NWBO
TIP
Re: NWBO
Maarten neem dit van mij aan : dit gaat niet blijven duren ! TheStreet steunt hem nu nog .... omdat ze niet anders kunnen en de feiten hem nog niet (kunnen) tegenspreken. Eens echter DCVax het "OK" krijgt van ofwel de FDA ofwel de Europese tegenhanger.... dan zal AF zijn C4 krijgen en zich aan een onderzoek mogen verwachten. Dan spreek ik nog niet van zijn volledig verlies aan geloofwaardigheid ...Maarten schreef:Inderdaad, The Street blijft hem weliswaar nog steunen. Terwijl het duidelijk is dat hij hier en daar feiten verzint, die wel een sterk effect hebben op de koers.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Re: NWBO
Zo heb ik mijn gat verbrand bij PVCTMaarten schreef:Inderdaad, The Street blijft hem weliswaar nog steunen. Terwijl het duidelijk is dat hij hier en daar feiten verzint, die wel een sterk effect hebben op de koers.
Hebben ook veelbelovende resultaten ivm melanoma behandeling... maar keer op keer de grond ingeboord door die AF en zijn vriendjes...
Die kerel moesten ze ...