NVAX
TIP
Re: NVAX
die kan zich dan wel een gokje permitereninsider schreef:terug neen : een vriend met een portfolio van 20 miljoen dollar....waw, hopelijk geen cafe vrienden
. Heb ooit met een aandeel (VRUS) maal tien gedaan ..... met TTPH sta ik momenteel + 60 % .... INSM op 1 week tijd 20% .... DRTX + 10%Dit betekent niet dat er geen winst kan gemaakt worden in die sector
en STALEN ZENUWEN dat moet je ook hebben .... naast idd een strenge discipline qua onder- en bovenlimieten
Laatst gewijzigd door insider op 13 januari 2014, 15:40, 3 keer totaal gewijzigd.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Hij is dan ook mijn bron ! je vrienden kiezen is ook een kunst hé !die kan zich dan wel een gokje permiterenik speel in een (veel) lagere categorie
Zelf heb ik TSRX TTPH en DRTX opgesnort ... dus gene schrik : ik weet waarover ik spreek.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Stekke : dat is idd de kunst ! Far out !Ik houd mijn aandelen dan ook niet langer bij tot na het einde van een trial, maar via de harde weg geleerd :"Heb je al een mooie winst, take your money and run!"
pre-market : http://www.nasdaq.com/symbol/nvax/premarket" onclick="window.open(this.href);return false;
blijkbaar nog geïnteresseerden : Kingsfan bent u dat soms ?
Dit is de ware reden :
Dit is de ware reden :
Voor diegenen die het allemaal netjes op papier willen hebben de mooie -en uitgebreidere versie : http://finance.yahoo.com/news/novavax-a ... 00004.html" onclick="window.open(this.href);return false;8:02 am Novavax announces continuation of RSV Vaccine Partnership with Path (NVAX) : Co announced the continuation of their partnership with PATH to develop Novavax' RSV (respiratory syncytial virus) vaccine for maternal immunization.
Under this amendment, PATH will provide Novavax approximately $3.5 million in funding to support the ongoing Phase II dose-confirmatory clinical trial in women of childbearing age, initiated in October 2013.
Under this partnership, Novavax and PATH will also initiate planning activities for clinical development of the vaccine in low-resource countries.
[quote="insider"]pre-market : http://www.nasdaq.com/symbol/nvax/premarket" onclick="window.open(this.href);return false;
yep, ingestapt vandaag, en nog in enkele anderen ook, het is de week van de biotech over de plas
en hier cardio 3 verkocht met 78% winst
yep, ingestapt vandaag, en nog in enkele anderen ook, het is de week van de biotech over de plas
en hier cardio 3 verkocht met 78% winst
mogen we weten welke ?en nog in enkele anderen ook
arna
cytx
SGYP
MDVN
hopelijk komen de voorspellingen uit en lopen hun testen en verkopen als gepland
heb al meer dan 50% winsten gehad en ook al eens 50% verlies, in het algemeen kan ik niet goed wachten tot een aandeel ontploft, bij een serieuze winst denk ik ook aan verkopen. In het algemeen verkoop ik er meestal drie met winst voor 1 met verlies.
Heb zo in de zonne-energiehype eens stevig mijn broek gescheurd aan een 3 tal gehypete aandelen, sindsdien spreid ik een sector over minstens 8 bedrijven,
je hebt geen verlies zolang je niet verkoopt blijft de regel.
Dank voor de tips die inderdaad in het verleden ook blijk gaven van redelijk inzicht, ik ben naar al uw vorige tips gaan terugzien, er was er 1 bij die meer dan 200% omhoog ging op 2 jaar maar daarvoor wel al verkocht zal geweest zijn.
cytx
SGYP
MDVN
hopelijk komen de voorspellingen uit en lopen hun testen en verkopen als gepland
heb al meer dan 50% winsten gehad en ook al eens 50% verlies, in het algemeen kan ik niet goed wachten tot een aandeel ontploft, bij een serieuze winst denk ik ook aan verkopen. In het algemeen verkoop ik er meestal drie met winst voor 1 met verlies.
Heb zo in de zonne-energiehype eens stevig mijn broek gescheurd aan een 3 tal gehypete aandelen, sindsdien spreid ik een sector over minstens 8 bedrijven,
je hebt geen verlies zolang je niet verkoopt blijft de regel.
Dank voor de tips die inderdaad in het verleden ook blijk gaven van redelijk inzicht, ik ben naar al uw vorige tips gaan terugzien, er was er 1 bij die meer dan 200% omhoog ging op 2 jaar maar daarvoor wel al verkocht zal geweest zijn.
Laatst gewijzigd door kingsfan op 13 januari 2014, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
CYTX volgde ik ook ...
Ingestapt aan 5.60
Hopelijk gaat het terug wat hoger
Het is algemeen: alles rood over de plas sinds de middagglennl schreef:Hopelijk gaat het terug wat hoger
http://www.bloomberg.com/markets/stocks/world-indexes/
ik vermoed dat een correctie eraan komt ... maar gene paniek gasten wat vandaag bekend werd doet mij vermoeden dat NVAX het gaat maken : hun platform is solide ! als het een troost mag zijn : mijne schoonzoon is ook ingestapt aan 5.55 dus ....
amai blijkbaar een "suksesvolle" investering is NVAX ! 
en andere biotech ook omhoog
ben benieuwd of we nog zoveel leut hebben bij de dalingen die ook nog komen maar dat zien we dan wel
ben benieuwd of we nog zoveel leut hebben bij de dalingen die ook nog komen maar dat zien we dan wel
en? tevreden ?glennl schreef:Ingestapt aan 5.60