Norcros
TIP
-
anonymous9
Re: Norcros
En ik 350 pence. Verontrustend dat we allemaal zo dicht bij elkaar liggen 
Edit, de 360 pence lijkt van Canaccord te zijn. Ik heb het rapport.
Edit, de 360 pence lijkt van Canaccord te zijn. Ik heb het rapport.
Een uitgebreid rapport? Dat gedeeld mag worden? 
-
anonymous9
Meer een updateje van 7 pagina's. Officieel mag er niets gedeeld worden eh
Kan ik een PDF ergens uploaden? of iemand die er iets meer van kent waar ik PDF's kan uploaden en een anonieme link posten ernaartoe?
Kan ik een PDF ergens uploaden? of iemand die er iets meer van kent waar ik PDF's kan uploaden en een anonieme link posten ernaartoe?
Uploadfiles.io is gemakkelijker, geen registratie nodig. Bestanden blijven max. 7 of 30 dagen online, zelf te bepalen.
Aandelenportefeuille netto met 1167% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: -7,7% (tem 11 jul '25)
Momenteel: 100% cash
Momenteel: 100% cash
Als newbie volg ik Norcros al een tijdje.
Wacht op een instapmomentje.
Ik vraag me gewoon af vanwaar al die koersschommelingen?
Misschien domme vraag maar ben pas begonnen
Wacht op een instapmomentje.
Ik vraag me gewoon af vanwaar al die koersschommelingen?
Misschien domme vraag maar ben pas begonnen
Vaak een hoge spread + grote vissen kunnen om het orderboekje heen kopen en verkopen.
FCF yield > 10%. Elke dag is een instapmomentje imo.
Trading Update
The Group's overall trading for the first quarter was in line with the Board's expectations.
Group revenue for the 13 week period was 15.5% higher on a reported basis compared to the same period last year.
On a like-for-like* basis Group revenue was 0.9% higher than the previous year. This performance reflected strong revenue growth of 6.9% in the Group excluding Johnson Tiles and the expected revenue reduction at Johnson Tiles which was largely due to the Kingfisher unified programme as previously reported on in the Group's 2018 results.
UK revenue was 19.2% higher than the same period last year including revenue from Merlyn, which performed strongly in the period. On a like-for-like* basis, UK revenue was 3.4% lower than in the same period. Johnson Tiles apart, UK like-for-like* revenue in the period was 5.2% higher with UK trade and export revenues both ahead year on year.
We experienced further progress in our South African business which grew revenue by 8.5% in Sterling terms and 8.9% at constant currency.
The Group's overall trading for the first quarter was in line with the Board's expectations.
Group revenue for the 13 week period was 15.5% higher on a reported basis compared to the same period last year.
On a like-for-like* basis Group revenue was 0.9% higher than the previous year. This performance reflected strong revenue growth of 6.9% in the Group excluding Johnson Tiles and the expected revenue reduction at Johnson Tiles which was largely due to the Kingfisher unified programme as previously reported on in the Group's 2018 results.
UK revenue was 19.2% higher than the same period last year including revenue from Merlyn, which performed strongly in the period. On a like-for-like* basis, UK revenue was 3.4% lower than in the same period. Johnson Tiles apart, UK like-for-like* revenue in the period was 5.2% higher with UK trade and export revenues both ahead year on year.
We experienced further progress in our South African business which grew revenue by 8.5% in Sterling terms and 8.9% at constant currency.
Kortom, alle motoren behalve Johnson Tiles UK draaien op volle toeren. Hopelijk zien we in de komende kwartalen de gevolgen van de herstructurering daar.
De gekke man is weer daar met z'n onteigeningen...
Daar komen rellen van!
https://www.tijd.be/politiek-economie/i ... 36229.html
Daar komen rellen van!
https://www.tijd.be/politiek-economie/i ... 36229.html
-
anonymous9
Ze zagen de poten onder de economie vandaan. Goe bezig, onschuldige burgers ruïneren. We weten hoe het is afgelopen in Zimbabwe idd.
-
anonymous9
Ik had het er een jaar geleden over met een bankier die terug hier is komen wonen. Hij voelde zich ronduit bedreigd door zijn eigen personeel. De Apartheid keert terug, maar dan nu tegen de blanken gericht. Nelson zou zich omdraaien in zijn graf.
Stond toen ook in de tijd als ik mij niet vergis, maar nu wordt het heel concreet heb ik de indruk.Poldermol schreef: ↑1 augustus 2018, 21:17 En weer komt De Tijd 4 maand achter.
https://www.reuters.com/article/us-safr ... SKCN1GQ280
Oog om oog, tand om tand. Welkom in de middeleeuwen
nog een leuk lijntje op de balans ; "Pension scheme liability" (28.
tov (48.0) begin 2018.
Als we rekening houden met die daling, zou de koers met 0,24£ moeten stijgen, vermits dit de fair value gecorrigeerd wordt met dit bedrag!
werkkapitaal - 7,9M
FCF (excl. WCR) = 10,1M
Blijft stevig ondergewaardeerd!
Als we rekening houden met die daling, zou de koers met 0,24£ moeten stijgen, vermits dit de fair value gecorrigeerd wordt met dit bedrag!
werkkapitaal - 7,9M
FCF (excl. WCR) = 10,1M
Blijft stevig ondergewaardeerd!