Obligatie broker gezocht
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligatie broker gezocht
Beste allemaal,
ik ben opzoek naar een goede broker voor voornamelijk obligaties te kopen.
Heb alle gekende online brokers al gescreened maar deze zijn heel beperkt kwa obligatie keuzes. Neem nu een intressante obligatie van fage (XS0210695150).
weet er iemand een goede ?
ik ben opzoek naar een goede broker voor voornamelijk obligaties te kopen.
Heb alle gekende online brokers al gescreened maar deze zijn heel beperkt kwa obligatie keuzes. Neem nu een intressante obligatie van fage (XS0210695150).
weet er iemand een goede ?
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 17 december 2009, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Re: OBLIGATIE BROKER GEZOCHT
De meeste obligaties worden niet op een beurs verhandeld. Vandaar waarschijnlijk dat je bij de online brokers meestal bot vangt.
Voor obligaties ben je volgens mij nog steeds het best af bij een grootbank, omdat leningen (en de handel erin, want daar gaat het uiteindelijk over) nu eenmaal tot hun kernbusiness behoren.
Dus, als je nog ergens klant bij bij één van de grote drie, zou ik daar eens gaan horen.
Voor obligaties ben je volgens mij nog steeds het best af bij een grootbank, omdat leningen (en de handel erin, want daar gaat het uiteindelijk over) nu eenmaal tot hun kernbusiness behoren.
Dus, als je nog ergens klant bij bij één van de grote drie, zou ik daar eens gaan horen.
Enjoy the party, but dance near the door
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: OBLIGATIE BROKER GEZOCHT
Hoewel ik het echt niet voor grootbanken heb, lijken ze op dit moment voor een zeer uitgebreide keuze nog steeds de beste optie.
Al begint argenta zich precies ook op dit segment te storten, maar daar heb ik nog wel geen ervaring mee.
Al begint argenta zich precies ook op dit segment te storten, maar daar heb ik nog wel geen ervaring mee.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co