Nieuwe zichtrekening.
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Nieuwe zichtrekening.
Keytrade bijvoorbeeld ?Promo schreef:Beter niet voor Argenta kiezen, ik ken er nog een aantal die zich de keuze beklaagd hebben. Internetbankieren ligt regelmatig plat, bankkaarten durven wel is te weigeren en aangezien je jong bent geen keuze tot mobile banking.
Er zijn betere keuzes dan Argenta, spijtig dat er veel zijn die de teleurstellende service erbij nemen omdat het gratis is.
Ach, dat er hier om de maand een bericht komt dat het internetbankieren weeral uitvalt zal ook wel larie en apekool zijn zeker?roger schreef:De informatie van Promo is mij totaal onbekend bij Argenta. Waarschijnlijk gaat het over een andere bank ?
Ben ook nog maar 30 jaar klant bij Argenta.
Misschien moet ik het nog ondervinden
De gemiddelde Argentaklant kiest voor de gratis rekening, terecht trouwens dat dit een vereiste is. Als ik dan van verschillende mensen verneem dat ze Argenta verlaten hebben omwille van de bedroevende service (die ik zelf ook heb mogen ondervinden), wil ik nieuwe klanten deze bedroevende ervaring besparen.
Voor zowel spaar - als zichtrekening zijn er veel betere alternatieven dan Argenta.
Gelukkig dat meningen verschillen.
Eenzelfde bankservice kan beoordeeld worden van slecht tot zeer goed.
Dat brengt wat afwisseling in het banken aanbod.
Eenzelfde bankservice kan beoordeeld worden van slecht tot zeer goed.
Dat brengt wat afwisseling in het banken aanbod.