Obligatie Atenor 4,943% bruto
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Obligatie Atenor 4,943% bruto
Niet getreurd, voor de liefhebbers is er het aandeel met een netto dividend van 4,67% !
Misschien waren de obligaties alleen bedoeld voor het personeel van rabobank.be.....
Merkwaardig: ik belde 9h 01 met Rabobank, zou binnen de minuut beschikbaar komen. 9h 22 nog steeds niet beschikbaar.PJP schreef:Om 8h 55 ingelogd op Rabobank, Atenor stond nog vermeld in het scherm "obligaties", je kon er op "klikken" maar je kreeg de melding dat de uitgifte reeds vroegtijdig afgesloten was ...
Waarom komt dan daags voordien eerst een aankondiging " PAS VANAF 9 h" van Raboboank ?
Om 9 h stipt kwam er het "standaard" scherm, dat er momenteel geen uitgiftes meer beschikbaar waren.
Ze kunnen zo blijven de zot houden met hun klanten ... of denken ze bij Rabo dat ge dan wel nog snel even "ander" product bij Rabo zult nemen ?
Denk het ook was ook om 9h stipt ingelogd maar er waren geen obligaties beschikbaar.elewout schreef:Misschien waren de obligaties alleen bedoeld voor het personeel van rabobank.be.....
Rabobank gelieve DUIDELIJKE communicatie te vermelden in je mailings !
Wss komen ze volgende week weer af met een renteverlaging dan zien ze
mij daar nooit meer terug !
Is het reeds winteruur misschien bij Rabo, want er waren blijkbaar al aankopen voor 8 h vanmorgen
Bij vorige uitgiften was inschrijven tot nu toe inderdaad pas vanaf 9 h zoals aangekondigd ...

Bij vorige uitgiften was inschrijven tot nu toe inderdaad pas vanaf 9 h zoals aangekondigd ...
Ha ha, wij zijn bij de neus genomen, de obligatie was niet beschikbaar vanaf 9h 00 bij Rabobank.
Blijkbaar reeds vroeger uitverkocht - goed bezig.
Blijkbaar reeds vroeger uitverkocht - goed bezig.
Laatst gewijzigd door udi op 18 oktober 2012, 09:42, 2 keer totaal gewijzigd.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Mijn aankoop was iets voor 9u. Ik had niet naar de tijd gekeken. Gewoon ingelogd en gezien dat er nog beschikbaar waren. En ik ben geen medewerker van Rabo. Het moet zijn dat ze er echt niet veel hadden...