obligatie-uitgifte van ENOVOS International SA
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
obligatie-uitgifte van ENOVOS International SA
Vanaf maandag 21 mei om 9 uur biedt Rabobank.be u de kans om in te tekenen op de obligatie-uitgifte van ENOVOS International SA. Bruto jaarlijkse coupon: 3,75%, uitgifteprijs 101,875%. Deze emissie kan eventueel vervroegd afgesloten worden. De details van deze obligatie-uitgifte zullen eveneens beschikbaar zijn op Rabobank.be vanaf maandag 21 mei.
Re: obligatie-uitgifte van ENOVOS International SA
De obligatie van ENOVOS International SA heeft een looptijd van 7 jaar en een coupon van 3,75% bruto. De uitgifteprijs is 101,875%.
Hiermee komt het bruto rendement op 3,44% en het netto rendement op 2,66%. Met andere woorden, het is geen vetpot, er zijn zelfs spaar en termijnrekeningen op de markt die hiermee in de buurt komen.
Hiermee komt het bruto rendement op 3,44% en het netto rendement op 2,66%. Met andere woorden, het is geen vetpot, er zijn zelfs spaar en termijnrekeningen op de markt die hiermee in de buurt komen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Er zijn zelfs termijnrekeningen (7 jaar) die meer opbrengen.
https://www.spaargids.be/sparen/termijn ... termijn=84" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.spaargids.be/sparen/termijn ... termijn=84" onclick="window.open(this.href);return false;
Men voorspelt een stijging van de rentevoeten binnen de 2 jaar, dus beleg ik niet op de lange termijn.
Laat ze maar eerst naar vandaag kijken en hoe ze de financiële crisis gaan oplossen in plaats van al dergelijke (in mijn ogen voorbarige) voorspellingen te doen voor de toekomst.patrick1 schreef:Men voorspelt een stijging van de rentevoeten binnen de 2 jaar, dus beleg ik niet op de lange termijn.