homo's op tal van plaatsen in dit land onmogelijk zichzelf kunnen zijn) uit alle windstreken.

Ik vraag mij af wanneer ze bij de VRT deze vraag eens gaan stellen aan Conner, Jeremie, of Frankieboy.
Er zijn zo nog wel enkele “tegenstrijdigheden” te bedenken:
* opkomen voor dierenwelzijn maar onverdoofd slachten door een amateur-slager toestaan (onder het mom van godsdienstvrijheid);
* opkomen voor gelijkheid tussen man en vrouw maar toestaan dat vrouwen in bepaalde culturen als minderwaardig worden beschouwd;
* …
Afbeelding
;)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

VTEC
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VTEC
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VTEC » 1 oktober 2025, 09:48

JustSpike schreef: ↑1 oktober 2025, 09:32 Een nieuwe dag, een nieuwe belasting.
Vooruit wilt een "echte" miljonairstaks. In tegenstelling tot de bestaande miljonairstaks op effectenrekeningen wilt men deze keer ook andere financiele producten meenemen. Crypto, spaarrekeningen, cash, verzekeringsproducten,...
Ooh ja, en men wilt de belasting verhogen, uiteraard.
Zo voorspelbaar en noteer maar dat deze gevraagde verhoging niet de laatste zal zijn.
(Koop goud zou ik zeggen).

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:50

Popkwiskampioen schreef: ↑29 september 2025, 21:57 Reactie op CP1234 hierboven:

Probeer ze eens te laten uitleggen hoe ze erin slagen om tegelijkertijd (i) voor alle denkbare homorechten te zijn (ik ook, mijn cultuur heeft de verlichting meegemaakt en is nadien verder geëvolueerd) én (ii) voor het importeren van notoire homohaters (best case wellicht, er zijn er ook bij die geweld gebruiken waardoor homo's op tal van plaatsen in dit land onmogelijk zichzelf kunnen zijn) uit alle windstreken.

Ik vraag mij af wanneer ze bij de VRT deze vraag eens gaan stellen aan Conner, Jeremie, of Frankieboy.
Vraag aan iemand met een Che Guevara T-shirt maar eens: "Waarom ben jij tegen homo's?" Meestal krijg je dan pure vertontwaardiging. "Maar ik ben niet tegen homo's!"
"Waarom draag je dan een Che Guevara T-shirt, dat is toch een anti-homo symbool? Weet je wel wie Che Guevara was?"... enz.

JustSpike
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer JustSpike
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JustSpike » 1 oktober 2025, 09:53

VTEC schreef: ↑1 oktober 2025, 09:48 Zo voorspelbaar en noteer maar dat deze gevraagde verhoging niet de laatste zal zijn.
(Koop goud zou ik zeggen).
Het is nu net dat wat onze vriend Conner wilt veranderen. De assets die niet op een effectenrekening staan (zoals cash, crypto, fysiek goud, verzekeringen,...) ook te laten meetellen in je vermogen. Alleen woningen zouden niet meetellen. Rijke mensen zullen dus misschien meer huurwonignen gaan kopen?

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 1 oktober 2025, 09:56

JustSpike schreef: ↑1 oktober 2025, 09:28 Overigens ga je volledig voorbij aan een veel groter dilemma bij "groen-links". Ze willen tegelijkertijd progressief zijn op vlak van bepaalde ethische thema's (bvb recht op abortus, voorbehoedsmiddelen, homo-rechten, vrouwenrechten), en tegelijkertijd willen ze openstaan voor diversiteit en multiculturaliteit (sterker nog: ze willen allochtonen als kiesvee), terwijl dit net de meest conservatieve groep van de samenleving is (tegen homorechten, tegen vrouwenrechten,...).

Allochtonen zouden zelf 't liefst op vlaams belang stemmen mochten die niet tegen migratie zijn.
+1, on this one I agree ... :D
Schoonheid en lelijkheid liggen dichter bij elkaar dan je denkt

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1113 berichten
  • Pagina 70 van 75
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • …
  • 75
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy