obligatie dollars dexia municipal france - verkopen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
obligatie dollars dexia municipal france - verkopen?
ik heb hier wat dollars van dexia municipal franceen vandaag zijn die > 3 % achteruitgegaan , waarschijnlijk als gevolg van de griekse crisies, moet ik die verkopen ? ik begin mij wel ongerust te maken. 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
Re: obligatie dollars dexia municipal france - verkopen?
FR0010437368robokat schreef:ISIN code ?
Obligatie in dollars lijkt me nu niet zo slecht, met de verzwakking van de euro.ericksenior schreef:FR0010437368robokat schreef:ISIN code ?
Ik zie ook dat de obligatie toch nog steeds veel hoger dan introductieprijs noteert, geen paniek dus.
Alsook de coupons van 5.25 % die in februari worden uitbetaald is ook niet slecht.
Alleen het woordje Dexia staat mij niet aan

- disterminator
- Hero Member
- Contacteer:
Deze hebben blijkbaar AAA rating bij S&P !
dan kan het m.i niet anders of daar staat één of andere overheidsgarantie tegenover, want Dexia zelf heeft nooit zo een hoge rating gehad..
Niet meteen zorgen over maken dus zou ik zeggen, al zijn "overheidsgaranties" ook niet meer wat het geweest is.. in Griekenland en consoorten toch al zeker niet..
dan kan het m.i niet anders of daar staat één of andere overheidsgarantie tegenover, want Dexia zelf heeft nooit zo een hoge rating gehad..
Niet meteen zorgen over maken dus zou ik zeggen, al zijn "overheidsgaranties" ook niet meer wat het geweest is.. in Griekenland en consoorten toch al zeker niet..
- ericksenior
- Full Member
- Contacteer:
bedankt voor de reakties, houden maar.
verder zie ik dat de dollarforecast voor feb 2012 naar 1.22 gaat , daar heb ik wel mijn bedenkingen bij, afwachten
verder zie ik dat de dollarforecast voor feb 2012 naar 1.22 gaat , daar heb ik wel mijn bedenkingen bij, afwachten