Nieuwe Vlaamse regering
- VincentVega
- VIP member

Re: Nieuwe Vlaamse regering
Het “framing syndroom” duikt wederom op … en opnieuw bij “verdraagzaam” (sic) links
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- VincentVega
- VIP member

Verdraagzaam linksJOKER247 schreef: ↑3 april 2026, 21:41Je bent lekker bezig.....chesini schreef: ↑3 april 2026, 20:06
Dat zal wel zijn. De egoïstische Vlaming ten volle uit. Die van Pepingen gaan anders wel massaal winkelen in Halle bij Colruyt waar de windmolens wél staan en bijdragen aan hun lage rode prijzen. Egoïsten. De lijst van egoïsten in Vlaanderen is inderdaad eindeloos.
Wie geen windmolen wil in zijn achtertuin is een egoïst
- VincentVega
- VIP member

Tot daar het democratisch gehalte van chesini.
Vandaag een hoogfeest van eerlijke democratie in VL. De beste heeft gewonnen: Pogi en Demi.
Zo zou het ook moeten zijn in de politiek. Enkel de beste zou minister mogen worden.
Zo zou het ook moeten zijn in de politiek. Enkel de beste zou minister mogen worden.
- VincentVega
- VIP member

En wie is de “beste” politicus?
Dat is simpel, eerlijke politici zijn er niet. Dus dan maar gewoon gaan voor de beste.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
lol, inderdaad. Hij denkt wellicht voor ons te kunnen bepalen wie de beste is.
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik moet toegeven dat ik dit een fantastisch forum vind. Die schizofrene discussies, de persoonlijke verwijten naar mekaar, en natuurlijk de niet aflatende paranoiditeit omtrent dubbelaccounts: je moet het maar doen!
Het is goed om vast te stellen dat het populisme aan populariteit wint. Bij extreem rechts waren we dat al gewend, maar het is leuk dat die kortzichtigheid nu ook bij progressief links zijn ingang gevonden heeft. Het feit dat een communist op bewondering kan rekenen op een forum over sparen en beleggen is lekker Belgisch-absurd, je krijgt het amper uitgelegd.
Bedankt iedereen, en doe er nog een flinke schep bovenop!
Het is goed om vast te stellen dat het populisme aan populariteit wint. Bij extreem rechts waren we dat al gewend, maar het is leuk dat die kortzichtigheid nu ook bij progressief links zijn ingang gevonden heeft. Het feit dat een communist op bewondering kan rekenen op een forum over sparen en beleggen is lekker Belgisch-absurd, je krijgt het amper uitgelegd.
Bedankt iedereen, en doe er nog een flinke schep bovenop!
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Omdat je intellectueel niet in staat bent inhoudelijk te discussiëren, kun je niet anders dan iedereen rechtstreeks aanvallen.MeneerParmentier schreef: ↑7 april 2026, 08:15 Bij extreem rechts waren we dat al gewend, maar het is leuk dat die kortzichtigheid nu ook bij progressief links zijn ingang gevonden heeft.
Iedereen anders is extreem links, of extreem rechts. Dat is wel populisme ten top.
Alleen NVA is blijkbaar goed. Met figuren als Ben Weyts, Theo Francken, Zuhal Demir, Jan Jambon, ... hebben ze dan ook een superploeg.
Die er helaas niets van bakt. Maar dat is de schuld van de anderen. Calimero-gewijs
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Dat men hier op SG niet meer kan lezen wat de anderen schrijven, is het gevolg van het Vlaams "wat we zelf doen, doen we beter" Onderwijs.
Vlaanderen is in 2022 weggezakt naar het grijze gemiddelde.
Drie maal raden waar Vlaanderen zal staan bij het volgende PISA testpunt.

Vlaanderen is in 2022 weggezakt naar het grijze gemiddelde.
Drie maal raden waar Vlaanderen zal staan bij het volgende PISA testpunt.

- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Misschien wel een nadeel aan dit forum: ik krijg rechtsboven een "1" te zien, dat aangeeft dat er iemand gereageerd (gequote) heeft op een van mijn berichten. vervolgens open je het topic, blijkt er helemaal niets onder mijn laatste bericht te staan (uitgezonderd de zaken die op hidden staan). Daar zou een aanpassing voor mogelijk moeten zijn zodat je geen onnodige notificatie krijgt.
Maar nogmaals, goed werk jongens, en dat in een verlengd wekend!
Je krijgt inderdaad jammer genoeg ook een 1 of 2 of 3MeneerParmentier schreef: ↑7 april 2026, 10:32 Misschien wel een nadeel aan dit forum: ik krijg rechtsboven een "1" te zien, dat aangeeft dat er iemand gereageerd (gequote) heeft op een van mijn berichten. vervolgens open je het topic, blijkt er helemaal niets onder mijn laatste bericht te staan (uitgezonderd de zaken die op hidden staan). Daar zou een aanpassing voor mogelijk moeten zijn zodat je geen onnodige notificatie krijgt.
Daarvoor moet je wel iemand in dienst hebben die kan programmeren/customiseren, mijn inziens. Een mod gaat dit niet uit zijn/haar mouw kunnen schudden.Trivium schreef: ↑7 april 2026, 11:34Je krijgt inderdaad jammer genoeg ook een 1 of 2 of 3MeneerParmentier schreef: ↑7 april 2026, 10:32 Misschien wel een nadeel aan dit forum: ik krijg rechtsboven een "1" te zien, dat aangeeft dat er iemand gereageerd (gequote) heeft op een van mijn berichten. vervolgens open je het topic, blijkt er helemaal niets onder mijn laatste bericht te staan (uitgezonderd de zaken die op hidden staan). Daar zou een aanpassing voor mogelijk moeten zijn zodat je geen onnodige notificatie krijgt.
Maar nogmaals, goed werk jongens, en dat in een verlengd wekend!wanneer iemand op je negeerlijst het nodig vindt om je te quoten. Dat zou er inderdaad uit moeten zodat je geen meldingen krijgt. Maar aangezien er zich niemand van het beheer zich aantrekt van dit forum en er geen mod meer is zal er niets meer veranderen denk ik.