Obligaties
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Obligaties
Hoy allemaal , ik heb wat geld over dat ik graag zou beleggen ...... niet via de klassieke spaarboek , ook niet via aandelen , maar ik had eerder gedacht aan een obligatie . Wie heeft hier de meeste ervaring mee , en welke zijn de aanraders ?
Brederode, IWDA, Niocorp Ltd
Re: Obligaties
De aanraders zijn meestal de zgn. primaire uitgiftes, zeg maar de "nieuwe" obligaties, want de oudere obligaties zijn nu meestal veel te duur om aan te kopen.
De primaire uitgiftes zijn echter zeldzaam en moelijk vast te krijgen.
Hoe kom je er dan aan? Dagelijks de pers of dit forum volgen, wachten tot er een obligatie aangekondigd wordt, dan heel hard naar de bank hollen.
Meestal zijn die dingen op de dag van emissie na een half uur compleet uitverkocht.
De primaire uitgiftes zijn echter zeldzaam en moelijk vast te krijgen.
Hoe kom je er dan aan? Dagelijks de pers of dit forum volgen, wachten tot er een obligatie aangekondigd wordt, dan heel hard naar de bank hollen.
Meestal zijn die dingen op de dag van emissie na een half uur compleet uitverkocht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat zal geen probleem zijn , dagelijks naar dit forum terugkeren 
thanks robokat !

thanks robokat !
Bij keytrade kan je op zo'n nieuwe uitgifte intekenen.
De fortis obligatie in aud.
De fortis obligatie in aud.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ook bij argenta krijg je regelmatig de kans om in te schrijven op een nieuwe uitgifte. Had zo de mogelijkheid om in te tekenen op die van UCB
Had het ook gezien bij Argenta , heb zelfs nieuwsbrief hierover gekregen , ben aan het twijfelen geslagen , en heb niet ingetekend , volgende keer twijfel ik niet , wel blijf ik uitkijken om welk bedrijf het dan zal gaan